quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
Ik moet gelijk aan pandapunten denken, waarom?
wat???quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Over de Efteling gesproken, ze halen Loekie uit Carnaval Festival
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Over de Efteling gesproken, ze halen Loekie uit Carnaval Festival
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.
En ze moeten Monsieur Cannibale vergroten.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.
En ze moeten Monsieur Cannibale vergroten.
Hoe kan het nou dat het bij iedereen zo klopt, deze ook weerquote:
Haha, hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een kutbroek heb ik aan. Eigenlijk. Valt me ineens op.
Of komt het door je lijf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat het een "dure" broek is die om mijn lijf hangt als een Wibravod.
OH...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opeens volgende week misschien al op kamers.quote:
Mooi he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat het bij iedereen zo klopt, deze ook weer![]()
Ik moet je meer laten etenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut? Zo snel al?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opeens volgende week misschien al op kamers.
Uhuhquote:
quote:
quote:
Laysa, ben jij ook een muppet? Zo ja, welke?quote:
Voorbeelden, bitte.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:02 schreef Kally het volgende:
Trouwens, waarom zetten sommige mensen echt al hun prive op FB?
WTF ik zie echt serieus dingen voorbij komen waar ik plaatsvervangende schaamte bij krijg
Mensen die negatief over hun ex-man praten bijvoorbeeldquote:
Zie dit:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die negatief over hun ex-man praten bijvoorbeeld
Ik bedoel sorry maar dat hoef ik niet te weten.
Recht van Facebook afquote:Nou wat is t weer gezellig bij die 2 oudjes. Mijn god zeg, als ik later toch ook zo ga zeiken op alles dan laat me nu maar doodgaan, want zo wil ik toch echt niet oud worden... Zeg ik dat ik geen zin heb om te praten over mn studiestop omdat de manier waarop hij tegen me praat me niet aanstaat, krijg ik hier wat de silent treatment... Whatever. Even naar de wc en dan naar huis, heb t helemaal gehad hier...
Omgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie dit:
[..]
Recht van Facebook af.
Ook heel interessantquote:Blij dat deze dag er op zit. Chagarijnig, geïrriteerd en alles zat tegen #dieeneperiodeindemaanddatjenietzoblijbentdatjeenvrouwbent
quote:
Ja leuk voor toekomstige bazen of relatiesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Echt, precies wat je zegt, als ik zie wat voor troep er gewoon zo het internet opgeslingerd wordt.
Ook zoiets jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Kally het volgende:
Of net een relatie stoppen en dan op fb uitspreken
Ja, vooral bij nieuw werk inderdaad, eerste wat ze voortaan doen is Facebook etc. checken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja leuk voor toekomstige bazen of relaties
Njah wat je zegt hier zeg je wel al gauw iets prive's maar oke, maar op internet blijft alles staanquote:
Uhuh dat hoorde ik van de week, doen ze ook bij ons, vandaar dat ik erop lettequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vooral bij nieuw werk inderdaad, eerste wat ze voortaan doen is Facebook etc. checken.
Is Fok! geen internet meer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah wat je zegt hier zeg je wel al gauw iets prive's maar oke, maar op internet blijft alles staan
Vraag me echt af wat sommige bedrijven tegenkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh dat hoorde ik van de week, doen ze ook bij ons, vandaar dat ik erop lette
Ja dat zeg ik hier zeg je ook gauw teveelquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Kally het volgende:
Maar goed dat is nog onder het mom van een nickname
Omg ik zou het niet willen wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat sommige bedrijven tegenkomen.
Mag ik nu nog wel haten op de kindjes vanavond?quote:
Weet niet eens bij de mijnequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zou het niet willen weten
Mijn FB zit verder wel dicht wat buitenstaanders betreft.
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet niet eens bij de mijne. Maar zal wel gebeuren als ik stage moet lopen
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
Het enige dat ze van mij zien op facebook is een hondekop
Tuurlijk merendeel is puber, en dan doe je gewoon alsof je zelf kindloos bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik nu nog wel haten op de kindjes vanavond?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk merendeel is puber, en dan doe je gewoon alsof je zelf kindloos bent
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
Dan een persoonlijke noot: Ik ga rode kool met appeltjes eten
Zo meer persoonlijk ga ik niet meer
Ja, dan helemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderen
Iedereen op FB ken ik persoonlijk op Pisces na, maar die vertrouw ik wel
Bwhehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
Het enige dat ze van mij zien op facebook is een hondekop
Ik moet ineens aan iets denken, dat waren wel geweldige onderwerpen om over te ouwehoerenquote:
Dit ja.quote:
Ik ben met andermans privé dingen net zo'n beschermhaas als met mijn eigen privé spulletjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderen
Iedereen op FB ken ik persoonlijk op Pisces na, maar die vertrouw ik wel
Ja met een gitaarhals in haar handenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben met andermans privé dingen net zo'n beschermhaas als met mijn eigen privé spulletjes
Ik vind het wel lief dat je het wilde delen
Ik ben nog ff je icoontje aan het ontrafelen, is het een rok met beentjes?![]()
Die moet je even in dm zetten ofzo, ik weet niet op welke je doelt, er waren er zoveelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan iets denken, dat waren wel geweldige onderwerpen om over te ouwehoeren
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit tentamen heb ik of briljant gemaakt, of totaal verneukt. Een middenweg is er niet!
P....quote:
Klein tipje; rullen, net zoals gehakt, maar dan andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:24 schreef Kally het volgende:
Die moet je even in dm zetten ofzo, ik weet niet op welke je doelt, er waren er zoveel
Nee....mijn ego past niet in een popquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laysa, ben jij ook een muppet? Zo ja, welke?
Whahahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein tipje; rullen, net zoals gehakt, maar dan anders
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....mijn ego past niet in een pop
quote:
Oke een dubbele Miss diva Piggy!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....mijn ego past niet in een pop
quote:
He bah nee...ik heb daar serieus echt geen zin inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Small piggy, extra diva
Verlang nu wel meteen naar appelbeignets en bollen![]()
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?quote:
Je bent gewoon moequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
He bah nee...ik heb daar serieus echt geen zin in![]()
Ow gowd...het gaat niet goed met me
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?
Okequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?
ja...das ook wel zoquote:
Ff volgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdag
O niet dus hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdag
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Zeroku....je bent er bijna....
Wtf is deze.
Zou het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denkt dat het trending topic wordt
Whut? Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik emigreer trouwens.... een 3,9 voor 'Nederlands'
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grammatica is niet echt mijn sterkste kant
Wat voor kleur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
Zo, morgen verf halen en aan de slaapkamer beginnen, Ian is heel blij
Bruin, bruin en cremequote:
Duo Penottiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bruin, bruin en creme
Iets van pure chocolade, melk chocolade en dan creme
Tofquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bruin, bruin en creme
Iets van pure chocolade, melk chocolade en dan creme
Ja lekkere warme kleuren, mijn meubels zijn verder wit alleen de tv kast is donkerbruin dus daarachter weer creme, steekt het lekker afquote:
Oh, da's wel gaaf jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lekkere warme kleuren, mijn meubels zijn verder wit alleen de tv kast is donkerbruin dus daarachter weer creme, steekt het lekker af
En we hebben een vet schilderij met 5 tekeningen van Da Vinci met bruine lijst
Dinsdag kijkavond, daarna hoor ik meer denk ik zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
Jeffrey wanneer weet jij of je die kamer krijgt?
Je hebt maar twee kansen? Of heb je al vaker gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
het staat een beetje knullig, maar ach... herkansen, het goed doen en anders van de studie af
Moet je dan van de studie af? Wtf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
het staat een beetje knullig, maar ach... herkansen, het goed doen en anders van de studie af
Paars is ook mooi, al ben ik niet zo van die kleur, maar lekker afsteken tegen elkaar isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, da's wel gaaf ja. Was vandaag bij een vriendin van me ook de kamer inruimen, die was pas gerenoveerd. Die had rode muren en zwarte meubels, dat zag er ook echt tof uit.
[..]
Dinsdag kijkavond, daarna hoor ik meer denk ik zo.
Ja, beetje welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Paars is ook mooi, al ben ik niet zo van die kleur, maar lekker afsteken tegen elkaar is
SpannOnd
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ligt echt recht tegenover m'n opleiding, dus twee uur per dag langer uitslapen,
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt maar twee kansen? Of heb je al vaker gedaan?
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.
Hmm. Vaag. Bij ons moet je 52/60 ECTS eerste jaar halen en over die andere 2/3/4 dingen mag je dan in het tweede jaar nog 2 keer doen, maar er zijn geen vakken die verplicht gehaald moeten worden het eerste jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Vaag. Bij ons moet je 52/60 ECTS eerste jaar halen en over die andere 2/3/4 dingen mag je dan in het tweede jaar nog 2 keer doen, maar er zijn geen vakken die verplicht gehaald moeten worden het eerste jaar.
Maargoed, Nederlands is aan de andere kant wel belangrijk.
Ja, is ook niet helemaal fair inderdaad. Meisje bij mij uit de klas heeft ook alles best ruim gehaald en moet wellicht ook stoppen omdat ze spelling vier keer niet heeft gehaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwacht. Maar als je -als je dit vak dan niet meetelt- een 8.1 gemiddeld staat is toch wel enigszins vreemd als alleen door dat cijfer weg moet
Dat vind ik gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwacht. Maar als je -als je dit vak dan niet meetelt- een 8.1 gemiddeld staat is toch wel enigszins vreemd als je alleen door dat cijfer weg moet
Je bedoelt: Het komt gewoon goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Op zich is het ook wel vreemd, maar het is net wat Zeroku ook zegt... Nederlands is ook wel een belangrijk vak.
Ik herkans gewoon en hoop dat het goed komt
Mijn steun heb je, Heer Bennert.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Op zich is het ook wel vreemd, maar het is net wat Zeroku ook zegt... Nederlands is ook wel een belangrijk vak.
Ditquote:
Komt goed,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik stopte na 3 zinnenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom echt níet door zo'n OP heen.
Ecto Meso Endo - Hoe zwart/wit zijn de kenmerken?
Wat de neuk.
Ik heb het gelezen en om eerlijk te zijn, wat boeit mij het hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom echt níet door zo'n OP heen.
Ecto Meso Endo - Hoe zwart/wit zijn de kenmerken?
Wat de neuk.
quote:
Het is gewoon een oase, serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:53 schreef iBenny het volgende:
Ik dronk vanmiddag een chocomelk bij de Bagels & Beans. Die was echt![]()
![]()
Sowieso was dat een geniaal winkeltje...
Let maar niet op hem hoorquote:
Ik las:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor
Ziet er echt lekker uit
Ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las:
Hij er echt lekker uit
quote:
Joah... het zag er ook heel leuk uit daarzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook
Benny ze hebben servies ook daar een heaven en hell kop en schotel
Ik ben verkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... het zag er ook heel leuk uit daarzo
Aan wie?quote:
quote:
Uhhuh!quote:
Ik schop hem zo wel even op een gevoelig plekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die verkoop stoppen?
quote:
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die verkoop stoppen?
Ja wtf is dat dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schop hem zo wel even op een gevoelig plekje
Dat combineren en het moet helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, Ian brengt de jongens naar bed altijd met een zelfverzonnen verhaal wat al maanden loopt, je hoort ze hier gieren van de lach
Aaah wat leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, Ian brengt de jongens naar bed altijd met een zelfverzonnen verhaal wat al maanden loopt, je hoort ze hier gieren van de lach
Dat is wel een hartje waard!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Kolere, 8 uur en al vol van de typo'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las:
Hij er echt lekker uit
Kabouter Robbie, en al zijn avonturen, met spekkiebomen, uilenridders en weet ik al niet watquote:
Euh, ze zaten ondertussen in een door Kabouter Robbie gebouwde raket onderweg naar de maan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Kabouter Robbie, en al zijn avonturen, met spekkiebomen, uilenridders en weet ik al niet wat
Sorry hoor, dat hoor ik toch niet allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ze zaten ondertussen in een door Kabouter Robbie gebouwde raket onderweg naar de maan.
Wij doen er ook allemaal in meequote:
Ik schreeuw anders hard genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat hoor ik toch niet allemaal
Ik hoor alleen maar WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en whahahahahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik schreeuw anders hard genoeg
Kom elke avond schor uit die kinderkamert.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en whahahahahahaha
JMMR.quote:
quote:
Geeft niet we zijn al wat gewend van jequote:
KUS OP JE BIPS.quote:
Ge het nog niks gezien!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet we zijn al wat gewend van je
quote:
omdat je un suppah lekkurere boiii bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Waarom wil SsiigGiitjeuh Ggekkerdjeuh mij toevoegen op Facebook.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
omdat je un suppah lekkurere boiii bent@@@@
Haten op andermans kinderen en tyfusmoeders, zie je mij nee zeggen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Zeroku het volgende:
Ian, je hebt toch wel wat over die tv te zeggen daar, of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haten op andermans kinderen en tyfusmoeders, zie je mij nee zeggen?
Sowieso doet voetbal mij weinig. Hoewel Gijpie wel hilarisch is. Maar zijn greatest hits haal ik al van de Dumpert.quote:
Sinds ik in de horeca werk kijk ik ook geen voetbal meer, VI iedere week blijf toch epischquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso doet voetbal mij weinig. Hoewel Gijpie wel hilarisch is. Maar zijn greatest hits haal ik al van de Dumpert.
Als het een iPhone was; gewoon toe laten doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Er stond een kindje van 7 hooguit 8 hyperactief te springen in de trein, met een dure smartphone in de handen, is dat echt d norm tegenwoordig?
Nope. Je moet ook een auto hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Er stond een kindje van 7 hooguit 8 hyperactief te springen in de trein, met een dure smartphone in de handen, is dat echt d norm tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Je moet ook een auto hebben...
Sorryquote:
quote:
ik ben er weg. *Hips*quote:
Godver nee hoor, nee neequote:
Das best knap op zichquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
Ik haalde mij glas van tafel, zag zo'n vochtig rondje ervan op tafel en dat was het eerste wat me te binnen schoot
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie ook wel eens een vochtig rondje [ afbeelding ].
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
IIIIIIAAAAAAAANNNNNN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAS?
IIIAAAAAAN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAAS!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijn
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
Valt meeeeeequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
14e?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef iBenny het volgende:
Zo van *bam* ff ballonnen voor de 14de geroggeld vroeg in de morgen
...nu nog ff wat verzinnen voor een klein huisje
Veel te veel werkquote:
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind je? wat is daar veel werk aan dan?
Daar heb je een trucje voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzo? Dat gigantische dekbed helemaal uit sloop halen en dan weer in een nieuwe etc.
.
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..quote:
Tell mehquote:
Ow gatverdamme nee tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..
Doe dat gewoon zomaar een dag en niet op Valentijnsdag,
Tenzij Benny's schatje jarig is, dan ligt het anders..
- schoon overtrek binnestebuiten keren.quote:
Hmm, klinkt best slimquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
- schoon overtrek binnestebuiten keren.
- met je armen in de overtrek, en dan de hoeken pakken.
- dan houd je je handen vlak bij elkaar en pak je de punten van je dekbed
- maak dan een soort draaiende beweging zodat de overtrek met de goede kant over je dekbed valt
- schudden maar
Is het toestel belangrijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
Mijn twijfels:
http://www.belsimpel.nl/a(...)S-Web-Smart100-1jaar
Of
http://www.belsimpel.nl/a(...)one-Smart-4250-1jaar
Ja, snap het wel ongeveerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar op deze manier ben ik zo klaar met mijn bed opdekken
Mjaaa... Ik weet niet, ik twijfel. Ben soms na een jaar al wel zat van de mobiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef Rauzer het volgende:
Waarom maar een abo voor een jaar dan? Nu betaal je dik knaken voor zo'n toestel
S2 wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:41 schreef Zeroku het volgende:
S2 is imo beter dan de Nexus. iPhone sowieso niet halen.
DUHquote:Rechercheur Witse kijkt vol afschuw naar het verkoolde lijk..
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
S2 wil ik niet.
Restwaarde van een iPhone is altijd veel hoger.
Tnxquote:
Nee, ik kijk nu puur sec naar alle opties. Het prijsverschil is mijnsinzien verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.
quote:
quote:
Wat een popj0n!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Zielig luizen-en-vlooien en halfblinde kitten van mijn zusje die volledig opgeknapt is en flink gegroeit foto-spam
[ afbeelding ]
Zo rol ik.quote:
WIJ HADDEN SNEEUW AAN HET BEGIN VAN DE AVONDquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
de weervoorspellingen zien er belabberd uit
Maar sneeuw en vriezen... is geen goede combi voor de NS.. en heb komende week tentamensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WIJ HADDEN SNEEUW AAN HET BEGIN VAN DE AVOND
Ja, ik maandag en dinsdag ook idd.. gelukkig allemaal wat later op de dag, waardoor het treinverkeer nog mogelijk kan zijn hier in het noordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar sneeuw en vriezen... is geen goede combi voor de NS.. en heb komende week tentamens![]()
ik vrijdag pas, maar eerste tentamen om 8:30quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik maandag en dinsdag ook idd.. gelukkig allemaal wat later op de dag, waardoor het treinverkeer nog mogelijk kan zijn hier in het noorden
Ja, dat wil ook echt he, als ze niet rijdenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
En als ze echt niet rijden kom je hier gewoon![]()
Fietsen of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ook echt he, als ze niet rijden
Mag hij niet kijk0n van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
WK sprint, mannen in strakke pakken
Tietenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vrouwen zijn al weer bijna aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |