Heeft hij nog steeds zoveel jeuk dan dat hij zichzelf zo bijt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is niet te achterhalen.
Medisch is er niets en volgens de kattengedragskundige heeft hij geen stress
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af.
Ik hoop bijna (omdat dat dan betekent dat ze niets ergs heeftquote:Waarom dan niet zelf eten hé![]()
Misschien even een maandje een Feliway stekker proberen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of het wel echt jeuk is.
Ik denk dat het vooral zijn karakter is.
Gisteren morgen had hij ruzie met Fire. Het botert niet zo tussen die 2
Het hoeft toch niet altijd koek en ei te zijn? Het is volgens mij heel normaal om af en toe even ruzie te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet of het wel echt jeuk is.
Ik denk dat het vooral zijn karakter is.
Gisteren morgen had hij ruzie met Fire. Het botert niet zo tussen die 2
Heb ik ook alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien even een maandje een Feliway stekker proberen?
Of heb je die al?
Via een klant van mijn vaderquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Waar heb jij je auto gekocht Multi? Bij een garage of via marktplaats?
Goed zo, aan jezelf denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tombolafan het volgende:
Hello
Ik heb gepupknuffeld
En nu zit ik thuis, voel me niet helemaal lekker dus ik ga niet klussen
Heel verstandigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:08 schreef tombolafan het volgende:
Hello
Ik heb gepupknuffeld
En nu zit ik thuis, voel me niet helemaal lekker dus ik ga niet klussen
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Maar goed dat het lek bij Elies boven is
Op cam 2 kun je ze bij mama leeuw zien liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
En op het moment dat ik de post maak wandelen moe en welpjes het beeld van de twee cams uit
Wel gevonden dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
Dat is natuurlijk de verkeerde instelling om die auto te kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Oognip het volgende:
We gaan morgen naar die auto kijkenIk ben nu al verliefd
Ja, erg hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Greys het volgende:
De Tuitjenhornse kroegbaas die afgelopen nacht dood werd gestoken toen hij een ruzie wilde sussen![]()
[ afbeelding ]
Tjesus, ik heb serieus ontzag voor jouw daadkracht! Mennnnn, jij laat je ook niet op je kop zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |