So be it dan tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden ze er weinig overgehouden, want ook Erwin zit al eeuwen in de muziek (Prodigal Sons op Pinkpop enzo geloof ik zelfs)En die Michelle was ook al semi-pro en die Sacha kwam weer uit het buitenland
Ja het kon mij ook niet zo boeien, heb ook meer dan de helft niet gezien, incl kwart- halve en hele finalequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Ja ik ook hoor
Vond dit seizoen sowieso al een stuk minder. Prima vrijdagavond loervoer. Maar meer ook niet.
Jaquote:
Ja dat snap ik wel ja. Ik kan me voorstellen dat ze nu denken 'ja pleurt op, we gaan het niet voor 1 interland verzetten'. Zeker niet als t oefenwedstrijden zijn. En denk niet dat de KNVB met die ESF club babbelt. Maar zou wel verwachten dat ze dingen als de CL-finale, wat ook net als het ESF vast tientallen miljoenen kijkers in Europa trekt, een beetje afstemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar het is wel idioot dat dat elke keer mis gaat met die planning.
Want hoe idioot het jou ook vast in de oren klinkt, er kijken miljoenen mensen naar het Eurovisie in alle landen, dat ze dat dan weer gelijk met EK wedstrijden doen terwijl er overleg is tussen beide organisaties![]()
Hier nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie geven trouwens in sommige huiskamers straks
Ja dat laatste dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel ja. Ik kan me voorstellen dat ze nu denken 'ja pleurt op, we gaan het niet voor 1 interland verzetten'. Zeker niet als t oefenwedstrijden zijn. En denk niet dat de KNVB met die ESF club babbelt. Maar zou wel verwachten dat ze dingen als de CL-finale, wat ook net als het ESF vast tientallen miljoenen kijkers in Europa trekt, een beetje afstemmen.
Of de verkoop van televisies ernstig stimulerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie geven trouwens in sommige huiskamers straks
Ja het zijn wel echt van die live-dingen, je kan vaak niet zeggen 'nemen we op en kijken we morgen', want zowel de uitslag van zo'n CL finale, net als een ESF, hoor/zie/lees je toch altijd nét weer ergensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of de verkoop van televisies ernstig stimuleren
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het zijn wel echt van die live-dingen, je kan vaak niet zeggen 'nemen we op en kijken we morgen', want zowel de uitslag van zo'n CL finale, net als een ESF, hoor/zie/lees je toch altijd nét weer ergens
Truste, en succes/sterktequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggen
Ach ja, het zal allemaal wel weer goedkomen. Ik ga in elk geval naar bed, want morgenochtend gaat McRiool ons huis afbreken en dat wil ik uitgeslapen aanschouwen
Sterkte en succes morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggen
Ach ja, het zal allemaal wel weer goedkomen. Ik ga in elk geval naar bed, want morgenochtend gaat McRiool ons huis afbreken en dat wil ik uitgeslapen aanschouwen
Toch schattig dat je dit filmpje combineert met een zwaaitje naar mijquote:
M'n ouders moeten weet ik wat en ze vroegen of ik mee wilde.quote:
nachtkastjes zijn duurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n ouders moeten weet ik wat en ze vroegen of ik mee wilde.
Kan ik ff voor nachtkastjes kijken en een nieuw dekbedovertrek ofzo
Nee, mag je 7 april live bewonderenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nachtkastjes zijn duurHeb je nou al foto's van je kamer?
Ik vrees dat ik morgen nog vol zit van vanavondquote:
Die ligt hier gewoon in de supermarkt tegenwoordigquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ligt hier gewoon in de supermarkt tegenwoordig
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mag je 7 april live bewonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |