Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze nietquote:
Ik doe het voor een kusjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Maes het volgende:
Ik heb een ramenlapmannetje¤ 11 voor de hele buitenboel
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel the Luuuuuuuuuvquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ineens heel veel vrienden
Ik voel de liefde
Die vind ik het allerleukstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
En als je je dan nog verveelt, Elies, ik heb ook nog ramen en die zijn al in minstens 2.5 jaar niet gewassen
Bakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze niet
Eens in de twee weken besteed ik de bakker uit aan de miniatuurtjes. Want waar hebben we ze anders voor
Schandaligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
En als je je dan nog verveelt, Elies, ik heb ook nog ramen en die zijn al in minstens 2.5 jaar niet gewassen
Zeer functioneel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Twee uitzonderingen: ik ga naar de bakker en ik bak pannenkoeken. Het eerste heeft de beeb echt een grafhekel aan en het tweede kan ze niet
Eens in de twee weken besteed ik de bakker uit aan de miniatuurtjes. Want waar hebben we ze anders voor
Dan kom je zeker niet mijn ramen doen want die zijn pas een jaar niet gewassen.quote:
quote:
Hoeveel bevestiging heb je nodig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef Qwea het volgende:
Hey maar ff nog, wel een leuk idee dus die scalpel?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef Qwea het volgende:
Hey maar ff nog, wel een leuk idee dus die scalpel?
No probquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Doe je ook kozijnen?Op de tweede verdieping?
Ik kan een hele grote, haast niet te tillen ladder van de buren lenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No prob
(wel met een ladder, want ik ben een kleintje)
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef senesta het volgende:
Leuk Qwea! Ik wed dat ze daar helemaal stil van zal zijn.
Voor de verpleegkundigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zet
Ik zou ook een belletje met een bordje 'bel maar, we komen toch niet' wel leuk vinden
En dat is 3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef senesta het volgende:
Leuk Qwea! Ik wed dat ze daar helemaal stil van zal zijn.
Tja dat krijg je met een flatquote:
Pfff gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met een flatik tenminste
ik moet al zolang ik er woon een glazenwasser regelen
Dit gaat overigens over de buitenkant hè
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als je het recht in haar voorhoofd zet
Ik zou ook een belletje met een bordje 'bel maar, we komen toch niet' wel leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |