Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Zou een opblaaspoef of -kussen niks zijn? Dat kun je zelf "instellen" zoals het lekker ligt. En dat drukt misschien ook niet zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
neewond ziet er goed uit. Hij doet alleen flink pijn
Kan hem ook gewoon niet kwijt. Niet omhoog, niet naar benee
Geen idee. Of ik hem nou in bed leg, op kussens, op de vloer... hij klopt, bonkt en steekt erover heen. En constant een tinteling/doof gevoel, alsof ie slaaptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hmm... Hoe kan het dan dat het nu wel zo'n pijn doet? Omdat je hem niet kwijt kan?
Opzich heerlijk geslapen. Alleen vanwege de pijn een paar keer wakker geworden, maar verder heb ik goed geslapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje beter geslapen vannacht, weer lekker in je eigen bed?
En dat had je in het zkh niet? Stom zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Of ik hem nou in bed leg, op kussens, op de vloer... hij klopt, bonkt en steekt erover heen. En constant een tinteling/doof gevoel, alsof ie slaapt
[..]
Opzich heerlijk geslapen. Alleen vanwege de pijn een paar keer wakker geworden, maar verder heb ik goed geslapen.
Nope. Alleen als ik ging plassen en hem dus naar benee deed. Dat heb ik nu ook trouwens. Maar nu loopt hij sowieso te pijnenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat had je in het zkh niet? Stom zeg
Ziet ze spookjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef Oognip het volgende:
Luna zit al een uur in de gang op de krabpaal te mauwen
Komt vast goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef Oognip het volgende:
Veel plezier, Samzz! Geniet ervan, het is zo leuk!
Zit er niet "iets" te strak ofzo? ( je had toch zo'n tubding? )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Alleen als ik ging plassen en hem dus naar benee deed. Dat heb ik nu ook trouwens. Maar nu loopt hij sowieso te pijnen
nope, want als die af is heb ik het ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit er niet "iets" te strak ofzo? ( je had toch zo'n tubding? )
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit gaat niet goed als je straks naar de deur moet lopen als de postbode aanbelt
Nee dat is het niet. Je maakt je zelf toch ook ongerust?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus vindt dat ik moet bellen om te vragen of het normaal is dat mijn voet best pijn doet en nonstop tintelt. Ik vind het ietwat overdreven om daarvoor te bellen, toch?
Kom op zeg, Q, je hebt toch wel iets geleerd van de vorige keer afwachten, hoop ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus vindt dat ik moet bellen om te vragen of het normaal is dat mijn voet best pijn doet en nonstop tintelt. Ik vind het ietwat overdreven om daarvoor te bellen, toch?
Is het hier niet mee begonnen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Q gewoon bellen en wel nuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Nou, oke een broodje mag, maar dan ook wel doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef Qwea het volgende:
for christ sake. ff broodje eten en dan bel ik wel
Ze heeft dienst op de spoed, moet ik dan gewoon de SEH bellen? ja he?
Jawel, van afknellen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:06 schreef Qwea het volgende:
Maar, kan tintelen niet gewoon weet ik veel waar van komen?
Of een geraakte zenuw [/ervaring]quote:
Ik hoop dat ze het lek snel hebben gevonden, anders wordt het een heel groot gat en dat moet niet kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan zo naar een garage kijken voor een auto
Heb je al iets op het oog?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
ja, maar dat kan dus nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, van afknellen bijvoorbeeld.
Ik hoop het echt niet voor d'rquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het lek snel hebben gevonden, anders wordt het een heel groot gat en dat moet niet kunnen.
ga zo bellen, ff eten dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou, oke een broodje mag, maar dan ook wel doen![]()
Ik denk het wel dat je gewoon de SEH moet bellen.
Succesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
Als het niet kan dan zou ik ook niet bellen. Je ziet het vanzelf welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dat kan dus nietWant ik heb het ook als ik geen dingen eromheen draag. Gisteren aaf alles eraf gegooid vanwege die tinteling en vannacht ook. Ging mooi niet weg
Zit in de hele voet, met uitstraling naar mijn grote teen. De rest van de teentjes niet zo zeer. En als ik in mijn grote teen knijp wordt het erger.
dan kan zij er toch ook niks aan doen?quote:
Maar dat wil je toch wel zeker weten? Misschien is het wel iets anders, een tintelende vleesetende bacterie of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan kan zij er toch ook niks aan doen?
Het gaat eigenlijk best goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet voor d'r![]()
Hoe is het met Indahaman? Amuseert hij zich nog?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch wel zeker weten? Misschien is het wel iets anders, een tintelende vleesetende bacterie of zo
Hij is een soort hindernisbaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef indaha het volgende:
Het gaat eigenlijk best goed, de katten houden hem om beurten gezelschap, zoals voor de tv gaan liggen als hij iets wil kijken en over de laptop heenlopen en natuurlijk met zijn allen over hem heen springen als ze elkaar achterna zitten.
Ik dacht ik laat Greys even zien waar haar foto vandaan komtquote:
Ja de katten houden van hindernissen overwinnenquote:
Als je het stom vindt dan had je niet moeten bellen kutjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef Qwea het volgende:
nou ze gaan het doorgeven aan dr. Wordt vanzelf door iemand terug gebeld.
Ik vind het maar stomme vraagjes.
Ja wtf lul je nou, o.a jij liep te bitchen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het stom vindt dan had je niet moeten bellen kutje
Ze zullen wel nut hebben. Ze moeten er toch achter komen wat er precies is? Beter stomme vragen en lekker thuisblijven dan voor niks naar Sneek, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef Qwea het volgende:
nou ze gaan het doorgeven aan dr. Wordt vanzelf door iemand terug gebeld.
Ik vind het maar stomme vraagjes.
Live-entertainment! Wat wil een mens nog meer (behalve kunnen lopen dan)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best goed, de katten houden hem om beurten gezelschap, zoals voor de tv gaan liggen als hij iets wil kijken en over de laptop heenlopen en natuurlijk met zijn allen over hem heen springen als ze elkaar achterna zitten.
Ik snap ook niet dat je het rare vragen vindt. Maar als je het raar vindt dan snap ik niet dat je hebt gebeldquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wtf lul je nou, o.a jij liep te bitchen hoor
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
We mochten op de Bietenklas door de tunnel
En Biet vond het prachtig (want die had thuis al geoefend met de IKEA speeltunnel).
Het wordt een voorbeeldige leerlingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
We mochten op de Bietenklas door de tunnel
En Biet vond het prachtig (want die had thuis al geoefend met de IKEA speeltunnel).
Ja, nu m'n andere troep nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent je bureautje toch nog kwijtgeraakt
En vlak voordat ik haar weer kon pakken toen ze uit de tunnel kwam, kwam er een losgeraakte herder voorbij stuiven waar Biet 10 minuten mee ererondjes gehold heeft over het veld, samenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar verder werkte het heel goed om runderpoulet mee te nemen ipv gewone hondenkoekjes
Dat is alleen maar goed tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En vlak voordat ik haar weer kon pakken toen ze uit de tunnel kwam, kwam er een losgeraakte herder voorbij stuiven waar Biet 10 minuten mee ererondjes gehold heeft over het veld, samen![]()
Ze is echt nog nooit zo braaf geweestquote:
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, Biet is heel sociaal
![]()
Kleinigheidjes houd je toch idd!quote:( misschien niet op het juiste moment ,maar dat is een kleinigheid)
Aaaww, mooie oogjes zeg!quote:
Jammer voor Max , maar de juiste beslissing dan voor julliequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wezen kijken bij de hond. Maar samen met Loebes bleek al heel snel dat Max veel te beschermend is. En dan niet op de goede manier zeg maar. Dus wij hebben ook op aanraden van het asiel hem niet genomen.
Was eigenlijk per ongeluk dat ik die tegenkwam. Wil er eigenlijk pas rond september een nieuwe bij. Maar als ik wat tegenkom :-)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer voor Max , maar de juiste beslissing dan voor jullie
Gaan jullie wel nog zoeken voor een andere hond of was het speciaal Max die je wilde hebben?
En waar komt het tintelen dan door, zei ze daar nog iets over?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:41 schreef Qwea het volgende:
Zolang het niet rood is of lekt, valt het ws wel mee. Ze belt me morgen om dit tijdstip nog ff terug om te vragen hoe het gaat.
Dat is jammer zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wezen kijken bij de hond. Maar samen met Loebes bleek al heel snel dat Max veel te beschermend is. En dan niet op de goede manier zeg maar. Dus wij hebben ook op aanraden van het asiel hem niet genomen.
Zou kunnen dat door de zwelling een zenuw klem zit/gekneusd is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waar komt het tintelen dan door, zei ze daar nog iets over?
Goed hooghouden dan maar en ook genoeg drinken. Vocht, geen alcoholquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:45 schreef Qwea het volgende:
Zou kunnen dat door de zwelling een zenuw klem zit/gekneusd is.
Ik zit alleen net ff foto's te kijken en ik heb niet het idee dat de enkel meer gezwollen is dan gisteren.
Nou ja, ben benieuwd of het morgen ofzo pleite is.
Het isquote:
In elk geval fijn dat je nu de oorzaak te pakken hebt. En dat het probleem opgelost is. Enne voor dat gat komt ook wel een oplossing. Gewoon zoiets neerzetten:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is
Nee, we hebben het gevonden. Helaas niet in / onder het gat dat we nu uit de vloer gehakt hebben, maar toch buitenlangs. De keuken stond weer blank, we hebben een greppel in de vloer, maar we hebben nu ook weer (netjes weg-) stromend water!
Joe-pie
Nu nog eens gaan bedenken hoe ik het gat ga opvullen. Deels zit het onder de wasmachine en de koelkast, maar de rest loopt precies voor de deur naar mijn kantoor. Dus daar moet ik ff wat slims mee.
Maandag weer een dag
Helaas maar heb het een kans gegevenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is jammer zegMaar blijkbaar niet de juiste hond voor jullie. Hopelijk vindt ie snel een ander baasje. En jullie een ander hondje dat wel bij jullie past!
Aldus simpele wiskunde is de Cinquecento dan slimmer? Is nieuwer, en maar 100 euro duurder (als je ze beide met APK neemt, wat ik bij auto's van die leeftijd wel zou doen).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef Oognip het volgende:
Terug van de garage, er zijn 2 kanshebbers: een renault clio (1992) voor 650 euro en een fiat cinquecento (1996) voor 1000 euro incl. nieuwe APK. De clio heeft nog een half jaar APK, maar er kan nieuwe APK op en dan wordt het 900 euro. Kilometerstand is ongeveer hetzelfde (130.000).
Even goed nadenken maar.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:15 schreef Rewimo het volgende:
In elk geval fijn dat je nu de oorzaak te pakken hebt. En dat het probleem opgelost is. Enne voor dat gat komt ook wel een oplossing. Gewoon zoiets neerzetten:
[ afbeelding ]
Volgens mij geen garantie. Maar inderdaad de cinquecento is slimmer, alleen kleiner (vriend zit bijna tegen het dak aan) en hij is best lelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus simpele wiskunde is de Cinquecento dan slimmer? Is nieuwer, en maar 100 euro duurder (als je ze beide met APK neemt, wat ik bij auto's van die leeftijd wel zou doen).
Heb je ook garantie? Al is het maar half jaartje? Vaak zat bij vrienden gezien dat er bij auto's van die leeftijd binnen een paar maanden iets in de soep draait, en dan issie al snel total loss, want je zit zo tegen de 500 a 1000 euro als er echt iets moet worden vervangen + arbeidsloon + materialen, etc. etc.
Misschien is wat geld investeren in een ANWB-keuring zinvol. Dan weet je zeker dat de auto geen gekke kuren heeft. Een betrouwbare garage gaat daar beslist mee akkoord.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij geen garantie. Maar inderdaad de cinquecento is slimmer, alleen kleiner (vriend zit bijna tegen het dak aan) en hij is best lelijkmaar goed, dat laatste zou niet mee moeten tellen.
Ik heb wel al bedacht dat als er grote reparaties moeten gebeuren, de auto dat waarschijnlijk niet waard is en dan was ik van plan om hem weg te doen en een nieuwe uit te zoeken.
Fijn dat de oorzaak gevonden is en voor dat gat bedenk je vast iets heel creatiefsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is
Nee, we hebben het gevonden. Helaas niet in / onder het gat dat we nu uit de vloer gehakt hebben, maar toch buitenlangs. De keuken stond weer blank, we hebben een greppel in de vloer, maar we hebben nu ook weer (netjes weg-) stromend water!
Joe-pie
Nu nog eens gaan bedenken hoe ik het gat ga opvullen. Deels zit het onder de wasmachine en de koelkast, maar de rest loopt precies voor de deur naar mijn kantoor. Dus daar moet ik ff wat slims mee.
Maandag weer een dag
Vind ik ook een goed idee, heb ook eens een autootje miskochtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien is wat geld investeren in een ANWB-keuring zinvol. Dan weet je zeker dat de auto geen gekke kuren heeft. Een betrouwbare garage gaat daar beslist mee akkoord.
Dat is ook een ideequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien is wat geld investeren in een ANWB-keuring zinvol. Dan weet je zeker dat de auto geen gekke kuren heeft. Een betrouwbare garage gaat daar beslist mee akkoord.
Met een auto van zo'n leeftijd? Investeer je dan niet 'meer' dan je er voor terugkrijgt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom dan niet iets meer investeren? Want als je hem wegdoet en weer een auto van rond de 1000 moet kopen blijf je waarschijnlijk bezig. Als je nu ineens 2000 - 2500 uitgeeft heb je wellicht een auto die wat jaartjes nieuwer en dus (wellicht, je weet t nooit) wat minder snel mankementen heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij geen garantie. Maar inderdaad de cinquecento is slimmer, alleen kleiner (vriend zit bijna tegen het dak aan) en hij is best lelijkmaar goed, dat laatste zou niet mee moeten tellen.
Ik heb wel al bedacht dat als er grote reparaties moeten gebeuren, de auto dat waarschijnlijk niet waard is en dan was ik van plan om hem weg te doen en een nieuwe uit te zoeken.
Is een tientjeskwestie, die kosten zijn te overzienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Met een auto van zo'n leeftijd? Investeer je dan niet 'meer' dan je er voor terugkrijgt?
Helemaal mee eens hoor, maar zoveel geld heb ik niet. 1000 euro is echt de max. Als deze auto dan stuk gaat zal ik opnieuw moeten sparen. Op zich ook niet erg, want het is niet zo dat ik niet zonder auto kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een auto van zo'n leeftijd? Investeer je dan niet 'meer' dan je er voor terugkrijgt?
[..]
Waarom dan niet iets meer investeren? Want als je hem wegdoet en weer een auto van rond de 1000 moet kopen blijf je waarschijnlijk bezig. Als je nu ineens 2000 - 2500 uitgeeft heb je wellicht een auto die wat jaartjes nieuwer en dus (wellicht, je weet t nooit) wat minder snel mankementen heeft.
Hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Om het kader van kwakkelen te blijven.
Rossi heeft heel zijn achterpoot kapot gebeten. Ik heb echt geen idee meer wat ik nog kan doen.
Wat rot zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja. Eerst krabte hij zich open in zijn nek en nu bijt hij dus op zijn poten.
Is dat door stress? Of iets lichamelijks? Wat akelig johquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja. Eerst krabte hij zich open in zijn nek en nu bijt hij dus op zijn poten.
Een vriendin heeft een cinquecento uit 1998 en die vond ik al zo verrot rijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is niet te achterhalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat door stress? Of iets lichamelijks? Wat akelig joh
Misschien kan Strega iets voor je doen, met Bachremedies? Heb je zoiets al eens geprobeerd? Zij weet er misschien wel iets voor. Proberen kan altijd en kwaad kan het niet. Veel dieren reageren erop.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet te achterhalen.
Medisch is er niets en volgens de kattengedragskundige heeft hij geen stress
Hebben we allemaal al gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kan Strega iets voor je doen, met Bachremedies? Heb je zoiets al eens geprobeerd? Zij weet er misschien wel iets voor. Proberen kan altijd en kwaad kan het niet. Veel dieren reageren erop.
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het enige wat ik nog kan bedenken is
-een ander huisje zoeken voor zorro en Fire
-of een ander huisje zoeken voor Rossi
Maar beide wil ik niet.
En ik had gisteren de baasjes van een oud opvangkitten van je in huis.
Hij is 1.92. Deze reed wel primaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een cinquecento uit 1998 en die vond ik al zo verrot rijdenMijn lupo is uit 1999 en die was volgens mij 1100 euro. Hoe groot is je vriend dan
Oh wat leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Puala van Noor
Ik vind die wonden niks. Dat kan nooit goed zijn straks komt er vuil in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hij eet er goed van! De boefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja.. eerst zie ik Diaz met een halve stokbrood onder de tafel liggen..nu komt hij met een pak crackers aanzettenniets is veilig op het aanrecht
Ja dat is niet zo moeilijk, de cinquecento is super kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, ik ben 1,84.. vind dat ik in de lupo wel meer ruimte heb dan in de cinquecento..
Nee hij is echt een ramp.Pas had hij ook alweer de ketchup te pakken en dan kauwt hij dus alleen de dop kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij eet er goed van! De boefNiks laten liggen dus maar.
Je waait zo van de wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk, de cinquecento is super klein
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten héquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus heeft een seicento gehad. Ik vond het wel een erg koekblikje
Eet ze het dwangvoer ook niet op als je het in een schaaltje doet en voor haar neus zet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten hé
Is natuurlijk heel lekker spulquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten hé
Nee, dan draait ze haar koppie af.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eet ze het dwangvoer ook niet op als je het in een schaaltje doet en voor haar neus zet?
Lekker makkelijk als het voor je gedaan wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
Heeft hij nog steeds zoveel jeuk dan dat hij zichzelf zo bijt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is niet te achterhalen.
Medisch is er niets en volgens de kattengedragskundige heeft hij geen stress
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af.
Ik hoop bijna (omdat dat dan betekent dat ze niets ergs heeftquote:Waarom dan niet zelf eten hé![]()
Misschien even een maandje een Feliway stekker proberen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of het wel echt jeuk is.
Ik denk dat het vooral zijn karakter is.
Gisteren morgen had hij ruzie met Fire. Het botert niet zo tussen die 2
Het hoeft toch niet altijd koek en ei te zijn? Het is volgens mij heel normaal om af en toe even ruzie te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of het wel echt jeuk is.
Ik denk dat het vooral zijn karakter is.
Gisteren morgen had hij ruzie met Fire. Het botert niet zo tussen die 2
Heb ik ook alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien even een maandje een Feliway stekker proberen?
Of heb je die al?
Via een klant van mijn vaderquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Waar heb jij je auto gekocht Multi? Bij een garage of via marktplaats?
Goed zo, aan jezelf denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tombolafan het volgende:
Hello
Ik heb gepupknuffeld
En nu zit ik thuis, voel me niet helemaal lekker dus ik ga niet klussen
Heel verstandigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tombolafan het volgende:
Hello
Ik heb gepupknuffeld
En nu zit ik thuis, voel me niet helemaal lekker dus ik ga niet klussen
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Maar goed dat het lek bij Elies boven is
Op cam 2 kun je ze bij mama leeuw zien liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
En op het moment dat ik de post maak wandelen moe en welpjes het beeld van de twee cams uit
Wel gevonden dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
Dat is natuurlijk de verkeerde instelling om die auto te kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Oognip het volgende:
We gaan morgen naar die auto kijkenIk ben nu al verliefd
Ja, erg hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Greys het volgende:
De Tuitjenhornse kroegbaas die afgelopen nacht dood werd gestoken toen hij een ruzie wilde sussen![]()
[ afbeelding ]
Tjesus, ik heb serieus ontzag voor jouw daadkracht! Mennnnn, jij laat je ook niet op je kop zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
Oh dat is fijnquote:
Heb ik naar gekeken en ze verbruiken ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de verkeerde instelling om die auto te kopen. Heb je van deze en de twee andere auto's al het verbruik bekeken? Dat kan al snel meer uitmaken dan 100 euro meer of minder aanschafprijs.
Wij hadden nog veel van dat soort meuk staan, had wel ff een zak kunnen brengen, was toch jouw richting op, en in de FHF-standquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel, ik ben zelfs binnuh geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, je hebt dat ding toch niet serieus daarheen gebracht hoop ik?
Stoofpeertjes en schnitzel met gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb nul inspiratie (of zin om er over na te moeten denken)
Gelukkig!quote:
Ik weet het niet, misschien naar de bios, dus misschien gewoon in de stad iets ( sushi )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
restje prei-gehakt-schoteldingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Das toch geen avondetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Klinkt wel lekker!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.
En ik vond dit heel knap verzonnen van mezelf, want ik kook normaal nooit vegetarisch, maar één van de eters vanavond is vegetariër
Ben je niet helemaal heppiedepeppie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Ll is dat meubel nu ook mooi kwijt. Prima toch?
Ja, ik hoop dat dat het ook wordt!quote:
Ja en dan, dan kon ik die tyfuszooi weer opruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maar
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maar
Ik had 'm nog liever afgefikt!quote:
Neuh, voel me een pietsie labieloquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal heppiedepeppie?
Gaat stiekem ook naar DJMO hé?quote:
Ga lekkere dingetjes voor jezelf halen en lekker in bad! En een chickflick kijken ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, voel me een pietsie labieloDoor Bink nog o.a.
En ik heb het koud, maar da's slaapgebrek
Zoiets moet je in de tuin van de onvangert doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan, dan kon ik die tyfuszooi weer opruimen
Nu kreeg ik er nog een paar centjes voor, kon ik nog 1 nachtkastje weer van kopenquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, daarheen brengen en in de fik steken terplekkequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets moet je in de tuin van de onvangert doen
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, daarheen brengen en in de fik steken terplekke
Dan moet je gewoon ff een avondje zwelgen en lekker snaaienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mongools buffetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Ja, en kom er verdomme de eerste uren niet meer uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet ook nog steeds eens in bad
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Vlees gemarineerd met kwijl en te herkennen aan felle kleurtjes zodat je weet wat wat is?
Komt ie nou meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden nog veel van dat soort meuk staan, had wel ff een zak kunnen brengen, was toch jouw richting op, en in de FHF-stand
Wij mogen lekker bij vrienden aanschuivenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Heerlijk in bad liggen met een stel wijvenbladen; altijd goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tjesus, ik heb serieus ontzag voor jouw daadkracht! Mennnnn, jij laat je ook niet op je kop zittenFijn dat de ellende nu wel is opgelost!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is fijnEn als je een keer een leuke vloer hier in de buurt vindt mag je hier komen lunchen voor of na het eruit slopen
En ik help uiteraard graag mee
Beetje dettol er in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en kom er verdomme de eerste uren niet meer uit
En daarna de verfbrandertquote:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het niet
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh fuck, moet boodschapjes doen voor 18 uur.
Ze sluiten vandaag 2 uur eerder ivm personeelsuitje.
Dat kan ook alleen maar in Friesland he?![]()
beetje boelquote:
Thnx dearquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef vamperotica het volgende:
@ Elies..... Fijn dat het gaat in ieder geval gevonden is!
Die zit in het gatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogenquote:
Gewoon de betonpootsporen volgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Zit Truus in het gat dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogen
Onmogelijk; helemaal afgedektquote:
Misschien zit ie wel in Truus; ff checken Nope, daar zit ie ook niet inquote:
Wilde net zeggen.... Hoe nat is dat beton nog?quote:
De Makro is hél vandaag, ik kom er net vandaan. Welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien ga ik straks naar Makro, die is toch tot 22u open. Of gewoon de AH. Of gewoon niet en in de stad eten en filmpje
#1stworldproblems
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft een hut gebouwd
[ afbeelding ]
Doe jij dat vooraf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 3 kilo carnibest in maaltijdporties gesneden
Nog 8 kilo te gaan
Maar dat doe ik later, nu past alles net in de vriezer
3 maanden hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij past er maar voor een week eten voor de honden in mijn vriesvakje
Hoeveel kg is datquote:
Maar jij slaat ook op voor anderen.quote:
Veul! (geen zin om uit te rekenen nu)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoeveel kg is dat![]()
Er past hier geen aparte vriezer.. hopelijk in mn volgende huis, als ik een schuurtje heb ofzo
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij dat vooraf?![]()
Ik haal altijd een halve kilo uit, laat het ontdooien in de koelkast en daar eten ze dan 2 dagen van.
Ook een manier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoper) en daar doen ze 3 dagen mee, heb het liever in stukjes al dan
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een kilo per dag nodig voor 4 honden.. kan voor 1,5 week dan kopen.Vriendin van mij is verkooppunt voor lotgering. Is wel half uurtje rijden maar ja..moet maar. In de zomer woon ik daar in de buurt als het goed is, dat scheelt weer.
Een worst is hier 3 dagen, dat doe ik ook wel idd, per worst, maar had ze nu net gekocht dus ik dacht ik doe er meteen 3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Jazz snijden we altijd één worst in schijfjes, als die op is een nieuwe
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?Met rare dingen in het vlees ofzo?
Daarom durf ik dat niet te proberen
![]()
Handig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ik weer bij de ikea ben ga ik nog ff deze kopen
[ afbeelding ]
Daar past wel 2 kg in en zit ook een uitlek rooster in.
te koud om iets te bevriezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Vriezer in schuurtje is trouwens geen goed idee als je schuur niet boven de 15 graden te houden is. Want dan vriest je vriezert niet meer.
Je hebt ze ook een maatje kleiner;)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Handig!Zou voor hier te groot zijn
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenLotgering is wat vetter, heb je ook minder van nodig en is ook niet duur.
ben jij vandaag jarig?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens steeds mijn verjaardag voorbij komen, wat gaan jullie dan doen behalve mij vergeten?
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!
Oooooooooooooooooooooooh, datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.lotgering.nl/S(...)alvoer-met-pens.aspx Huehuehuequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.
niet allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier vonden ze het ook lekker en deden het er goed op. Maar steeds het voer minutieus doorzoeken omdat je zoveel twijfelt inmiddels is ook niet ideaal. Ik wil gewoon vertrouwen kunnen hebben in wat ik voer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Naja het zal wel, bij dat soort vlees kan er altijd wat mis gaan. Lotgering vinden ze lekker en ze doen het er goed uit dus dat blijf ik nu gewoon voeren.
Ik zou niet bellen. Lastpost.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
fuck mijn voet begint steeds meer te kloten en hij wordt steeds meer dover
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:quote:
Mag niet van de dokter en moquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Q moet poot hoog en rust. En zoals je leest gaat het op dit moment geweeeldig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Hoog. Rust.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze in een rolstoel gaat dan
Lees ff terugquote:
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoog. Rust.
Niet: laag (ook op achterbank) en onrustig in restaurant.
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbank
Nou ja, jammer Q
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees ff terugheb ik gedaan. Ze belt morgen nog een x.
Nopes. Ze belt rond 14u terug. Als het morgen nog zo is... Zal ik het wel zeggen tegen dr.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.Goed bezig!
Maar hebben jullie het niet gehad over terugbellen als hij nog dover wordt? Want ik vind dat een beetje eng klinken.
Zenuwen in de knel en zo en dat moet je niet te lang hebben.
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoog
Geilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denken
Alsof je al niet genoeg verhitte en stijve onderdelen had.quote:
check.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Q, wel braaf je pillen eten hè? En poot omhoog en rusten. Denk erom
Dus, die maar ff bestellen dan.quote:Dank voor uw e-mail en wat een apart idee om de scalpel te laten graveren!
Ik heb voor u gelijk gekeken en even de maat van het heft opgenomen.
Als u de foto voor u ziet is de lengte van het heft van onderkant ronding tot de rij dwarsgroefjes 7 cm. lengte.
Aan de ene kant van het heft is dit voorzien van het merkje (wat u ook op de foto ziet) de andere kant is
helemaal blank. Dat zou dus een prima graveerkant zijn.
Breedte van het heft onderaan (van ronding tot ronding) is 1,2 cm. dan loopt het heft taps toe tot de rij
dwarsgroefjes, onderaan deze rij groefjes is de breedte van het heft dan nog 0.9 cm..
Verder is de scalpel identiek aan de foto. Het is een chirurgisch instrument.
Wat staat er in de binnenkant?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkant
[ afbeelding ]
Binnenkant
[ afbeelding ]
Is dat wat?
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
Wat staat er in de binnenkant?en dat ding is eigenlijk precies zo'n beetje wat ik bedoel.
Ja altijd. Hier wordt geleefdquote:
klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet genoeg teruggelezen kennelijk, want waar is dat voor dan, die gegraveerde scalpel?
Hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duur)
[..]
Ja altijd. Hier wordt geleefd
In mijn anus stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets gemist of zo, wat ben je van plan met die scalpel?
juwelier doe ik hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
Anders heeft het bedrijf waar je laat graveren vast wel iets? Je zal niet de eerste zijn die een 'gewoon' voorwerp wil laten graveren en ineen leuk doosje wil geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |