quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.
Ik zou nog driequote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel smilies zou de cokelach zijn uitgedrukt op FOK!?
Johan: Ik heb me helemaal volgestopt met coke vanmiddag.
Hansie: Hahahahahaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilfred: Jij volgens mij ook Hans, maar dat geheel terzijde.![]()
Hansie:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.
Kwaliteit kan beter hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef Oliver23 het volgende:
en op mijn Youtubekanaal de hoogtepunten online gezet (en dit keer geen pauperkwaliteit)
Regent het nu coke op de achtergrond van die gifjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef peniskaas het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
Hansie Facepalm
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Jivis het volgende:
Johan was zeer op dreef gisteren.
En Hansie met z'n bullshitverhaal over die muur. Als je een gaatje maakt gaat daar direct een tegenstander instaan, end of story.
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef rubbereend het volgende:
waarom staat die mooie OP eigenlijk helemaal verborgen
Is door een of andere mod gedaan, om de mobile users te pleasenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.
Nederlanders
Dat werd jaren terug ook gedaan door ik meen de keeper van RBC, toen schoot Robbie Wielaert hem van 25 meter d'r alsnog keihard in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebben
Dan zet de tegenstander gewoon zelf een muur neer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebben
Die vent heeft ook geen humorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die boskamp
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1203174
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |