Een vriendin heeft een cinquecento uit 1998 en die vond ik al zo verrot rijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij geen garantie. Maar inderdaad de cinquecento is slimmer, alleen kleiner (vriend zit bijna tegen het dak aan) en hij is best lelijkmaar goed, dat laatste zou niet mee moeten tellen.
Ik heb wel al bedacht dat als er grote reparaties moeten gebeuren, de auto dat waarschijnlijk niet waard is en dan was ik van plan om hem weg te doen en een nieuwe uit te zoeken.
Het is niet te achterhalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dat door stress? Of iets lichamelijks? Wat akelig joh
Misschien kan Strega iets voor je doen, met Bachremedies? Heb je zoiets al eens geprobeerd? Zij weet er misschien wel iets voor. Proberen kan altijd en kwaad kan het niet. Veel dieren reageren erop.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet te achterhalen.
Medisch is er niets en volgens de kattengedragskundige heeft hij geen stress
Hebben we allemaal al gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien kan Strega iets voor je doen, met Bachremedies? Heb je zoiets al eens geprobeerd? Zij weet er misschien wel iets voor. Proberen kan altijd en kwaad kan het niet. Veel dieren reageren erop.
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Het enige wat ik nog kan bedenken is
-een ander huisje zoeken voor zorro en Fire
-of een ander huisje zoeken voor Rossi
Maar beide wil ik niet.
En ik had gisteren de baasjes van een oud opvangkitten van je in huis.
Hij is 1.92. Deze reed wel primaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een cinquecento uit 1998 en die vond ik al zo verrot rijdenMijn lupo is uit 1999 en die was volgens mij 1100 euro. Hoe groot is je vriend dan
Oh wat leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Puala van Noor
Ik vind die wonden niks. Dat kan nooit goed zijn straks komt er vuil in.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hij eet er goed van! De boefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Naja.. eerst zie ik Diaz met een halve stokbrood onder de tafel liggen..nu komt hij met een pak crackers aanzettenniets is veilig op het aanrecht
Ja dat is niet zo moeilijk, de cinquecento is super kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, ik ben 1,84.. vind dat ik in de lupo wel meer ruimte heb dan in de cinquecento..
Nee hij is echt een ramp.Pas had hij ook alweer de ketchup te pakken en dan kauwt hij dus alleen de dop kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij eet er goed van! De boefNiks laten liggen dus maar.
Je waait zo van de wegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk, de cinquecento is super klein
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten héquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus heeft een seicento gehad. Ik vond het wel een erg koekblikje
Eet ze het dwangvoer ook niet op als je het in een schaaltje doet en voor haar neus zet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten hé
Is natuurlijk heel lekker spulquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja beetje zelfde, door het dwangvoeren lijkt ze wat op te knappen maar ze wil nog steeds niet zelf eten. Dwangvoeren vind ze helemaal niet erg, ze likte zelfs het spuitje even af. Waarom dan niet zelf eten hé
Nee, dan draait ze haar koppie af.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Eet ze het dwangvoer ook niet op als je het in een schaaltje doet en voor haar neus zet?
Lekker makkelijk als het voor je gedaan wordtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:54 schreef senesta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |