Het is gewoon een oase, serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:53 schreef iBenny het volgende:
Ik dronk vanmiddag een chocomelk bij de Bagels & Beans. Die was echt![]()
![]()
Sowieso was dat een geniaal winkeltje...
Let maar niet op hem hoorquote:
Ik las:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor
Ziet er echt lekker uit
Ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las:
Hij er echt lekker uit
quote:
Joah... het zag er ook heel leuk uit daarzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook
Benny ze hebben servies ook daar een heaven en hell kop en schotel
Ik ben verkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... het zag er ook heel leuk uit daarzo
Aan wie?quote:
quote:
Uhhuh!quote:
Ik schop hem zo wel even op een gevoelig plekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die verkoop stoppen?
quote:
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die verkoop stoppen?
Ja wtf is dat dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schop hem zo wel even op een gevoelig plekje
Dat combineren en het moet helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Holleeder is weer vrij, wie weet heeft die een ideetje.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, Ian brengt de jongens naar bed altijd met een zelfverzonnen verhaal wat al maanden loopt, je hoort ze hier gieren van de lach
Aaah wat leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel hier, Ian brengt de jongens naar bed altijd met een zelfverzonnen verhaal wat al maanden loopt, je hoort ze hier gieren van de lach
Dat is wel een hartje waard!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
Kolere, 8 uur en al vol van de typo'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las:
Hij er echt lekker uit
Kabouter Robbie, en al zijn avonturen, met spekkiebomen, uilenridders en weet ik al niet watquote:
Euh, ze zaten ondertussen in een door Kabouter Robbie gebouwde raket onderweg naar de maan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Kabouter Robbie, en al zijn avonturen, met spekkiebomen, uilenridders en weet ik al niet wat
Sorry hoor, dat hoor ik toch niet allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, ze zaten ondertussen in een door Kabouter Robbie gebouwde raket onderweg naar de maan.
Wij doen er ook allemaal in meequote:
Ik schreeuw anders hard genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat hoor ik toch niet allemaal
Ik hoor alleen maar WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en whahahahahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik schreeuw anders hard genoeg
Kom elke avond schor uit die kinderkamert.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en whahahahahahaha
JMMR.quote:
quote:
Geeft niet we zijn al wat gewend van jequote:
KUS OP JE BIPS.quote:
Ge het nog niks gezien!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet we zijn al wat gewend van je
quote:
omdat je un suppah lekkurere boiii bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Waarom wil SsiigGiitjeuh Ggekkerdjeuh mij toevoegen op Facebook.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
omdat je un suppah lekkurere boiii bent@@@@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |