Live-entertainment! Wat wil een mens nog meer (behalve kunnen lopen dan)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best goed, de katten houden hem om beurten gezelschap, zoals voor de tv gaan liggen als hij iets wil kijken en over de laptop heenlopen en natuurlijk met zijn allen over hem heen springen als ze elkaar achterna zitten.
Ik snap ook niet dat je het rare vragen vindt. Maar als je het raar vindt dan snap ik niet dat je hebt gebeldquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wtf lul je nou, o.a jij liep te bitchen hoor
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
We mochten op de Bietenklas door de tunnel
En Biet vond het prachtig (want die had thuis al geoefend met de IKEA speeltunnel).
Het wordt een voorbeeldige leerlingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
We mochten op de Bietenklas door de tunnel
En Biet vond het prachtig (want die had thuis al geoefend met de IKEA speeltunnel).
Ja, nu m'n andere troep nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent je bureautje toch nog kwijtgeraakt
En vlak voordat ik haar weer kon pakken toen ze uit de tunnel kwam, kwam er een losgeraakte herder voorbij stuiven waar Biet 10 minuten mee ererondjes gehold heeft over het veld, samenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef Greys het volgende:
Maar verder werkte het heel goed om runderpoulet mee te nemen ipv gewone hondenkoekjes
Dat is alleen maar goed tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En vlak voordat ik haar weer kon pakken toen ze uit de tunnel kwam, kwam er een losgeraakte herder voorbij stuiven waar Biet 10 minuten mee ererondjes gehold heeft over het veld, samen![]()
Ze is echt nog nooit zo braaf geweestquote:
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, Biet is heel sociaal
![]()
Kleinigheidjes houd je toch idd!quote:( misschien niet op het juiste moment ,maar dat is een kleinigheid)
Aaaww, mooie oogjes zeg!quote:
Jammer voor Max , maar de juiste beslissing dan voor julliequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wezen kijken bij de hond. Maar samen met Loebes bleek al heel snel dat Max veel te beschermend is. En dan niet op de goede manier zeg maar. Dus wij hebben ook op aanraden van het asiel hem niet genomen.
Was eigenlijk per ongeluk dat ik die tegenkwam. Wil er eigenlijk pas rond september een nieuwe bij. Maar als ik wat tegenkom :-)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer voor Max , maar de juiste beslissing dan voor jullie
Gaan jullie wel nog zoeken voor een andere hond of was het speciaal Max die je wilde hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |