quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
Het enige dat ze van mij zien op facebook is een hondekop
Tuurlijk merendeel is puber, en dan doe je gewoon alsof je zelf kindloos bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag ik nu nog wel haten op de kindjes vanavond?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk merendeel is puber, en dan doe je gewoon alsof je zelf kindloos bent
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Kally het volgende:
Dan een persoonlijke noot: Ik ga rode kool met appeltjes eten
Zo meer persoonlijk ga ik niet meer
Ja, dan helemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderen
Iedereen op FB ken ik persoonlijk op Pisces na, maar die vertrouw ik wel
Bwhehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
Het enige dat ze van mij zien op facebook is een hondekop
Ik moet ineens aan iets denken, dat waren wel geweldige onderwerpen om over te ouwehoerenquote:
Dit ja.quote:
Ik ben met andermans privé dingen net zo'n beschermhaas als met mijn eigen privé spulletjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderen
Iedereen op FB ken ik persoonlijk op Pisces na, maar die vertrouw ik wel
Ja met een gitaarhals in haar handenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben met andermans privé dingen net zo'n beschermhaas als met mijn eigen privé spulletjes
Ik vind het wel lief dat je het wilde delen
Ik ben nog ff je icoontje aan het ontrafelen, is het een rok met beentjes?![]()
Die moet je even in dm zetten ofzo, ik weet niet op welke je doelt, er waren er zoveelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan iets denken, dat waren wel geweldige onderwerpen om over te ouwehoeren
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit tentamen heb ik of briljant gemaakt, of totaal verneukt. Een middenweg is er niet!
P....quote:
Klein tipje; rullen, net zoals gehakt, maar dan andersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:24 schreef Kally het volgende:
Die moet je even in dm zetten ofzo, ik weet niet op welke je doelt, er waren er zoveel
Nee....mijn ego past niet in een popquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laysa, ben jij ook een muppet? Zo ja, welke?
Whahahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klein tipje; rullen, net zoals gehakt, maar dan anders
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....mijn ego past niet in een pop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |