ik volg je helemaal niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...
Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, het is logisch contact op te nemen als zij heeft aangegeven nog wel een nieuwe afspraak te willen.
Ja maar dat is jammer dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moet het voorval vergeten... Weten dat het leuk met je kan zijn...
Dat is niet zo makkelijk hoor, je kan wel jezelf zijn.. Maar dan ben je waarschijnlijk voor dat moment even te persoonlijk omdat ze der interesse ''verloren'' is.
het is geen gesprekje van het niveau: vanavond pannekoeken of lasagne?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het geen luchtige gesprekjes... Dat is mijn mening.
Ja snap ik, dat is dan ook het begin.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik volg je helemaal niet eerlijk gezegd
als je wil laten zien dat het leuk is met je, zal ze toch eerst weer open met je moeten praten
dat lukt niet als je niet gewoon benoemt wat er gebeurd is want dan hangt het juist altijd tussen jullie in
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt mijn helemaal niets, heb al wel meer gehoord dat men een afspraak wilde. Alleen wanneer het puntje bij paaltje kwam dan bleek dit niet het geval te zijn. Acties spreken luider dan woorden, woorden als ik wil nog wel een afspraak zijn van geen tot weinig waarde. Zie je dan en dan, de actie dat spreekt.
dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat is dan ook het begin.
Ik vraag me af hoe je het contact opnieuw opbouwt...
Dat gaat niet door gewoon weer overal op reageert alsof er niks gebeurt is. Dat moet je weer opbouwen... Want anders ben je voor dat moment dus te persoonlijk. Omdat ze geen interesse heeft.
Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat is jammer dan.
In mijn situatie kon ik me niet voorstellen dat ik zulke leuke gesprekken kon hebben via msn, en dat het irl zo tegen viel. Oftewel, ik waagde het toch nog op basis van de oorspronkelijke klik
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit snap ik echt niet? wat zeg je daar?
nee het heeft inderdaad geen zin om te doen alsof er niks gebeurd is, want er is wel wat gebeurd
daarom benoemen en uitpraten en dan gewoon weer verder zoals het was
je hoeft toch niks te veranderen (behalve het stomme ding dat je gedaan hebt) want anders ging ze in eerste instantie niet met je uit
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel meequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
G is gesloten hoofdstuk. Ze heeft niet gereageerd op mijn sms en heb haar al een paar dagen niet meer gesproken op msn. Waarschijnlijk ben ik uit haar lijst verwijderd.
Helaas ik heb mijn best gedaan.
Nouja dat ligt eraan, k zou het zelf wel meer dan een kans geven maar denk echter niet meer dan 3quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat het in het echt toch écht niet klikt is natuurlijk goed mogelijk. Ik heb dus precies hetzelfde meegemaakt met die ene date die ik in mijn leven gehad heb. Hele leuke internetgesprekken, maar bij de ontmoeting was er geen enkele klik, vonk, of hoe je het ook maar wilt noemen.
Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.
Dat geef ik aan.
Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
Die 2 dagen zijn al voorbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
een voorval maakt heus niet alles kapot als je er maar over praatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er een voorval was, is haar interesse weg.
Dat geef ik aan.
Verdergaan zoals het was gaat dus niet zonder opbouw.. Dat probeer ik te zeggen.
preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je bedoeld met dat je te persoonlijk bent, en ik denk dat ze dat ook bedoeld
Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en nu blijkt ook als puntje bij paaltje komt dat er toch geen vervolgafspraak meer in zit. Klopt.
Volgens mijn leven jij en ru een beetje in een droomwereld als het op dating aankomt of in ieder geval een beetje vervormd beeld van de dating werkelijkheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, wat ben jij een ongelofelijke zeikerd. Eerst zou je haar nog 2 dagen geven, nu is het na een paar uur al klaar. Hopelijk kom je nog 'genoeg andere wijven tegen' hopelijk heb je daar meer mazzel mee
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb ik toch zo'n hekel aan, weet niet waarom vrouwen dat doen.
Weet niet volgens mijn zijn mannen toch wat duidelijker, denk niet dat mannen iets voorstellen met intentie er nooit aan te houden. Jij weet wel, vertel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, niet alleen vrouwen hoor. En ik weet het wel.
quote:
Ohja?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik stuur G morgen een smsje... als ze niet binnen 2 dagen reageert weet ik genoeg... jammer dan. Toch een ervaring rijker... zeker weten dat ik hier van leer uiteraard.
in mijn ervaring welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet niet volgens mijn zijn mannen toch wat duidelijker, denk niet dat mannen iets voorstellen met intentie er nooit aan te houden. Jij weet wel, vertel?
Kan best, die mening stel ik dan bij. 3 dagen geen contact meer en 2 maal geen antwoord op sms vind ik duidelijk genoeg.quote:
Het hele probleem is.. is dat als contact nog oppervlakkig is... Vrouwen geneigd zijn er grote conclusies aan te verbinden over je gehele persoonlijkheid...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een voorval maakt heus niet alles kapot als je er maar over praat
ik kreeg laatst een mailje van een collega of ik wat van hem wou over nemen dat voor een bepaalde datum moest gebeuren. Ik heb dat mailtje gelezen maar niet goed genoeg want ik zat er 1 week naast. Op de dag van de deadline belde mijn baas dat ie de collega had gesproken omdat het vandaag af moest en dat de collega had uitgelegd dat ik het zou doen
dat klopte en het was dus helemaal mijn fout want ik had het mailtje beter moeten lezen
die collega was vast even pissig op me omdat ik die fout maakte en het nu dus niet af was
ga ik dan die collega vermijden en proberen dingen opnieuw op te bouwen zonder het te benoemen?
nee dan ga je naar zo iemand toe, legt de fout uit en zegt sorry en lacht er samen om
2 dagen later is ie het waarschijnlijk al weer vergeten
(mits je fout een 'kleine' was en hij niet zijn baan verloren is of zo)
zo gaat het ook gewoon met daten hoor
je maakt eens een foutje, je legt het uit en je gaat weer verder
of niet als de fout te groot was maar dan is het nog handiger om gewoon te horen: ja sorry maar door die fout zie ik het gewoon niet meer zitten want ik kan me er niet over heen zetten
ipv dat je 4 weken om iemand heen draait en dan te horen dat ze zich er niet over heen kan zetten
In een ander geval had ik dat misschien ook leuk gevonden. Maar als ik achteraf ook opgelucht was dat zij het helemaal niet zag zitten, dan zegt dat toch wel wat over hoezeer de klik tijdens de date ontbrak, niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja dat ligt eraan, k zou het zelf wel meer dan een kans geven maar denk echter niet meer dan 3
Prima hoor, heb je ook wel gelijk in. Maar verder vind ik je een egocentrische dramaqueen. Ik hoop oprecht dat dat in real life minder is, en dat je een leuk meisje treft dat wel geinteresseerd in je isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kan best, die mening stel ik dan bij. 3 dagen geen contact meer en 2 maal geen antwoord op sms vind ik duidelijk genoeg.
ik snap niet wat je probeert te zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het hele probleem is.. is dat als contact nog oppervlakkig is... Vrouwen geneigd zijn er grote conclusies aan te verbinden over je gehele persoonlijkheid...
De eerste indruk is super belangrijk laat maar zeggen... (dat is echt zo, serieus)
Ze was ook geinteresseerd maar ik heb het verknald... jammer maar volgende keer beter. Weer wat geleerd ,nu weet ik in elk geval hoe ik het niet moet doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Prima hoor, heb je ook wel gelijk in. Maar verder vind ik je een egocentrische dramaqueen. Ik hoop oprecht dat dat in real life minder is, en dat je een leuk meisje treft dat wel geinteresseerd in je is
Verhuizen? Dat is lekkere opmerking van je geef me wielen en ik ben weg, Ik denk niet het is zo en dat kan jij vreemd vinden dit is gewoon zo en dat weet ik. Je hebt ook niet eens het idee hoe ik reageer op problemen alleen heb je daar maar een klein beeld van.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verhuis dan naar het oostblok als je daar zo van overtuigd bent
ik vind het echt heel vreemd dat jij denkt dat alleen mensen die op een bepaalde plek in de wereld zijn geboren jou kunnen begrijpen
en ik denk dat je veel meer controle kunt krijgen over hoe je reageert op problemen en hoeveel 'macht' je het geeft in je leven
maar wel met professioneel hulp
en daarom denk ik dat je pas moet gaan daten als je die controle meer hebt
Kom op zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verhuizen? Dat is lekkere opmerking van je geef me wielen en ik ben weg, Ik denk niet het is zo en dat kan jij vreemd vinden dit is gewoon zo en dat weet ik. Je hebt ook niet eens het idee hoe ik reageer op problemen alleen heb je daar maar een klein beeld van.
Ik weet wel zeker dat een Nederlandse knul niet op mij zit te wachten en klaar kan je lang over discussiëren ik weet hoe het zit inmiddels. En ik wil ook geen Nederlandse knul want nogmaals
Nee! dit begrijpen mij niet en hoe ik in het leven sta.
Je zou je eens moeten inlezen in een bepaalde cultuur waar de wortels liggen in Oost-Europa dan pas zul je het een beetje begrijpen, Maar volledig nooit.En dat heb ik op dit forum al zo vaak verdedigd dus daar ga ik al lang niet meer op in.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef richard_prf het volgende:
Hee ik huil of zeik niet hoor. Ik meld alleen even dat G gesloten hoofdstuk is aangezien ik haar al 3 dagen niet meer heb gesproken en ze niet op mijn laatste 2 smsjes reageert. Ik voelde het al aankomen, ze wilde me op een zo zacht mogelijke manier afwijzen denk ik. Jammer.. maar ik ga weer verder.
Goed zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze was ook geinteresseerd maar ik heb het verknald... jammer maar volgende keer beter. Weer wat geleerd ,nu weet ik in elk geval hoe ik het niet moet doen.
Ik kom steeds een stapje verder. Weer een stap dichter bij de vrouwelijke code.. die ik uiteindelijk ga kraken.
Ik hoop het oprecht voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze was ook geinteresseerd maar ik heb het verknald... jammer maar volgende keer beter. Weer wat geleerd ,nu weet ik in elk geval hoe ik het niet moet doen.
Ik kom steeds een stapje verder. Weer een stap dichter bij de vrouwelijke code.. die ik uiteindelijk ga kraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |