Ow gatverdamme nee tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een commerciele rot-dag waar je verplicht wordt geacht een romantisch cadeautje te kopen voor je geliefde..
Doe dat gewoon zomaar een dag en niet op Valentijnsdag,
Tenzij Benny's schatje jarig is, dan ligt het anders..
- schoon overtrek binnestebuiten keren.quote:
Hmm, klinkt best slimquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
- schoon overtrek binnestebuiten keren.
- met je armen in de overtrek, en dan de hoeken pakken.
- dan houd je je handen vlak bij elkaar en pak je de punten van je dekbed
- maak dan een soort draaiende beweging zodat de overtrek met de goede kant over je dekbed valt
- schudden maar
Is het toestel belangrijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
Mijn twijfels:
http://www.belsimpel.nl/a(...)S-Web-Smart100-1jaar
Of
http://www.belsimpel.nl/a(...)one-Smart-4250-1jaar
Ja, snap het wel ongeveerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar op deze manier ben ik zo klaar met mijn bed opdekken
Mjaaa... Ik weet niet, ik twijfel. Ben soms na een jaar al wel zat van de mobiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:39 schreef Rauzer het volgende:
Waarom maar een abo voor een jaar dan? Nu betaal je dik knaken voor zo'n toestel
S2 wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:41 schreef Zeroku het volgende:
S2 is imo beter dan de Nexus. iPhone sowieso niet halen.
DUHquote:Rechercheur Witse kijkt vol afschuw naar het verkoolde lijk..
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
S2 wil ik niet.
Restwaarde van een iPhone is altijd veel hoger.
Tnxquote:
Nee, ik kijk nu puur sec naar alle opties. Het prijsverschil is mijnsinzien verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
True, maar dat is niet echt het eerste waar ik naar kijk, zeg maar.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |