Heb ik naar gekeken en ze verbruiken ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de verkeerde instelling om die auto te kopen. Heb je van deze en de twee andere auto's al het verbruik bekeken? Dat kan al snel meer uitmaken dan 100 euro meer of minder aanschafprijs.
Wij hadden nog veel van dat soort meuk staan, had wel ff een zak kunnen brengen, was toch jouw richting op, en in de FHF-standquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
Jawel, ik ben zelfs binnuh geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, je hebt dat ding toch niet serieus daarheen gebracht hoop ik?
Stoofpeertjes en schnitzel met gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb nul inspiratie (of zin om er over na te moeten denken)
Gelukkig!quote:
Ik weet het niet, misschien naar de bios, dus misschien gewoon in de stad iets ( sushi )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
restje prei-gehakt-schoteldingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Das toch geen avondetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Klinkt wel lekker!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.
En ik vond dit heel knap verzonnen van mezelf, want ik kook normaal nooit vegetarisch, maar één van de eters vanavond is vegetariër
Ben je niet helemaal heppiedepeppie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Ll is dat meubel nu ook mooi kwijt. Prima toch?
Ja, ik hoop dat dat het ook wordt!quote:
Ja en dan, dan kon ik die tyfuszooi weer opruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |