SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom? Laatst ook al iemand die dacht dat ik Feyenoorder was hier op FOK!, maar PSV is gewoon mijn cluppie.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik had gedacht dat jij wel feijenoord liefhebber zou zijn![]()
Ze lopen een klein beetje uitPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Vrijdag De Treffers
Meyde speelde slecht man, raakte geen knikker. Niet de juiste wedstrijd voor een reportage. Wel leuke wedstrijd trouwens. 1-0 in 94e minuut, een minuut later 1-1.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Heb ik nu gemist wie er vrijdag te gast is?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Het huilduo Suarezn Ronaldoquote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef inZanity het volgende:
Suarez bij Real![]()
Is misschien meer iets voor Barcelona met z'n gedrag.![]()
![]()
jaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik nu gemist wie er vrijdag te gast is?![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
V. Hanegem volgens SigaarSnor.![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil maar sinds Gijp weer aan tafel zit is het aantal 8+'jes voor de uitzendingen duidelijk gestegen imo![]()
Deze gast heeft echt een kop om eens flink te verbouwen.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
en dan zie je je vader in beeldkut huisrellen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik denk omdat je die boskamp als avater hebt, en feijenoord is zijn cluppiequote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom? Laatst ook al iemand die dacht dat ik Feyenoorder was hier op FOK!, maar PSV is gewoon mijn cluppie.
There are only 151 Pokémon.![]()
Haha, Boskamp is een baas. Dat hij voor Feyenoord is doet daar niets aan af. Maar Feyenoord is de rotste niet hoor, in mijn ogen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik denk omdat je die boskamp als avater hebt, en feijenoord is zijn cluppie
Maar The Boss is nu op Canvas!![]()
Zonder het overdreven lachen van Hans zou het een wereldshow zijn, nu een prima show."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef marcodej het volgende:
Zonder het overdreven lachen van Hans zou het een wereldshow zijn, nu een prima show.
Hansie was de held van de show.![]()
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a823052a9d96030c.mp4quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
Laatste kwartier helaas moeten missen.
Iemand de MP4 link?![]()
Haha, Peeters maakt een grapje richting Boskamp en duikt meteen weg, bang voor een koek![]()
Boskamp is sowieso geweldig in vorm, je kan merken dat hij bij Extra Time nóg meer de man is dan bij VI. Beetje Van Persie verhaal, dé man bij Oranje maar bij VI zitten er nog een paar sterren bij![]()
![]()
Bij Extra Time werd Bob Peeters gevraagd of het waar was dat hij 3 a 4 kilo mosselen in een keer op kon eten, waarop hij antwoorde: Het is wel een niveautje hier he. Presentator: het kan niet altijd over voetbal gaan..
Bob zou eens bij VI aan tafel moeten gaan zitten.![]()
![]()
Er mag maar één Belg aan die tafel zitten, en dat is Herman Brusselmans.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
Bij Extra Time werd Bob Peeters gevraagd of het waar was dat hij 3 a 4 kilo mosselen in een keer op kon eten, waarop hij antwoorde: Het is wel een niveautje hier he. Presentator: het kan niet altijd over voetbal gaan..
Bob zou eens bij VI aan tafel moeten gaan zitten.![]()
Boskamp komt inderdaad veel meer tot zijn recht bij de Belgen. Maar dat is logisch, de Belgen hebben minder grappige mensen dan dat VI heeft.
Sowieso zijn ze bijna nooit grappig, pas wanneer De Slimste Mens ter Wereld weer 's begint trekken ze daar de clownschoenen aan
AFC AJAX![]()
en gvd dat programma zenden ze dit jaar niet uitquote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef msnk het volgende:
Boskamp komt inderdaad veel meer tot zijn recht bij de Belgen. Maar dat is logisch, de Belgen hebben minder grappige mensen dan dat VI heeft.
Sowieso zijn ze bijna nooit grappig, pas wanneer De Slimste Mens ter Wereld weer 's begint trekken ze daar de clownschoenen aan
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
maar de compilaties daarvan kan ik blijven kijken
Erik van Looy![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De cokelach van Hansie is nu al een klassieker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En toch valt hij bij VI beter in het pulletje.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, Peeters maakt een grapje richting Boskamp en duikt meteen weg, bang voor een koek![]()
Boskamp is sowieso geweldig in vorm, je kan merken dat hij bij Extra Time nóg meer de man is dan bij VI. Beetje Van Persie verhaal, dé man bij Oranje maar bij VI zitten er nog een paar sterren bij"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/extratimequote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Is die Belgenshow met Boskamp ergens terug te kijken?"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
waarom staat die mooie OP eigenlijk helemaal verborgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dat is om de vele duizenden mobiele volgers van VBL niet voor het hoofd te stoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Hun zeer geavanceerde smartphones kunnen deze gifjes helaas niet aan, en daarom is in goed overleg besloten alles in spoiler te plaatsen.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hoeveel smilies zou de cokelach zijn uitgedrukt op FOK!?
Johan: Ik heb me helemaal volgestopt met coke vanmiddag.
Hansie: Hahahahahaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilfred: Jij volgens mij ook Hans, maar dat geheel terzijde.![]()
Hansie:![]()
![]()
Vlak daarvoor deed Hans nog een mooi facepalm momentje.. misschien een leuk gifje? Ik kan dat helaas niet maken.Ik zou nog driequote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel smilies zou de cokelach zijn uitgedrukt op FOK!?
Johan: Ik heb me helemaal volgestopt met coke vanmiddag.
Hansie: Hahahahahaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilfred: Jij volgens mij ook Hans, maar dat geheel terzijde.![]()
Hansie:'s erbij doen.
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.![]()
![]()
Kwaliteit kan beter hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef Oliver23 het volgende:
en op mijn Youtubekanaal de hoogtepunten online gezet (en dit keer geen pauperkwaliteit).
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Regent het nu coke op de achtergrond van die gifjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef peniskaas het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
Hansie FacepalmPresident Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Johan was zeer op dreef gisteren.
En Hansie met z'n bullshitverhaal over die muur. Als je een gaatje maakt gaat daar direct een tegenstander instaan, end of story.
Amen.![]()
Net teruggekeken, weer een absolute topshow. Derksen was flink op dreef.
Van Egmond weer bij de enkels afgezaagd, prachtig.I would sooner fail than not be among the greatest.![]()
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Jivis het volgende:
Johan was zeer op dreef gisteren.
En Hansie met z'n bullshitverhaal over die muur. Als je een gaatje maakt gaat daar direct een tegenstander instaan, end of story.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Iemand gisteren Extra Time gekeken? Boskamp (baas) vond dat Anderlecht sterker was dan AZ. Nou volg ik het Belgische voetbal niet zo, maar vorig jaar tegen Ajax vond ik ze erg pover. Is Anderlecht echt zo sterk geworden dan?![]()
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Nederlanders![]()
![]()
Is door een of andere mod gedaan, om de mobile users te pleasenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.
Nederlanders![]()
Dat werd jaren terug ook gedaan door ik meen de keeper van RBC, toen schoot Robbie Wielaert hem van 25 meter d'r alsnog keihard in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebben
Ik vond trouwens dat Barbare Barend, ondanks dat ik het een takkewijf vind, laatst wel een punt hebben toen ze zei dat de keeper de korte hoek moet pakken en de muur de lange hoek.![]()
Dan zet de tegenstander gewoon zelf een muur neer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebbenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die vent heeft ook geen humorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die boskamp
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1203174Beetje de Tom Knipping van Belgie
![]()
Nou Tommetje is nog wel een graadje erger, die kreeg een spontane autistische beroerte.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: