We hebben een goede gok gemaakt en gaan daar hakken. Zit het er niet, dan hakken we ergens anders. Linksom of rechtsom moet het opgelost worden. Dus desnoods hakken we het hele lage deel van de vloer eruitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo Elies, dat is wel een flinke catastrofe, is het lek nu wel boven? Of is het nog maar een beetje op goede hoop graven/zoeken/knutselen?
quote:
Ja das een ding wat zeker is, linksom of rechtsom moet je er toch vanaf. Maar wát een gedoe zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een goede gok gemaakt en gaan daar hakken. Zit het er niet, dan hakken we ergens anders. Linksom of rechtsom moet het opgelost worden. Dus desnoods hakken we het hele lage deel van de vloer eruit
Jij hebt een verstandige Mo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]sorry.
Ik zat er serieus gewoon aan te denken om te doen. Alleen toen kreeg ik al een slap aan mijn hoofd
Ik mocht er niet eens over nadenken
Drama.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een goede gok gemaakt en gaan daar hakken. Zit het er niet, dan hakken we ergens anders. Linksom of rechtsom moet het opgelost worden. Dus desnoods hakken we het hele lage deel van de vloer eruit
Ik heb mijn week niet. Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das een ding wat zeker is, linksom of rechtsom moet je er toch vanaf. Maar wát een gedoe zeg
Nou, dat niet meer hoor. Ik ben met dat soort dingen vrij snel klaar; het is zo het is en we doen het ermee. Ik vond de onzekerheid over MammaElisaB (en het staartje met die klapjosti van een broer van me vandaag) vele malen erger. Zo'n vloer is een praktisch ding. En er zijn vast niet veel mensen die een opengehakte siergrindvloer hebben, dus vanaf morgen zijn we ook nog eens origineel!quote:
Nee, maar wel fijn dat het met je moeder goed ging! Dan zijn dit soort dingen (hoe ongelofelijk naar het is natuurlijk) toch maar 'materialistisch'quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn week niet. Dat is duidelijk
Helemaal. Compleet onbelangrijk en verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mis weer eea hé, tombo doe es samenvatting
[..]
Nee, maar wel fijn dat het met je moeder goed ging! Dan zijn dit soort dingen (hoe ongelofelijk naar het is natuurlijk) toch maar 'materialistisch'
En Q kan haar AB niet goed wegslikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Samenvatting ongeveer:
Bamba moet maandag geopereerd, elies zit zonder water, haar moeder komt is wel weer thuis gelukkig, de vloer moet open, q gaat haar arts een scalpel geven, het baby-nichtje van FR is opgenomen in het ziekenhuis, Q dr poot doet zeer, think-pink gaat een andere hond kijken...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeh
IK LIG IN MY OWN BEDJENSquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Samenvatting ongeveer:
Bamba moet maandag geopereerd, elies zit zonder water, haar moeder komt wel weer thuis gelukkig, de vloer moet open, q gaat haar arts een scalpel geven, het baby-nichtje van FR is opgenomen in het ziekenhuis, Q dr poot doet zeer, think-pink gaat een andere hond kijken...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Oeh, hoop narigheid dus ja. Ik sluit me aan bij Cat:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:35 schreef tombolafan het volgende:
Samenvatting ongeveer:
Bamba moet maandag geopereerd, elies zit zonder water, haar moeder komt wel weer thuis gelukkig, de vloer moet open, q gaat haar arts een scalpel geven, het baby-nichtje van FR is opgenomen in het ziekenhuis, Q dr poot doet zeer, think-pink gaat een andere hond kijken...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeh
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Damn, zo zonder ellende mis ik alle kusjes.![]()
Dan deel ik ze maar uit voor de mensen die het écht nodig hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kussen verhoging ligt kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Q kan haar AB niet goed wegslikken.
En de ramen van Oognip en mij zijn al veel te lang niet gewassen.
En Eliesje gaat de strijk doen bij Maes.
Dat hoorde bij het stuk zere poot.quote:
dat zijn niet echt grote problemen dus die noemde ik niet opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Q kan haar AB niet goed wegslikken.
En de ramen van Oognip en mij zijn al veel te lang niet gewassen.
En Eliesje gaat de strijk doen bij Maes.
Dat ThinkPink naar een hond gaat kijken is ook geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zijn niet echt grote problemen dus die noemde ik niet op
wel; hij bijt naar honden en ze heeft al een hond. Het gaat erom dat het geen grote noemenswaardige dingen zijn imoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ThinkPink naar een hond gaat kijken is ook geen probleem.
Ik zag het.quote:
Gewoon letters vaak schudden en rare woorden leggen, Je zult verbaasd zijn over wat past!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Cat, ik weet echt te weinig Engelse woorden
Zullen we gauw weer overgaan op Dutch
Volgens mij woont ze net dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet waar het heen mot.
Alles binnen half uur rijden van mn woonplaats wil ik best overwegen als dat ding in mn wagen past zonder al teveel moeite
Zei ik een half uur? Ik bedoelde 20 minuten!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze net dichtbij genoeg.
Niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zei ik een half uur? Ik bedoelde 20 minuten!
Reisafstand?quote:
Arme jongen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee de duur van een gemiddelde stoelgang, nou goed
Ik vond zowel Iris als Chris saai, dus ik vond het sowieso al nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
Wint Iris tha voice?
Dat had ik echt niet gedacht, nou heb ik ook maar 1 of 2 live shows gezien, maar toch. Of zit Johnnie stiekem alle favorieten te slachtofferen omdat hij niet zo'n voorspelbaar seizoen wil als vorig jaar, toen het na de audities al vrij duidelijk was dat Ben er met kop en schouders bovenuit stak.
Die Iris was in ieder geval de meest kleurloze en waar je het minste over las/hoorde, dus ik vrees weer op talentje zoveel wat niemand meer kent over anderhalf / twee jaar
Ik ook hoor, mooie stem, leuk uiterlijk, leek me wel een sympathiek type.quote:
Ja, hij zat toch in Silkstone, whyyy dan nu zoiets, ik dacht dat dat best nog succesvol was?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het niet meer boeiend toen Niels eruit moest.
Maar ik heb wel gekeken natuurlijk
Ja, waarom, kweenie, hij is nu wel 1000 keer bekender natuurlijk. Denk daarom. Hij zal ook wel gevraagd zijn, zoals de meestenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, hij zat toch in Silkstone, whyyy dan nu zoiets, ik dacht dat dat best nog succesvol was?
Nog weleens in Bibelot gezien volgens mijEn ze stonden ook weleens op Pinkpop en/of Lowlands volgens mij
Maar gevraagd, als in; zonder die pre-audities die ze zogezegd doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, waarom, kweenie, hij is nu wel 1000 keer bekender natuurlijk. Denk daarom. Hij zal ook wel gevraagd zijn, zoals de meesten
Dan hadden ze er weinig overgehouden, want ook Erwin zit al eeuwen in de muziek (Prodigal Sons op Pinkpop enzo geloof ik zelfs)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar gevraagd, als in; zonder die pre-audities die ze zogezegd doen?
Van mij mogen ze t concept sowieso wat opschonen, alle Charly's, Niels', en Chaira's sowieso niet mee doen, die al (semi) professioneel gezongen hebben. En ook de Guy's en Paul's lekker naar de Voice in hun 'eigen land' schoppen. Kon nou niet zeggen dat dat echt Nederlanders waren of mensen die hier jaaaaaaaren woonden of werkten. Volgens mij meer van 'we zijn er nu toch en wie weet'
Over die audities: geeen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar gevraagd, als in; zonder die pre-audities die ze zogezegd doen?
Van mij mogen ze t concept sowieso wat opschonen, alle Charly's, Niels', en Chaira's sowieso niet mee doen, die al (semi) professioneel gezongen hebben. En ook de Guy's en Paul's lekker naar de Voice in hun 'eigen land' schoppen. Kon nou niet zeggen dat dat echt Nederlanders waren of mensen die hier jaaaaaaaren woonden of werkten. Volgens mij meer van 'we zijn er nu toch en wie weet'
So be it dan tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden ze er weinig overgehouden, want ook Erwin zit al eeuwen in de muziek (Prodigal Sons op Pinkpop enzo geloof ik zelfs)En die Michelle was ook al semi-pro en die Sacha kwam weer uit het buitenland
Ja het kon mij ook niet zo boeien, heb ook meer dan de helft niet gezien, incl kwart- halve en hele finalequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Ja ik ook hoor
Vond dit seizoen sowieso al een stuk minder. Prima vrijdagavond loervoer. Maar meer ook niet.
Jaquote:
Ja dat snap ik wel ja. Ik kan me voorstellen dat ze nu denken 'ja pleurt op, we gaan het niet voor 1 interland verzetten'. Zeker niet als t oefenwedstrijden zijn. En denk niet dat de KNVB met die ESF club babbelt. Maar zou wel verwachten dat ze dingen als de CL-finale, wat ook net als het ESF vast tientallen miljoenen kijkers in Europa trekt, een beetje afstemmen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar het is wel idioot dat dat elke keer mis gaat met die planning.
Want hoe idioot het jou ook vast in de oren klinkt, er kijken miljoenen mensen naar het Eurovisie in alle landen, dat ze dat dan weer gelijk met EK wedstrijden doen terwijl er overleg is tussen beide organisaties![]()
Hier nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie geven trouwens in sommige huiskamers straks
Ja dat laatste dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel ja. Ik kan me voorstellen dat ze nu denken 'ja pleurt op, we gaan het niet voor 1 interland verzetten'. Zeker niet als t oefenwedstrijden zijn. En denk niet dat de KNVB met die ESF club babbelt. Maar zou wel verwachten dat ze dingen als de CL-finale, wat ook net als het ESF vast tientallen miljoenen kijkers in Europa trekt, een beetje afstemmen.
Of de verkoop van televisies ernstig stimulerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Dat zal me een ruzie geven trouwens in sommige huiskamers straks
Ja het zijn wel echt van die live-dingen, je kan vaak niet zeggen 'nemen we op en kijken we morgen', want zowel de uitslag van zo'n CL finale, net als een ESF, hoor/zie/lees je toch altijd nét weer ergensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of de verkoop van televisies ernstig stimuleren
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het zijn wel echt van die live-dingen, je kan vaak niet zeggen 'nemen we op en kijken we morgen', want zowel de uitslag van zo'n CL finale, net als een ESF, hoor/zie/lees je toch altijd nét weer ergens
Truste, en succes/sterktequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggen
Ach ja, het zal allemaal wel weer goedkomen. Ik ga in elk geval naar bed, want morgenochtend gaat McRiool ons huis afbreken en dat wil ik uitgeslapen aanschouwen
Sterkte en succes morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je moet met je kussen over je kop in bed blijven liggen
Ach ja, het zal allemaal wel weer goedkomen. Ik ga in elk geval naar bed, want morgenochtend gaat McRiool ons huis afbreken en dat wil ik uitgeslapen aanschouwen
Toch schattig dat je dit filmpje combineert met een zwaaitje naar mijquote:
M'n ouders moeten weet ik wat en ze vroegen of ik mee wilde.quote:
nachtkastjes zijn duurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n ouders moeten weet ik wat en ze vroegen of ik mee wilde.
Kan ik ff voor nachtkastjes kijken en een nieuw dekbedovertrek ofzo
Nee, mag je 7 april live bewonderenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nachtkastjes zijn duurHeb je nou al foto's van je kamer?
Ik vrees dat ik morgen nog vol zit van vanavondquote:
Die ligt hier gewoon in de supermarkt tegenwoordigquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ligt hier gewoon in de supermarkt tegenwoordig
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mag je 7 april live bewonderen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys, stap away from the dikke negerinnen met rare foto's website
Die vent erachter met die kinderwagenquote:
Vooral erg dikquote:
Het kan er maar uit zijnquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
Greys!![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)mt-sussen-ruzie.html
Dat was hier in Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zal dat de eigenaar van het cafe zijn die vorige week is overvallen? Ik neem aan dat er meer cafes zijn daar
Is het ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
zo naar het asiel en vind het best spannend
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep ik ben eigenlijk gestopt met roken maar zou goed een peuk willen nu
Komt best goed, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jep ik ben eigenlijk gestopt met roken maar zou goed een peuk willen nu
Wat is dat nou weer voor idioots?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:32 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen,
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1011346490_1.xml
Wat een rare wereld ook zeg
Oeps, sterkte Qwea. Je hebt wel goede pijnstillers meegekregen neem ik aan?quote:
O'jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was hier in Rotterdam.
Tuitjenhorn woonde ik tot mijn twintigste.
nope, heb genoeg thuis. Maar omdat ik van die zooi over mijn nek ga neem ik ze niet. Maar het begint nou wel weer een beetje erg te wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeps, sterkte Qwea. Je hebt wel goede pijnstillers meegekregen neem ik aan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:32 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen,
http://telegraaf.mobi/tel(...)and/1011346490_1.xml
Wat een rare wereld ook zeg
Hij gaat toch niet weer rood worden en pussen enzo toch?... TOCH?quote:
neequote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet weer rood worden en pussen enzo toch?... TOCH?
Wat kreeg je in het zkh dan, toen het infuus eruit was?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
nope, heb genoeg thuis. Maar omdat ik van die zooi over mijn nek ga neem ik ze niet. Maar het begint nou wel weer een beetje erg te worden
Niks. Ja, soms paracetamol.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat kreeg je in het zkh dan, toen het infuus eruit was?
Hmm... Hoe kan het dan dat het nu wel zo'n pijn doet? Omdat je hem niet kwijt kan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks. Ja, soms paracetamol.
Maar meestal nam ik niks. Daar deed hij ook niet zo'n pijn
Afhakken en ff in de vriezer! Als ie koud genoeg is niet vergeten 'm er weer goed op te zetten anders prikken je tenen straks zo in het kussen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
neewond ziet er goed uit. Hij doet alleen flink pijn
Kan hem ook gewoon niet kwijt. Niet omhoog, niet naar benee
Heb je wel een beetje beter geslapen vannacht, weer lekker in je eigen bed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |