Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!
Oooooooooooooooooooooooh, datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.lotgering.nl/S(...)alvoer-met-pens.aspx Huehuehuequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.
niet allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier vonden ze het ook lekker en deden het er goed op. Maar steeds het voer minutieus doorzoeken omdat je zoveel twijfelt inmiddels is ook niet ideaal. Ik wil gewoon vertrouwen kunnen hebben in wat ik voer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Naja het zal wel, bij dat soort vlees kan er altijd wat mis gaan. Lotgering vinden ze lekker en ze doen het er goed uit dus dat blijf ik nu gewoon voeren.
Ik zou niet bellen. Lastpost.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
fuck mijn voet begint steeds meer te kloten en hij wordt steeds meer dover
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:quote:
Mag niet van de dokter en moquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Q moet poot hoog en rust. En zoals je leest gaat het op dit moment geweeeldig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Hoog. Rust.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze in een rolstoel gaat dan
Lees ff terugquote:
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoog. Rust.
Niet: laag (ook op achterbank) en onrustig in restaurant.
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbank
Nou ja, jammer Q
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees ff terugheb ik gedaan. Ze belt morgen nog een x.
Nopes. Ze belt rond 14u terug. Als het morgen nog zo is... Zal ik het wel zeggen tegen dr.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.Goed bezig!
Maar hebben jullie het niet gehad over terugbellen als hij nog dover wordt? Want ik vind dat een beetje eng klinken.
Zenuwen in de knel en zo en dat moet je niet te lang hebben.
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoog
Geilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denken
Alsof je al niet genoeg verhitte en stijve onderdelen had.quote:
check.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Q, wel braaf je pillen eten hè? En poot omhoog en rusten. Denk erom
Dus, die maar ff bestellen dan.quote:Dank voor uw e-mail en wat een apart idee om de scalpel te laten graveren!
Ik heb voor u gelijk gekeken en even de maat van het heft opgenomen.
Als u de foto voor u ziet is de lengte van het heft van onderkant ronding tot de rij dwarsgroefjes 7 cm. lengte.
Aan de ene kant van het heft is dit voorzien van het merkje (wat u ook op de foto ziet) de andere kant is
helemaal blank. Dat zou dus een prima graveerkant zijn.
Breedte van het heft onderaan (van ronding tot ronding) is 1,2 cm. dan loopt het heft taps toe tot de rij
dwarsgroefjes, onderaan deze rij groefjes is de breedte van het heft dan nog 0.9 cm..
Verder is de scalpel identiek aan de foto. Het is een chirurgisch instrument.
Wat staat er in de binnenkant?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkant
[ afbeelding ]
Binnenkant
[ afbeelding ]
Is dat wat?
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
Wat staat er in de binnenkant?en dat ding is eigenlijk precies zo'n beetje wat ik bedoel.
Ja altijd. Hier wordt geleefdquote:
klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet genoeg teruggelezen kennelijk, want waar is dat voor dan, die gegraveerde scalpel?
Hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duur)
[..]
Ja altijd. Hier wordt geleefd
In mijn anus stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets gemist of zo, wat ben je van plan met die scalpel?
juwelier doe ik hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
Anders heeft het bedrijf waar je laat graveren vast wel iets? Je zal niet de eerste zijn die een 'gewoon' voorwerp wil laten graveren en ineen leuk doosje wil geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |