Das best knap op zichquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
Ik haalde mij glas van tafel, zag zo'n vochtig rondje ervan op tafel en dat was het eerste wat me te binnen schoot
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie ook wel eens een vochtig rondje [ afbeelding ].
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Lutte het volgende:
IIIIIIAAAAAAAANNNNNN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAS?
IIIAAAAAAN WAAAROM BEN JIJ EEN BAAAS!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk geen vraag te zijn
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
Valt meeeeeequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Nadeel van een tweepersoonsbed, dat opmaken etc..
14e?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef iBenny het volgende:
Zo van *bam* ff ballonnen voor de 14de geroggeld vroeg in de morgen
...nu nog ff wat verzinnen voor een klein huisje
Veel te veel werkquote:
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind je? wat is daar veel werk aan dan?
Daar heb je een trucje voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja niet echt opmaken, hoe noem je dat. Verschonen ofzo? Dat gigantische dekbed helemaal uit sloop halen en dan weer in een nieuwe etc.
.
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..quote:
Tell mehquote:
Ow gatverdamme nee tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..
Doe dat gewoon zomaar een dag en niet op Valentijnsdag,
Tenzij Benny's schatje jarig is, dan ligt het anders..
- schoon overtrek binnestebuiten keren.quote:
Hmm, klinkt best slimquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
- schoon overtrek binnestebuiten keren.
- met je armen in de overtrek, en dan de hoeken pakken.
- dan houd je je handen vlak bij elkaar en pak je de punten van je dekbed
- maak dan een soort draaiende beweging zodat de overtrek met de goede kant over je dekbed valt
- schudden maar
Is het toestel belangrijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
Mijn twijfels:
http://www.belsimpel.nl/a(...)S-Web-Smart100-1jaar
Of
http://www.belsimpel.nl/a(...)one-Smart-4250-1jaar
Ja, snap het wel ongeveerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar op deze manier ben ik zo klaar met mijn bed opdekken
Mjaaa... Ik weet niet, ik twijfel. Ben soms na een jaar al wel zat van de mobiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef Rauzer het volgende:
Waarom maar een abo voor een jaar dan? Nu betaal je dik knaken voor zo'n toestel
S2 wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:41 schreef Zeroku het volgende:
S2 is imo beter dan de Nexus. iPhone sowieso niet halen.
DUHquote:Rechercheur Witse kijkt vol afschuw naar het verkoolde lijk..
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
S2 wil ik niet.
Restwaarde van een iPhone is altijd veel hoger.
Tnxquote:
Nee, ik kijk nu puur sec naar alle opties. Het prijsverschil is mijnsinzien verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.
quote:
quote:
Wat een popj0n!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Zielig luizen-en-vlooien en halfblinde kitten van mijn zusje die volledig opgeknapt is en flink gegroeit foto-spam
[ afbeelding ]
Zo rol ik.quote:
WIJ HADDEN SNEEUW AAN HET BEGIN VAN DE AVONDquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
de weervoorspellingen zien er belabberd uit
Maar sneeuw en vriezen... is geen goede combi voor de NS.. en heb komende week tentamensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WIJ HADDEN SNEEUW AAN HET BEGIN VAN DE AVOND
Ja, ik maandag en dinsdag ook idd.. gelukkig allemaal wat later op de dag, waardoor het treinverkeer nog mogelijk kan zijn hier in het noordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar sneeuw en vriezen... is geen goede combi voor de NS.. en heb komende week tentamens![]()
ik vrijdag pas, maar eerste tentamen om 8:30quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik maandag en dinsdag ook idd.. gelukkig allemaal wat later op de dag, waardoor het treinverkeer nog mogelijk kan zijn hier in het noorden
Ja, dat wil ook echt he, als ze niet rijdenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
En als ze echt niet rijden kom je hier gewoon![]()
Fietsen of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ook echt he, als ze niet rijden
Mag hij niet kijk0n van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
WK sprint, mannen in strakke pakken
Tietenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vrouwen zijn al weer bijna aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |