Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken dit op zich wel van mezelf, maar dit was ook voor mij een uitdaging hoor. Zó leuk vond ik het niet
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh fuck, moet boodschapjes doen voor 18 uur.
Ze sluiten vandaag 2 uur eerder ivm personeelsuitje.
Dat kan ook alleen maar in Friesland he?![]()
beetje boelquote:
Thnx dearquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Maar je doet het toch maar... ziek en migraine hebbend en wel heb je de boel staan uitgraven. Ik had het je niet nagedaan.. dus serieus goed gedaan!
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef vamperotica het volgende:
@ Elies..... Fijn dat het gaat in ieder geval gevonden is!
Die zit in het gatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogenquote:
Gewoon de betonpootsporen volgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef ElisaB het volgende:
Het is zo leuk om weer te wassen en te vaatwassenWe hebben weer schone handdoeken en schone kopjes
We zijn alleen een kat kwijt; Soory heeft zich niet meer laten zien, dus die moet ik zo ff opsnorren!
Zit Truus in het gat dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet, want dan had ik 'm er wel uitgestofgezogen
Onmogelijk; helemaal afgedektquote:
Misschien zit ie wel in Truus; ff checken Nope, daar zit ie ook niet inquote:
Wilde net zeggen.... Hoe nat is dat beton nog?quote:
De Makro is hél vandaag, ik kom er net vandaan. Welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien ga ik straks naar Makro, die is toch tot 22u open. Of gewoon de AH. Of gewoon niet en in de stad eten en filmpje
#1stworldproblems
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft een hut gebouwd
[ afbeelding ]
Doe jij dat vooraf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Zo, 3 kilo carnibest in maaltijdporties gesneden
Nog 8 kilo te gaan
Maar dat doe ik later, nu past alles net in de vriezer
3 maanden hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij past er maar voor een week eten voor de honden in mijn vriesvakje
Hoeveel kg is datquote:
Maar jij slaat ook op voor anderen.quote:
Veul! (geen zin om uit te rekenen nu)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoeveel kg is dat![]()
Er past hier geen aparte vriezer.. hopelijk in mn volgende huis, als ik een schuurtje heb ofzo
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoperquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij dat vooraf?![]()
Ik haal altijd een halve kilo uit, laat het ontdooien in de koelkast en daar eten ze dan 2 dagen van.
Ook een manier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe zoveel mogelijk vooraf, heb kilo-worsten (goedkoper) en daar doen ze 3 dagen mee, heb het liever in stukjes al dan
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb een kilo per dag nodig voor 4 honden.. kan voor 1,5 week dan kopen.Vriendin van mij is verkooppunt voor lotgering. Is wel half uurtje rijden maar ja..moet maar. In de zomer woon ik daar in de buurt als het goed is, dat scheelt weer.
Een worst is hier 3 dagen, dat doe ik ook wel idd, per worst, maar had ze nu net gekocht dus ik dacht ik doe er meteen 3quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Jazz snijden we altijd één worst in schijfjes, als die op is een nieuwe
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er laatst allemaal gedoe was met lotgering?Met rare dingen in het vlees ofzo?
Daarom durf ik dat niet te proberen
![]()
Handig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ik weer bij de ikea ben ga ik nog ff deze kopen
[ afbeelding ]
Daar past wel 2 kg in en zit ook een uitlek rooster in.
te koud om iets te bevriezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Vriezer in schuurtje is trouwens geen goed idee als je schuur niet boven de 15 graden te houden is. Want dan vriest je vriezert niet meer.
Je hebt ze ook een maatje kleiner;)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Handig!Zou voor hier te groot zijn
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Geen idee, in smuldier heb ik ook weleens plastic gevondenLotgering is wat vetter, heb je ook minder van nodig en is ook niet duur.
ben jij vandaag jarig?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie trouwens steeds mijn verjaardag voorbij komen, wat gaan jullie dan doen behalve mij vergeten?
Oh ja, haakjes had ik ook gehoord. En mijn vader zei dat er op site stond dat ze ook salmonella hadden o.i.d? Maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier zat er plastic in en iemand van een ander forum vond er een vishaak in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |