http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)a823052a9d96030c.mp4quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Oliver23 het volgende:
Laatste kwartier helaas moeten missen.
Iemand de MP4 link?
Er mag maar één Belg aan die tafel zitten, en dat is Herman Brusselmans.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
Bij Extra Time werd Bob Peeters gevraagd of het waar was dat hij 3 a 4 kilo mosselen in een keer op kon eten, waarop hij antwoorde: Het is wel een niveautje hier he. Presentator: het kan niet altijd over voetbal gaan..
Bob zou eens bij VI aan tafel moeten gaan zitten.
en gvd dat programma zenden ze dit jaar niet uitquote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef msnk het volgende:
Boskamp komt inderdaad veel meer tot zijn recht bij de Belgen. Maar dat is logisch, de Belgen hebben minder grappige mensen dan dat VI heeft.
Sowieso zijn ze bijna nooit grappig, pas wanneer De Slimste Mens ter Wereld weer 's begint trekken ze daar de clownschoenen aan
En toch valt hij bij VI beter in het pulletje.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, Peeters maakt een grapje richting Boskamp en duikt meteen weg, bang voor een koek![]()
Boskamp is sowieso geweldig in vorm, je kan merken dat hij bij Extra Time nóg meer de man is dan bij VI. Beetje Van Persie verhaal, dé man bij Oranje maar bij VI zitten er nog een paar sterren bij
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/extratimequote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Is die Belgenshow met Boskamp ergens terug te kijken?
Dat is om de vele duizenden mobiele volgers van VBL niet voor het hoofd te stoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef rubbereend het volgende:
waarom staat die mooie OP eigenlijk helemaal verborgen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.
Ik zou nog driequote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel smilies zou de cokelach zijn uitgedrukt op FOK!?
Johan: Ik heb me helemaal volgestopt met coke vanmiddag.
Hansie: Hahahahahaaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilfred: Jij volgens mij ook Hans, maar dat geheel terzijde.![]()
Hansie:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Wat een TOPSHOW
Potentieel top 5 allertijden materiaal.
Kwaliteit kan beter hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:21 schreef Oliver23 het volgende:
en op mijn Youtubekanaal de hoogtepunten online gezet (en dit keer geen pauperkwaliteit)
Regent het nu coke op de achtergrond van die gifjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef peniskaas het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
Hansie Facepalm
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Jivis het volgende:
Johan was zeer op dreef gisteren.
En Hansie met z'n bullshitverhaal over die muur. Als je een gaatje maakt gaat daar direct een tegenstander instaan, end of story.
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef rubbereend het volgende:
waarom staat die mooie OP eigenlijk helemaal verborgen
Is door een of andere mod gedaan, om de mobile users te pleasenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen klaagt erover, maar niemand doet er wat aan.
Nederlanders
Dat werd jaren terug ook gedaan door ik meen de keeper van RBC, toen schoot Robbie Wielaert hem van 25 meter d'r alsnog keihard in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebben
Dan zet de tegenstander gewoon zelf een muur neer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik zou zo'n muur gewoon weghalen, vanaf 20 meter kan een keeper m dan wel hebben
Die vent heeft ook geen humorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die boskamp
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1203174
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |