Heb ik naar gekeken en ze verbruiken ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de verkeerde instelling om die auto te kopen. Heb je van deze en de twee andere auto's al het verbruik bekeken? Dat kan al snel meer uitmaken dan 100 euro meer of minder aanschafprijs.
Wij hadden nog veel van dat soort meuk staan, had wel ff een zak kunnen brengen, was toch jouw richting op, en in de FHF-standquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gat is ook al weer dicht. Had geen zin om tot maandag te wachten (of eigenlijk: vrees dat ik geen zin heb om maandag weer te beginnen), dus ik heb een zak egaliseerbeton gehaald en de boel dichtgestort.
Jawel, ik ben zelfs binnuh geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, je hebt dat ding toch niet serieus daarheen gebracht hoop ik?
Stoofpeertjes en schnitzel met gebakken aardappeltjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb nul inspiratie (of zin om er over na te moeten denken)
Gelukkig!quote:
Ik weet het niet, misschien naar de bios, dus misschien gewoon in de stad iets ( sushi )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
restje prei-gehakt-schoteldingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Das toch geen avondetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Klinkt wel lekker!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga een vegetarische plaattaart maken. Bladerdeeg, spinazie, courgette en wat kaas er over heen. En dan een salade er naast, denk ik.
En ik vond dit heel knap verzonnen van mezelf, want ik kook normaal nooit vegetarisch, maar één van de eters vanavond is vegetariër
Ben je niet helemaal heppiedepeppie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga geloof ik maar gewoon voor wat stokbrood en toastjes met wat smeersels ofzo.
En een uur of vier in bad liggen, koudddddddd.
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ach, Ll is dat meubel nu ook mooi kwijt. Prima toch?
Ja, ik hoop dat dat het ook wordt!quote:
Ja en dan, dan kon ik die tyfuszooi weer opruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maar
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik stak em nog liever in de brand dan... laat maar
Ik had 'm nog liever afgefikt!quote:
Neuh, voel me een pietsie labieloquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal heppiedepeppie?
Gaat stiekem ook naar DJMO hé?quote:
Ga lekkere dingetjes voor jezelf halen en lekker in bad! En een chickflick kijken ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, voel me een pietsie labieloDoor Bink nog o.a.
En ik heb het koud, maar da's slaapgebrek
Zoiets moet je in de tuin van de onvangert doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan, dan kon ik die tyfuszooi weer opruimen
Nu kreeg ik er nog een paar centjes voor, kon ik nog 1 nachtkastje weer van kopenquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, daarheen brengen en in de fik steken terplekkequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets moet je in de tuin van de onvangert doen
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, daarheen brengen en in de fik steken terplekke
Dan moet je gewoon ff een avondje zwelgen en lekker snaaienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mongools buffetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Ja, en kom er verdomme de eerste uren niet meer uitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet ook nog steeds eens in bad
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Vlees gemarineerd met kwijl en te herkennen aan felle kleurtjes zodat je weet wat wat is?
Komt ie nou meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Wij hadden nog veel van dat soort meuk staan, had wel ff een zak kunnen brengen, was toch jouw richting op, en in de FHF-stand
Wij mogen lekker bij vrienden aanschuivenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Heerlijk in bad liggen met een stel wijvenbladen; altijd goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tjesus, ik heb serieus ontzag voor jouw daadkracht! Mennnnn, jij laat je ook niet op je kop zittenFijn dat de ellende nu wel is opgelost!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is fijnEn als je een keer een leuke vloer hier in de buurt vindt mag je hier komen lunchen voor of na het eruit slopen
En ik help uiteraard graag mee
Beetje dettol er in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, en kom er verdomme de eerste uren niet meer uit
En daarna de verfbrandertquote:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het niet
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh fuck, moet boodschapjes doen voor 18 uur.
Ze sluiten vandaag 2 uur eerder ivm personeelsuitje.
Dat kan ook alleen maar in Friesland he?![]()
beetje boelquote:
Thnx dearquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef vamperotica het volgende:
@ Elies..... Fijn dat het gaat in ieder geval gevonden is!
Die zit in het gatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogenquote:
Gewoon de betonpootsporen volgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Zit Truus in het gat dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogen
Onmogelijk; helemaal afgedektquote:
Misschien zit ie wel in Truus; ff checken Nope, daar zit ie ook niet inquote:
Wilde net zeggen.... Hoe nat is dat beton nog?quote:
De Makro is hél vandaag, ik kom er net vandaan. Welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien ga ik straks naar Makro, die is toch tot 22u open. Of gewoon de AH. Of gewoon niet en in de stad eten en filmpje
#1stworldproblems
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft een hut gebouwd
[ afbeelding ]
Doe jij dat vooraf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 3 kilo carnibest in maaltijdporties gesneden
Nog 8 kilo te gaan
Maar dat doe ik later, nu past alles net in de vriezer
3 maanden hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij past er maar voor een week eten voor de honden in mijn vriesvakje
Hoeveel kg is datquote:
Maar jij slaat ook op voor anderen.quote:
Veul! (geen zin om uit te rekenen nu)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoeveel kg is dat![]()
Er past hier geen aparte vriezer.. hopelijk in mn volgende huis, als ik een schuurtje heb ofzo
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij dat vooraf?![]()
Ik haal altijd een halve kilo uit, laat het ontdooien in de koelkast en daar eten ze dan 2 dagen van.
Ook een manier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoper) en daar doen ze 3 dagen mee, heb het liever in stukjes al dan
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een kilo per dag nodig voor 4 honden.. kan voor 1,5 week dan kopen.Vriendin van mij is verkooppunt voor lotgering. Is wel half uurtje rijden maar ja..moet maar. In de zomer woon ik daar in de buurt als het goed is, dat scheelt weer.
Een worst is hier 3 dagen, dat doe ik ook wel idd, per worst, maar had ze nu net gekocht dus ik dacht ik doe er meteen 3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Jazz snijden we altijd één worst in schijfjes, als die op is een nieuwe
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?Met rare dingen in het vlees ofzo?
Daarom durf ik dat niet te proberen
![]()
Handig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ik weer bij de ikea ben ga ik nog ff deze kopen
[ afbeelding ]
Daar past wel 2 kg in en zit ook een uitlek rooster in.
te koud om iets te bevriezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Vriezer in schuurtje is trouwens geen goed idee als je schuur niet boven de 15 graden te houden is. Want dan vriest je vriezert niet meer.
Je hebt ze ook een maatje kleiner;)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Handig!Zou voor hier te groot zijn
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenLotgering is wat vetter, heb je ook minder van nodig en is ook niet duur.
ben jij vandaag jarig?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens steeds mijn verjaardag voorbij komen, wat gaan jullie dan doen behalve mij vergeten?
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, jullie doen iets met zijn allen op mijn verjaardag!
Oooooooooooooooooooooooh, datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://www.lotgering.nl/S(...)alvoer-met-pens.aspx Huehuehuequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.
niet allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier vonden ze het ook lekker en deden het er goed op. Maar steeds het voer minutieus doorzoeken omdat je zoveel twijfelt inmiddels is ook niet ideaal. Ik wil gewoon vertrouwen kunnen hebben in wat ik voer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]![]()
Naja het zal wel, bij dat soort vlees kan er altijd wat mis gaan. Lotgering vinden ze lekker en ze doen het er goed uit dus dat blijf ik nu gewoon voeren.
Ik zou niet bellen. Lastpost.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Qwea het volgende:
fuck mijn voet begint steeds meer te kloten en hij wordt steeds meer dover
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:quote:
Mag niet van de dokter en moquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Q moet poot hoog en rust. En zoals je leest gaat het op dit moment geweeeldig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, dat is nog een week. tegen die tijd kan je toch wel heen? D:
Hoog. Rust.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze in een rolstoel gaat dan
Lees ff terugquote:
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbankquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoog. Rust.
Niet: laag (ook op achterbank) en onrustig in restaurant.
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou jaaaaa... Acht dagen hoor.. Dan kan die toch wel even lager op de achterbank
Nou ja, jammer Q
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees ff terugheb ik gedaan. Ze belt morgen nog een x.
Nopes. Ze belt rond 14u terug. Als het morgen nog zo is... Zal ik het wel zeggen tegen dr.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.Goed bezig!
Maar hebben jullie het niet gehad over terugbellen als hij nog dover wordt? Want ik vind dat een beetje eng klinken.
Zenuwen in de knel en zo en dat moet je niet te lang hebben.
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Heb strikte instructies. Mag helemaal NIKS doen. Ja, zitten en de poot omhoog
Geilquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon de hele dag laptoppen en aan mij gaan zitten denken
Alsof je al niet genoeg verhitte en stijve onderdelen had.quote:
check.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Q, wel braaf je pillen eten hè? En poot omhoog en rusten. Denk erom
Dus, die maar ff bestellen dan.quote:Dank voor uw e-mail en wat een apart idee om de scalpel te laten graveren!
Ik heb voor u gelijk gekeken en even de maat van het heft opgenomen.
Als u de foto voor u ziet is de lengte van het heft van onderkant ronding tot de rij dwarsgroefjes 7 cm. lengte.
Aan de ene kant van het heft is dit voorzien van het merkje (wat u ook op de foto ziet) de andere kant is
helemaal blank. Dat zou dus een prima graveerkant zijn.
Breedte van het heft onderaan (van ronding tot ronding) is 1,2 cm. dan loopt het heft taps toe tot de rij
dwarsgroefjes, onderaan deze rij groefjes is de breedte van het heft dan nog 0.9 cm..
Verder is de scalpel identiek aan de foto. Het is een chirurgisch instrument.
Wat staat er in de binnenkant?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:27 schreef Rewimo het volgende:
Buitenkant
[ afbeelding ]
Binnenkant
[ afbeelding ]
Is dat wat?
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
Wat staat er in de binnenkant?en dat ding is eigenlijk precies zo'n beetje wat ik bedoel.
Ja altijd. Hier wordt geleefdquote:
klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet genoeg teruggelezen kennelijk, want waar is dat voor dan, die gegraveerde scalpel?
Hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hunters Hill Exclusive Gift (klinkt duur)
[..]
Ja altijd. Hier wordt geleefd
In mijn anus stekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets gemist of zo, wat ben je van plan met die scalpel?
juwelier doe ik hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Barbaaf het volgende:
Anders heeft het bedrijf waar je laat graveren vast wel iets? Je zal niet de eerste zijn die een 'gewoon' voorwerp wil laten graveren en ineen leuk doosje wil geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |