Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het niet
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh fuck, moet boodschapjes doen voor 18 uur.
Ze sluiten vandaag 2 uur eerder ivm personeelsuitje.
Dat kan ook alleen maar in Friesland he?![]()
beetje boelquote:
Thnx dearquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef vamperotica het volgende:
@ Elies..... Fijn dat het gaat in ieder geval gevonden is!
Die zit in het gatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogenquote:
Gewoon de betonpootsporen volgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Zit Truus in het gat dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogen
Onmogelijk; helemaal afgedektquote:
Misschien zit ie wel in Truus; ff checken Nope, daar zit ie ook niet inquote:
Wilde net zeggen.... Hoe nat is dat beton nog?quote:
De Makro is hél vandaag, ik kom er net vandaan. Welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien ga ik straks naar Makro, die is toch tot 22u open. Of gewoon de AH. Of gewoon niet en in de stad eten en filmpje
#1stworldproblems
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft een hut gebouwd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |