Oke een dubbele Miss diva Piggy!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....mijn ego past niet in een pop
quote:
He bah nee...ik heb daar serieus echt geen zin inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Small piggy, extra diva
Verlang nu wel meteen naar appelbeignets en bollen![]()
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?quote:
Je bent gewoon moequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
He bah nee...ik heb daar serieus echt geen zin in![]()
Ow gowd...het gaat niet goed met me
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?
Okequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon verder in de 'oude' live topics?
ja...das ook wel zoquote:
Ff volgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdag
O niet dus hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Voice Kids Live #1 - Vanaf vrijdag
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Zeroku....je bent er bijna....
Wtf is deze.
Zou het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denkt dat het trending topic wordt
Whut? Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef iBenny het volgende:
Ik emigreer trouwens.... een 3,9 voor 'Nederlands'
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grammatica is niet echt mijn sterkste kant
Wat voor kleur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
Zo, morgen verf halen en aan de slaapkamer beginnen, Ian is heel blij
Bruin, bruin en cremequote:
Duo Penottiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bruin, bruin en creme
Iets van pure chocolade, melk chocolade en dan creme
Tofquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Bruin, bruin en creme
Iets van pure chocolade, melk chocolade en dan creme
Ja lekkere warme kleuren, mijn meubels zijn verder wit alleen de tv kast is donkerbruin dus daarachter weer creme, steekt het lekker afquote:
Oh, da's wel gaaf jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lekkere warme kleuren, mijn meubels zijn verder wit alleen de tv kast is donkerbruin dus daarachter weer creme, steekt het lekker af
En we hebben een vet schilderij met 5 tekeningen van Da Vinci met bruine lijst
Dinsdag kijkavond, daarna hoor ik meer denk ik zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Kally het volgende:
Jeffrey wanneer weet jij of je die kamer krijgt?
Je hebt maar twee kansen? Of heb je al vaker gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
het staat een beetje knullig, maar ach... herkansen, het goed doen en anders van de studie af
Moet je dan van de studie af? Wtf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
het staat een beetje knullig, maar ach... herkansen, het goed doen en anders van de studie af
Paars is ook mooi, al ben ik niet zo van die kleur, maar lekker afsteken tegen elkaar isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, da's wel gaaf ja. Was vandaag bij een vriendin van me ook de kamer inruimen, die was pas gerenoveerd. Die had rode muren en zwarte meubels, dat zag er ook echt tof uit.
[..]
Dinsdag kijkavond, daarna hoor ik meer denk ik zo.
Ja, beetje welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Paars is ook mooi, al ben ik niet zo van die kleur, maar lekker afsteken tegen elkaar is
SpannOnd
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ligt echt recht tegenover m'n opleiding, dus twee uur per dag langer uitslapen,
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt maar twee kansen? Of heb je al vaker gedaan?
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.
Hmm. Vaag. Bij ons moet je 52/60 ECTS eerste jaar halen en over die andere 2/3/4 dingen mag je dan in het tweede jaar nog 2 keer doen, maar er zijn geen vakken die verplicht gehaald moeten worden het eerste jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
In de propodeuse heb je ieder blok een vak die je voldoende moet halen anders wordt je van de studie gekickt. En afgelopen blok was dat dit vak.
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Vaag. Bij ons moet je 52/60 ECTS eerste jaar halen en over die andere 2/3/4 dingen mag je dan in het tweede jaar nog 2 keer doen, maar er zijn geen vakken die verplicht gehaald moeten worden het eerste jaar.
Maargoed, Nederlands is aan de andere kant wel belangrijk.
Ja, is ook niet helemaal fair inderdaad. Meisje bij mij uit de klas heeft ook alles best ruim gehaald en moet wellicht ook stoppen omdat ze spelling vier keer niet heeft gehaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwacht. Maar als je -als je dit vak dan niet meetelt- een 8.1 gemiddeld staat is toch wel enigszins vreemd als alleen door dat cijfer weg moet
Dat vind ik gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had ook geen dikke voldoende verwacht. Maar als je -als je dit vak dan niet meetelt- een 8.1 gemiddeld staat is toch wel enigszins vreemd als je alleen door dat cijfer weg moet
Je bedoelt: Het komt gewoon goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Op zich is het ook wel vreemd, maar het is net wat Zeroku ook zegt... Nederlands is ook wel een belangrijk vak.
Ik herkans gewoon en hoop dat het goed komt
Mijn steun heb je, Heer Bennert.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Op zich is het ook wel vreemd, maar het is net wat Zeroku ook zegt... Nederlands is ook wel een belangrijk vak.
Ditquote:
Komt goed,quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik stopte na 3 zinnenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom echt níet door zo'n OP heen.
Ecto Meso Endo - Hoe zwart/wit zijn de kenmerken?
Wat de neuk.
Ik heb het gelezen en om eerlijk te zijn, wat boeit mij het hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom echt níet door zo'n OP heen.
Ecto Meso Endo - Hoe zwart/wit zijn de kenmerken?
Wat de neuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |