quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
Ik moet gelijk aan pandapunten denken, waarom?
wat???quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Over de Efteling gesproken, ze halen Loekie uit Carnaval Festival
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Over de Efteling gesproken, ze halen Loekie uit Carnaval Festival
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.
En ze moeten Monsieur Cannibale vergroten.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze moeten Carnaval Festival úit de Efteling halen.
En ze moeten Monsieur Cannibale vergroten.
Hoe kan het nou dat het bij iedereen zo klopt, deze ook weerquote:
Haha, hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een kutbroek heb ik aan. Eigenlijk. Valt me ineens op.
Of komt het door je lijf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat het een "dure" broek is die om mijn lijf hangt als een Wibravod.
OH...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opeens volgende week misschien al op kamers.quote:
Mooi he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat het bij iedereen zo klopt, deze ook weer![]()
Ik moet je meer laten etenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut? Zo snel al?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opeens volgende week misschien al op kamers.
Uhuhquote:
quote:
quote:
Laysa, ben jij ook een muppet? Zo ja, welke?quote:
Voorbeelden, bitte.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:02 schreef Kally het volgende:
Trouwens, waarom zetten sommige mensen echt al hun prive op FB?
WTF ik zie echt serieus dingen voorbij komen waar ik plaatsvervangende schaamte bij krijg
Mensen die negatief over hun ex-man praten bijvoorbeeldquote:
Zie dit:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die negatief over hun ex-man praten bijvoorbeeld
Ik bedoel sorry maar dat hoef ik niet te weten.
Recht van Facebook afquote:Nou wat is t weer gezellig bij die 2 oudjes. Mijn god zeg, als ik later toch ook zo ga zeiken op alles dan laat me nu maar doodgaan, want zo wil ik toch echt niet oud worden... Zeg ik dat ik geen zin heb om te praten over mn studiestop omdat de manier waarop hij tegen me praat me niet aanstaat, krijg ik hier wat de silent treatment... Whatever. Even naar de wc en dan naar huis, heb t helemaal gehad hier...
Omgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zie dit:
[..]
Recht van Facebook af.
Ook heel interessantquote:Blij dat deze dag er op zit. Chagarijnig, geïrriteerd en alles zat tegen #dieeneperiodeindemaanddatjenietzoblijbentdatjeenvrouwbent
quote:
Ja leuk voor toekomstige bazen of relatiesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Zeroku het volgende:
Echt, precies wat je zegt, als ik zie wat voor troep er gewoon zo het internet opgeslingerd wordt.
Ook zoiets jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Kally het volgende:
Of net een relatie stoppen en dan op fb uitspreken
Ja, vooral bij nieuw werk inderdaad, eerste wat ze voortaan doen is Facebook etc. checken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja leuk voor toekomstige bazen of relaties
Njah wat je zegt hier zeg je wel al gauw iets prive's maar oke, maar op internet blijft alles staanquote:
Uhuh dat hoorde ik van de week, doen ze ook bij ons, vandaar dat ik erop lettequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, vooral bij nieuw werk inderdaad, eerste wat ze voortaan doen is Facebook etc. checken.
Is Fok! geen internet meer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah wat je zegt hier zeg je wel al gauw iets prive's maar oke, maar op internet blijft alles staan
Vraag me echt af wat sommige bedrijven tegenkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh dat hoorde ik van de week, doen ze ook bij ons, vandaar dat ik erop lette
Ja dat zeg ik hier zeg je ook gauw teveelquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:14 schreef Kally het volgende:
Maar goed dat is nog onder het mom van een nickname
Omg ik zou het niet willen wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat sommige bedrijven tegenkomen.
Mag ik nu nog wel haten op de kindjes vanavond?quote:
Weet niet eens bij de mijnequote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg ik zou het niet willen weten
Mijn FB zit verder wel dicht wat buitenstaanders betreft.
Doe ik sowieso ivm foto's van de kinderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet niet eens bij de mijne. Maar zal wel gebeuren als ik stage moet lopen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |