Jawel, van afknellen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:06 schreef Qwea het volgende:
Maar, kan tintelen niet gewoon weet ik veel waar van komen?
Of een geraakte zenuw [/ervaring]quote:
Ik hoop dat ze het lek snel hebben gevonden, anders wordt het een heel groot gat en dat moet niet kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan zo naar een garage kijken voor een auto
Heb je al iets op het oog?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
ja, maar dat kan dus nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel, van afknellen bijvoorbeeld.
Ik hoop het echt niet voor d'rquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het lek snel hebben gevonden, anders wordt het een heel groot gat en dat moet niet kunnen.
ga zo bellen, ff eten dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou, oke een broodje mag, maar dan ook wel doen![]()
Ik denk het wel dat je gewoon de SEH moet bellen.
Succesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef Oognip het volgende:
Als het niet kan dan zou ik ook niet bellen. Je ziet het vanzelf welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dat kan dus nietWant ik heb het ook als ik geen dingen eromheen draag. Gisteren aaf alles eraf gegooid vanwege die tinteling en vannacht ook. Ging mooi niet weg
Zit in de hele voet, met uitstraling naar mijn grote teen. De rest van de teentjes niet zo zeer. En als ik in mijn grote teen knijp wordt het erger.
dan kan zij er toch ook niks aan doen?quote:
Maar dat wil je toch wel zeker weten? Misschien is het wel iets anders, een tintelende vleesetende bacterie of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan kan zij er toch ook niks aan doen?
Het gaat eigenlijk best goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet voor d'r![]()
Hoe is het met Indahaman? Amuseert hij zich nog?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch wel zeker weten? Misschien is het wel iets anders, een tintelende vleesetende bacterie of zo
Hij is een soort hindernisbaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef indaha het volgende:
Het gaat eigenlijk best goed, de katten houden hem om beurten gezelschap, zoals voor de tv gaan liggen als hij iets wil kijken en over de laptop heenlopen en natuurlijk met zijn allen over hem heen springen als ze elkaar achterna zitten.
Ik dacht ik laat Greys even zien waar haar foto vandaan komtquote:
Ja de katten houden van hindernissen overwinnenquote:
Als je het stom vindt dan had je niet moeten bellen kutjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef Qwea het volgende:
nou ze gaan het doorgeven aan dr. Wordt vanzelf door iemand terug gebeld.
Ik vind het maar stomme vraagjes.
Ja wtf lul je nou, o.a jij liep te bitchen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het stom vindt dan had je niet moeten bellen kutje
Ze zullen wel nut hebben. Ze moeten er toch achter komen wat er precies is? Beter stomme vragen en lekker thuisblijven dan voor niks naar Sneek, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:21 schreef Qwea het volgende:
nou ze gaan het doorgeven aan dr. Wordt vanzelf door iemand terug gebeld.
Ik vind het maar stomme vraagjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |