Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze nietquote:
Ik doe het voor een kusjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Maes het volgende:
Ik heb een ramenlapmannetje¤ 11 voor de hele buitenboel
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel the Luuuuuuuuuvquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ineens heel veel vrienden
Ik voel de liefde
Die vind ik het allerleukstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
En als je je dan nog verveelt, Elies, ik heb ook nog ramen en die zijn al in minstens 2.5 jaar niet gewassen
Bakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze niet
Eens in de twee weken besteed ik de bakker uit aan de miniatuurtjes. Want waar hebben we ze anders voor
Schandaligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
En als je je dan nog verveelt, Elies, ik heb ook nog ramen en die zijn al in minstens 2.5 jaar niet gewassen
Zeer functioneel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze niet
Eens in de twee weken besteed ik de bakker uit aan de miniatuurtjes. Want waar hebben we ze anders voor
Dan kom je zeker niet mijn ramen doen want die zijn pas een jaar niet gewassen.quote:
quote:
Hoeveel bevestiging heb je nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef Qwea het volgende:
Hey maar ff nog, wel een leuk idee dus die scalpel?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef Qwea het volgende:
Hey maar ff nog, wel een leuk idee dus die scalpel?
No probquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Doe je ook kozijnen?Op de tweede verdieping?
Ik kan een hele grote, haast niet te tillen ladder van de buren lenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No prob
(wel met een ladder, want ik ben een kleintje)
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef senesta het volgende:
Leuk Qwea! Ik wed dat ze daar helemaal stil van zal zijn.
Voor de verpleegkundigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zet
Ik zou ook een belletje met een bordje 'bel maar, we komen toch niet' wel leuk vinden
En dat is 3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef senesta het volgende:
Leuk Qwea! Ik wed dat ze daar helemaal stil van zal zijn.
Tja dat krijg je met een flatquote:
Pfff gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met een flatik tenminste
ik moet al zolang ik er woon een glazenwasser regelen
Dit gaat overigens over de buitenkant hè
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zet
Ik zou ook een belletje met een bordje 'bel maar, we komen toch niet' wel leuk vinden
Zekers!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... rioolmans mailt net dat hij morgen al komt
Dat wordt me daar een kutdag, maar ow, wat zal ik blij zijn als we morgen hink-stap-sprong door het huis moeten, maar wél weer een afvoer hebben
Willen jullie me een plezier doen en morgen een beetje duimen en bidden?
Wat is er aan de hend??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz... rioolmans mailt net dat hij morgen al komt
Dat wordt me daar een kutdag, maar ow, wat zal ik blij zijn als we morgen hink-stap-sprong door het huis moeten, maar wél weer een afvoer hebben
Willen jullie me een plezier doen en morgen een beetje duimen en bidden?
Wij hebben al sinds het weekend een verstopping in het achterdeel van het huis, waardoor we in de keuken (wasbak, vaatwasser, wasmachine) geen water kunnen gebruiken, omdat het door de grindvloer omhoog komt (ook als het regent trouwens). Ik heb maandag, dinsdag en woensdag zo ongeveer de hele tuin afgegraven op zoek naar een rioleringsbuis, maar niet gevonden. Morgen gaat rioolmans de vloer binnen openhakken.quote:
daaaaaamn, zonde van je vloerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben al sinds het weekend een verstopping in het achterdeel van het huis, waardoor we in de keuken (wasbak, vaatwasser, wasmachine) geen water kunnen gebruiken, omdat het door de grindvloer omhoog komt (ook als het regent trouwens). Ik heb maandag, dinsdag en woensdag zo ongeveer de hele tuin afgegraven op zoek naar een rioleringsbuis, maar niet gevonden. Morgen gaat rioolmans de vloer binnen openhakken.
Sterkte morgen Elies, wat enorm zondequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben al sinds het weekend een verstopping in het achterdeel van het huis, waardoor we in de keuken (wasbak, vaatwasser, wasmachine) geen water kunnen gebruiken, omdat het door de grindvloer omhoog komt (ook als het regent trouwens). Ik heb maandag, dinsdag en woensdag zo ongeveer de hele tuin afgegraven op zoek naar een rioleringsbuis, maar niet gevonden. Morgen gaat rioolmans de vloer binnen openhakken.
Jij hebt de tuin afgegraven?? Wat dapperquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ocharmquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef senesta het volgende:
ET heeft met dwangvoeren inmiddel 3/4 blikje Hills AD op. Ik ben blij dat er iets in zit en hoewel ze me niet zo lief meer vind inmiddels lijkt ze wel wat alerter.
Ja toch jammer dat ze niet zo goed begrijpen wat ik haar vertel hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
OcharmJammer toch dat ze (onze huisdiertjes) in de gaten hebben dat het voor hun eigen bestwil is
Ze is echt een bietje boos op me, deze week al drie keer in die doos naar de dierenarts, wachtkamers vol honden, thermometers in je kont en spuiten in je nek. Pillen die ze naar binnen wurmen en nu ook nog dat dwangvoeren... Dat zal wel weer wat paaien gaan kosten aankomende tijdquote:
Kan je wel zeggen ja. Tering hard zo'n vloer, dus met beleid een stukkie eruit hakken, zal wel niet aan de orde zijn. Ach, lekker belangrijkquote:
Zo bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt de tuin afgegraven?? Wat dapper![]()
Zonde van je vloer maar wel te hopen dat rioolmans iets kan vinden
Ooh Elies dat is vreselijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En dat dan ook aan de achterkant en woensdag uiteindelijk ook nog diagonaal door de voortuin
Want we hebben dit:
[ afbeelding ]
Het water komt gewoon door de vloer omhoog
Daaaaamn! Dat waterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
En dat dan ook aan de achterkant en woensdag uiteindelijk ook nog diagonaal door de voortuin
Want we hebben dit:
[ afbeelding ]
Het water komt gewoon door de vloer omhoog
Het water is nog tot daar aan toe. Maar het stinkt me een partijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ooh Elies dat is vreselijk.en helemaal als je niet waar het vandaan komt
Nope. Ik denk dat ik de open delen maar gewoon volstort met beton. En dan kijken we later wel weer verderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Qwea het volgende:
Daaaaamn! Dat water
Maar, is je vloer wel weer te fixen? Nadat hij hem heeft gesloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |