Das best knap op zichquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
Ik haalde mij glas van tafel, zag zo'n vochtig rondje ervan op tafel en dat was het eerste wat me te binnen schoot
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie ook wel eens een vochtig rondje [ afbeelding ].
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
IIIIIIAAAAAAAANNNNNN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAS?
IIIAAAAAAN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAAS!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijn
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
Valt meeeeeequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
14e?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef iBenny het volgende:
Zo van *bam* ff ballonnen voor de 14de geroggeld vroeg in de morgen
...nu nog ff wat verzinnen voor een klein huisje
Veel te veel werkquote:
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind je? wat is daar veel werk aan dan?
Daar heb je een trucje voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzo? Dat gigantische dekbed helemaal uit sloop halen en dan weer in een nieuwe etc.
.
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..quote:
Tell mehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |