Ik at inderdaad altijd heel erg slecht in mijn pubertijd. Dus ik was ook wel ondervoed. Had bijna de hele dag honger omdat ik 's ochtend nooit at omdat ik het anders niet haalde om op tijd op school te komen. Na verloop van tijd ging mijn lichaam daar als het ware aan wennen. De laatste tijd nu ik weer fatsoenlijk eet merk ik dus ook dat ik ineens ook weer veel meer honger heb dan daarvoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
Anyway, mijn punt is dat de meeste mensen gewoon een mixje zijn.Veel mensen labelen zichzelf ook als 'echte ecto / meso' terwijl ze gewoon ondervoed zijn of overgewicht hebben, met weinig spiermassa. En na een jaartje trainen menen ze ineens een ander somatype te hebben.
Dat het niet 100% het een of het anders is weet ik wel, maar hoe weet ik dan wat mijn dominante vorm is? Kan dat meso zijn met de bouw die ik beschrijf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Zith het volgende:
Hoi ik heb een paint gemaakt om het uit te leggen:
[ afbeelding ]
Je kan overal tussen die 3 punten zitten. Las in een studie ergens dat maar 3 op 10.000 echt 100% ecto is, 2 op 10.000 puur meso, etc... de rest zit ergens tussen. Vaak heb je een dominante, maar lig je ook tegen een andere vorm aan (ik ben endo-meso, vet, maar had ongetraint al meer spiermassa dan mr panzer -sexyman- maus).
Heb je met moeite vorm gekregen (jezelf dwingend volproppen, keihard trainen), of 'kwam het er toevallig bij'? : ecto-meso en meso-ecto.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat het niet 100% het een of het anders is weet ik wel, maar hoe weet ik dan wat mijn dominante vorm is? Kan dat meso zijn met de bouw die ik beschrijf?
Ik denkt het wel ja. Ik sport wel fatsoenlijk en eet ''redelijk'', en daarmee gaat alles wel gemakkelijk voorruit. Maar zie toch ook mannen die op het eerste oog meso lijken die toch smaller zijn nu dan ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb je met moeite vorm gekregen (jezelf dwingend volproppen, keihard trainen), of 'kwam het er toevallig bij'? : ecto-meso en meso-ecto.
Tenminste, denk dat het zo gaatErg dominante ectos moeten echt moeite doen voor spier, dwingen veel te eten, super hard trianen etc. Wat meer meso types trainen, eten wat eiwit-voedsel, en ze worden gespierder. Denk dus dat je meso-ecto bent, je bent niet gespierd terwijl je niet sport en alleen maar macdonalds eet (die zijn er ook), je lichaam heeft de potentie en doet dit ook redelijk makkelijk, maar je moet er wel voor sporten en eten anders blijft het dun... zoiets?
![]()
Ze zijn niet dikker geworden, ze zijn gewoon nooit smal geweest. Mijn benen waren zelfs in mijn dunne periode vrij stevig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gek dat je enkels dikker geworden zijn. Ik dacht dat dat niet mogelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |