Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Zou een opblaaspoef of -kussen niks zijn? Dat kun je zelf "instellen" zoals het lekker ligt. En dat drukt misschien ook niet zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
neewond ziet er goed uit. Hij doet alleen flink pijn
Kan hem ook gewoon niet kwijt. Niet omhoog, niet naar benee
Geen idee. Of ik hem nou in bed leg, op kussens, op de vloer... hij klopt, bonkt en steekt erover heen. En constant een tinteling/doof gevoel, alsof ie slaaptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hmm... Hoe kan het dan dat het nu wel zo'n pijn doet? Omdat je hem niet kwijt kan?
Opzich heerlijk geslapen. Alleen vanwege de pijn een paar keer wakker geworden, maar verder heb ik goed geslapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje beter geslapen vannacht, weer lekker in je eigen bed?
En dat had je in het zkh niet? Stom zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Of ik hem nou in bed leg, op kussens, op de vloer... hij klopt, bonkt en steekt erover heen. En constant een tinteling/doof gevoel, alsof ie slaapt
[..]
Opzich heerlijk geslapen. Alleen vanwege de pijn een paar keer wakker geworden, maar verder heb ik goed geslapen.
Nope. Alleen als ik ging plassen en hem dus naar benee deed. Dat heb ik nu ook trouwens. Maar nu loopt hij sowieso te pijnenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat had je in het zkh niet? Stom zeg
Ziet ze spookjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:46 schreef Oognip het volgende:
Luna zit al een uur in de gang op de krabpaal te mauwen
Komt vast goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:43 schreef Oognip het volgende:
Veel plezier, Samzz! Geniet ervan, het is zo leuk!
Zit er niet "iets" te strak ofzo? ( je had toch zo'n tubding? )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Alleen als ik ging plassen en hem dus naar benee deed. Dat heb ik nu ook trouwens. Maar nu loopt hij sowieso te pijnen
nope, want als die af is heb ik het ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zit er niet "iets" te strak ofzo? ( je had toch zo'n tubding? )
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit gaat niet goed als je straks naar de deur moet lopen als de postbode aanbelt
Nee dat is het niet. Je maakt je zelf toch ook ongerust?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus vindt dat ik moet bellen om te vragen of het normaal is dat mijn voet best pijn doet en nonstop tintelt. Ik vind het ietwat overdreven om daarvoor te bellen, toch?
Kom op zeg, Q, je hebt toch wel iets geleerd van de vorige keer afwachten, hoop ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Mijn zus vindt dat ik moet bellen om te vragen of het normaal is dat mijn voet best pijn doet en nonstop tintelt. Ik vind het ietwat overdreven om daarvoor te bellen, toch?
Is het hier niet mee begonnen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Q gewoon bellen en wel nuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
Nou, oke een broodje mag, maar dan ook wel doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef Qwea het volgende:
for christ sake. ff broodje eten en dan bel ik wel
Ze heeft dienst op de spoed, moet ik dan gewoon de SEH bellen? ja he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |