Duh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
is het een poging om een praatje te beginnen?
Ze vinden je een frigide trut of ze willen in je broekje. Mannen denken alleen zwart/wit. Dat wij grijs denken is politiek correcte onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Even n vraagje! Vooral voor de mannen
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Is dat bedoelt als "kritiek" of is het een poging om een praatje te beginnen?
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
Kijk niet zo sip joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tegen mij dan, altijd gebaren dat ik moet lachen of een opmerking dat ik moet lachen. Ik ben geen cheerleader.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze vinden je een frigide trut of ze willen in je broekje. Mannen denken alleen zwart/wit. Dat wij grijs denken is politiek correcte onzin.
Dat zijn nerds die regels uit hun hoofd hebben geleerd om een vrouw te versieren. Een uiterst triest gebeuren.quote:
pua = pick up artist. Beetje sneue bedoeling als je het mij vraagt.quote:
Of wat kijk je boosquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tegen mij dan, altijd gebaren dat ik moet lachen of een opmerking dat ik moet lachen. Ik ben geen cheerleader.
Tuurlijk wel. Je kijkt hoe ze reageert op die opmerking en je begint een gesprek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Wat is er dan logisch aan wat ze willen? Een simpele ONS (zoals Juup zegt) bereik je toch niet met zo'n opmerking...
Klopt, maar daar denkt dat soort man/vrouw toch echt anders over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Wat is er dan logisch aan wat ze willen? Een simpele ONS (zoals Juup zegt) bereik je toch niet met zo'n opmerking...
Aandacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Niet zo'n goeie, blijkbaar. Het enige effect is dat het doelwit de volgende dag op een forum komt vragen wat het betekent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aandacht.
Blijkbaar zie je er appetijtelijk uit.
Een van de taktieken voor het versieren van vrouwen door de zogeheten versierkunstenaars is ervoor zorgen dat jij je onzeker voelt.
Spread the word zodat alle mannen het weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo'n goeie, blijkbaar. Het enige effect is dat het doelwit de volgende dag op een forum komt vragen wat het betekent.
Dat weet ik niet hoor. Goeie kans dat ze inderdaad denken dat je en makkelijk doelwit bent als je niet zo goed in je vel zit. Dan kunnen ze nog wel zelfverzekerd zijn (en een klootzak, natuurlijk).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
@ crutch: oke, maar dan kan ik wel concluderen dat de mannen die dit soort opmerkingen moeten maken zelf onzeker zijn, neem ik aan?
Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Niet per se onzeker, eerder geil.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
@ crutch: oke, maar dan kan ik wel concluderen dat de mannen die dit soort opmerkingen moeten maken zelf onzeker zijn, neem ik aan?
Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Ik zal het even voor je vertalen:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
Je moet je er eigenlijk ook niet zo druk om maken.quote:Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Als je met een bonkende snikkel rondloopt zoek je niet naar de knappe dames op de dansvloer die bekeken worden door 400 man, maar op de nog niet ontdekte muurbloempjes bij de muur. Jij bent echt nieuw is het niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
mannen letten altijd op vrouwen, of ze nou onzeker zijn of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
quote:Wat kijk je moeilijk? Zal ik ervoor zorgen dat je morgenochtend weer blij bent?
Hmmm, wilde gok, maar ik denk: dat je wat blijer gaat kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Of wat kijk je booswat denken ze hiermee te bereiken
Nee, want dan heb je 300 concurrenten. Je kan je beter op één richten. Verdeel en heers zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef wientje23 het volgende:
Et voila:
grandupaaaaah snapt het.
Wat heeft het voor zin om met een kritische opmerking op een meisje af te stappen, dat kan toch alleen maar averechts werken?
Als je een snelle ONS wilt moet je volgens mij bij het type meisje zijn dat er alles aan doet om oogcontact te maken met alle mannen uit de disco. Die meisjes willen alle aandacht, want die meisjes halen daar zelfbevestiging uit.
Vrouwen vallen op geld niet op uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef wientje23 het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je een onaantrekkelijke kerel bent... Als je het daarvan moet hebben.
Zou je denken he, helaas ben ik niet zo goedgelovigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hmmm, wilde gok, maar ik denk: dat je wat blijer gaat kijken.
Waar geloof je dan wel in?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Zou je denken he, helaas ben ik niet zo goedgelovig
Of gewoon makkelijk wil scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef wientje23 het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je een onaantrekkelijke kerel bent... Als je het daarvan moet hebben.
Of gewoon geen tactiek hebt en denkt dat je dat wel hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon makkelijk wil scoren
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je met een bonkende snikkel rondloopt zoek je niet naar de knappe dames op de dansvloer die bekeken worden door 400 man, maar op de nog niet ontdekte muurbloempjes bij de muur. Jij bent echt nieuw is het niet?
Met jou of met zijn bedoelingen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er ''iets'' is
Jouw bloem, mijn boter. Even een boterbloempje maken?quote:
''smelt''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jouw bloem, mijn boter. Even een boterbloempje maken?
Waarom provocerend? Heb je een dergelijke hekel aan dansen ofzo? Wat doe je dan op de dansvloer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Het is een beetje provocerend. Misschien zijn die jongens wel benieuwd hoe je reageert.
Weet ik toch!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''smelt''
Het werkt !
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom provocerend? Heb je een dergelijke hekel aan dansen ofzo? Wat doe je dan op de dansvloer?
Waarom kan iemand niet vragen waarom je de indruk wekt dat je het niet naar je zin hebt, en waarom je stilstaat op een dansvloer?quote:
Ja, als ekte playboy plaats je doorgaans altijd een neg, zeker bij meiden boven de 7/10 want die krijgen al genoeg complimenten. Lelijkere meiden ( bij gebrek aan beter ) benader je positief en bleer je wat aardigs uit. Conclusie is dat TS een mooie meid is!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef wientje23 het volgende:
@ de_kardinaal: dus het werkt bij sommige meisjes, om ze aan te spreken door kritiek te leveren? Ik kan het me nog steeds niet voorstellen maar jij en anderen geloven er schijnbaar in en zien het zelfs als makkelijke prooien, de ongezellige muurbloempjes..
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met jou of met zijn bedoelingen?
Ik denk dat hij een praatje met je wilt maken omdat je interessant oogt maar dat je sip kijkt en dat hij wilt kijken of hij jou vrolijk kan maken zodat jij hem wellicht leuk gaat vinden...
Of gewoon omdat je sip kijkt en hij zich afvraagt waarom dat is, waarop ook een leuk gesprekje kan beginnen...
In negatieve context kan ik het niet plaatsen...
Je moet de boel van te voren goed in vetten met boter anders blijft de worst aan de pan plakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zit ik wel met een broek vol gesmolten boter , verdomme DK !
Dat mag iemand van mij best vragen, maar ik vind het provocerender dan 'kom je hier vaker?'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kan iemand niet vragen waarom je de indruk wekt dat je het niet naar je zin hebt, en waarom je stilstaat op een dansvloer?
In welk opzicht is dat een provocerende vraag? Je vraagt er haast zelf om
Nogmaalsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..
Dat dikgedrukte is natuurlijk zware bs, hij is echt niet geinteresseerd in mijn levensloop of hoe het met me gaatze zien mij, willen iets van mij maar weten niet hoe ze me aan moeten spreken dus komen ze met zo'n opmerking als; wat kijk je boos.
Het is ook niet perse negatief maar gewoon irritant en dom omdat je niet het effect behaalt die je wenst te halen. Het zou meer effect hebben als ze iets zeggen als; wat ben jij mooi of wat zie jij er leuk uit. Maar op de ene of andere manier denken ze dat als ze je beledigen dat ze dan je aandacht krijgen ofso
Ik vind het best een luchtige opmerking... Als ik zoiets zou zeggen zou ik het vanuit het oogpunt zeggen om te achterhalen of je het wel naar je zin hebt.. en om een gesprek te openen.. Of je dan leuk bent of niet zal je zelf moeten bewijzen door er luchtig en leuk op te reageren... Dus indirect checken of je wel echt een nors depressed persoon bent, of dat er wel degelijk een leuk persoon in je schuilt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag iemand van mij best vragen, maar ik vind het provocerender dan 'kom je hier vaker?'
Ik zeg nog maar een keer... Ik hoor van de meeste vrouwen om me heen dat het wanhopig overkomt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef wientje23 het volgende:
@kingtoppie:
als je direct versiert en je ziet er goed uit, dan komt dat niet zielig en wanhopig over, maar eerder zelfverzekerd en intelligent (want dan begrijp je tenminste een beetje wat vrouwen prettig vinden).
Als je lelijk bent en heel direct vraagt: hoi, zeg heb jij een vriendje, zullen we anders wat gaan drinken? Dan kom je natuurlijk nogal sneu over..
Dan kan ik het toch nog steeds een beetje een provocerende vraag vinden? Daar bedoel ik niks anders mee dan dat het een beetje prikkelt en uitdaagt, omdat het niet zo'n geijkte vraag is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het best een luchtige opmerking... Als ik zoiets zou zeggen zou ik het vanuit het oogpunt zeggen om te achterhalen of je het wel naar je zin hebt.. en om een gesprek te openen.. Of je dan leuk bent of niet zal je zelf moeten bewijzen door er luchtig en leuk op te reageren... Dus indirect checken of je wel echt een nors depressed persoon bent, of dat er wel degelijk een leuk persoon in je schuilt..
Waarom precies jij dan aangesproken wordt? Omdat je opvalt met je uitstraling.
Heb je dan inmiddels niet van heel veel vrouwen gehoord dat dit soort opmerkingen juist heel irritant zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals
Ik kan het niet in negatieve context plaatsen.. Waarom is het een belediging?
Ten 2e... Waarom zou een random persoon geen interesse hebben om nieuwe mensen te leren kennen, in deze context sta je in een discotheek... Een van de meest bekende en meest gebruikte plekken om mensen te leren kennen..
Maar jij wilt dus dat mannen heel direct versieren? Dat kan, maar van de meeste vrouwen hoor ik dat de mannen die dat doen zielig en wanhopig zijn.
Of je bent daadwerkelijk een nors persoon op een dansvloer, of ik snap niet zo goed wat er mis is met dat beetje prikkelende uitdagende karakter van die woorden...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch nog steeds een beetje een provocerende vraag vinden? Daar bedoel ik niks anders mee dan dat het een beetje prikkelt en uitdaagt, omdat het niet zo'n geijkte vraag is.
Waar zeg ik dan dat daar iets mis mee is?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je bent daadwerkelijk een nors persoon op een dansvloer, of ik snap niet zo goed wat er mis is met dat beetje prikkelende uitdagende karakter van die woorden...
Wat is er dan precies mis met een beetje prikkelen / uitdagen?
Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Heb je dan inmiddels niet van heel veel vrouwen gehoord dat dit soort opmerkingen juist heel irritant zijn?
Ik vind het irritant omdat het bijdehand is, je hebt het over hoe mijn hoofd staat of je bemoeit je met mn zaken omdat ik chagrijnig ben. Ookal zegt een onwijs knappe man tegen mij; niet zo boos kijken he dan vind ik het al meteen een afknapper.
En ik vind een man pas zielig en wanhopig als hij de hele tijd achter mn reet aanloopt, complimentjes doen het bij mij meestal juist goed.
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat daar iets mis mee is?!
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.
Dus jij vind het niet erg als iemand zo een gesprekje wilt openen met je?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.
Ja, nou zeg ik niks meer, hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ja hey, ik snap het ook niet meer.
- Jij vindt het dus niet erg als iemand op deze manier (provocerend naar jouw mening) een gesprekje opent? -
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou zeg ik niks meer, hoor.
En dan begint er iemand tegen je aan te slijmen en dan ben jij meteen tochtig?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef wientje23 het volgende:
Haha...
Volgens mij snapt iedereen dat positieve waardering beter valt dan kritiek.
Lijkt me vrij menselijk, zo werkt het ook met medewerkers in een organisatie!
Dat is 'nee, ik vind het niet erg'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.
He wat dans je leuk. Zit je lekker in je vel en ben je wel helemaal zen? Ying en yang enzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
Oke het is me duidelijk haha...
Ik kan denk ik wat meer met de man die wat meer in touch is met zijn vrouwelijke kant dan met de macho- man.
Een man die gevoelig durft te zijn enzo
Zo eentje waar je samen mee kan shoppen? Die je aanvoelt voordat je wat gezegd hebt? Waar je gewoon lekker jezelf kan zijn? Die mee huilt bij een film? Die mannen bestaan ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
Ik kan denk ik wat meer met de man die wat meer in touch is met zijn vrouwelijke kant dan met de macho- man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Naar mijn ervaring moet een vrouw ten eerste überhaupt aandacht van je willen voordat je het geeft... Daarnaast wilt ze die aandacht vooral voor dingen waarin ze haar best gedaan heeft... Allemaal vrij logisch lijkt me..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan begint er iemand tegen je aan te slijmen en dan ben jij meteen tochtig?
En jij haalt uit die zin dat hij dat niet is? Knap. Ik vind mezelf ook niet bepaald een macho-man maar ik zou prima zo een opmerking kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Juup© het volgende:
Zijn op zoek naar een gemakkelijke one night stand.
Zijn woord telt zwaarder dan de mijne dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:53 schreef wientje23 het volgende:
Dat haal ik uit de opeenstapeling van opmerkingen van de_kardinaal.
Aangezien hij het niet tegenspreekt had ik gelijk
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op geld niet op uiterlijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.
geld is dus maar 1 ding. Zorg dat het lijkt of je status hebt en voila. je zult vrouwen aantrekken, meestal wel de ergste soort het hardst, maargoed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou geweldig, zit je met een uitgewoonde temeier opgescheept
Misschien boft ie en mag ie nog een tijdje anti-kraak zitten voordat het onbewoonbaar wordt verklaard.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
Waar kan je niks mee? en wie zijn de kneuzen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.
Ja maar: Jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !![]()
maar het viel mee...
Ik kan niks met dat soort opmerkingenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar kan je niks mee? en wie zijn de kneuzen?
![]()
Leuk topic trouwens![]()
Dit. Ik ben je hond niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.
geld is dus maar 1 ding. Zorg dat het lijkt of je status hebt en voila. je zult vrouwen aantrekken, meestal wel de ergste soort het hardst, maargoed.
Ja ja Karina, FOK is ook heel leerzaam, ik wist ook van niksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.
Net zoals Co assistentenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.
ik ga me effe verschonenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een topper op de dansvloer:
[ afbeelding ]
Zo uit mijn fotoboek
Geef het topic ook maar eens een kopje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik moet wel effe aan de koffie want ik krijg een wegtrekkertje![]()
Maar goed dat je jezelf even verduidelijkt want ik had het niet doorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow topic dood?
was een geintje heur![]()
ik ben nog kurkdroog
Heb ik rare smaak, toen ik 18 was heb ik wel iets gehad met een barkeeper, maar ja, gratis drank hequote:
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..
Dat dikgedrukte is natuurlijk zware bs, hij is echt niet geinteresseerd in mijn levensloop of hoe het met me gaatze zien mij, willen iets van mij maar weten niet hoe ze me aan moeten spreken dus komen ze met zo'n opmerking als; wat kijk je boos.
Het is ook niet perse negatief maar gewoon irritant en dom omdat je niet het effect behaalt die je wenst te halen. Het zou meer effect hebben als ze iets zeggen als; wat ben jij mooi of wat zie jij er leuk uit. Maar op de ene of andere manier denken ze dat als ze je beledigen dat ze dan je aandacht krijgen ofso
Omdat die mannen niet geinteresseerd zijn in haar levensloop of hoe het met haar gaat is zij een oppervlakkig kutwijf?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je is
Door dat te veronderstellen van iedere man die haar aanspreekt, daarom is ze een oppervlakkig kutwijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die mannen niet geinteresseerd zijn in haar levensloop of hoe het met haar gaat is zij een oppervlakkig kutwijf?
Oh zo. Kun je het 'r kwalijk nemen als iemand je aanspreekt met zo'n zin?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door dat te veronderstellen van iedere man die haar aanspreekt, daarom is ze een oppervlakkig kutwijf.
Ik vind van wel, maar volgens mij wordt de optie totaal niet opengehouden dat het wel degelijk leuk en oprecht en geïnteresseerd gebracht kan worden..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh zo. Kun je het 'r kwalijk nemen als iemand je aanspreekt met zo'n zin?
Probeer me dat eens uit te leggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar volgens mij wordt de optie totaal niet opengehouden dat het wel degelijk leuk en oprecht en geïnteresseerd gebracht kan worden..
Iemand proberen te laten lachen..?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer me dat eens uit te leggen?
Door te zeggen "wat kijk je chagerijnig/heb je het wel naar je zin"...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand proberen te laten lachen..?
Waar zeg ik dat niemand aardig tegen me isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je is
Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..
Jij kiest voor het eerste.
Waarom ik er mee zit? Ik zit er meer mee dat jij van die rare vooroordeeltjes hebt dat iedereen die niet houdt van een boos gezicht, of zich gewoon simpelweg afvraagt waarom je niet zo blij kijkt gelijk in je broekje wilt komen en geen flikker geeft om jou als persoon / je niet wilt leren kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?
ik kan je alleen vertellen hoe ik het ervaar, ik vind het geen leuke openingszin en ik verzeker je met mij vele andere vrouwen, maar er zullen ook vrouwen zijn die daar anders over denken. En hoe ik het heb ervaren is het nooit oprechte interesse, ik vind het naief als je dat denkt. Ik heb ook weleens na de opmerking; wat kijk je boos, geantwoord met, ik ben helemaal niet boos met een glimlach (sommige avonden trek ik die opmerking beter dan andere avonden) en dan zie je ze echt zo kijken van wat nu en zeggen ze; oh gelukkig..en dat was het.
Bij mij komt het dus over als een wanhoopspoging, ze moeten ff wat zeggen maar weten eigenlijk zelf ook niet altijd wat ze ermee willen bereiken.
En het werkt goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is trouwens als vrouw de ultimate ik-laat-jouw-denken-dat-jij-de-first-move-maakt-move.
Als je zin hebt om te zoenen, even afzonderen van de groep, alleen gaan staan en over de dansvloer kijken.
Mannen zijn makkelijkquote:
Practice makes perfect. En als je alleen zin hebt om te zoenen, krijg je dus vaak precies wat je wil. Al zijn hier ook pijnlijke uitzonderingen op de regel op geldigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen zijn makkelijk![]()
Vergeet niet dat je alleen de grootste players aantrekt, maargoed die zoenen ook beter dusja..
dan moeten ze lekker thuisblijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
Sommige kijken ook heel erg zuur tijdens het uitgaan!
Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
Sommige kijken ook heel erg zuur tijdens het uitgaan!
Ik zou het zelf in ieder geval nooit zeggen, vind dat zowiezo een kansloze uitspraak om dat als eerste opening tegen iemand te zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?
Ik ben gek denk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hé ! kingtoppie !
Biertje ???![]()
lighten up man
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hiero, krijg je een Biertje van me ....![]()
kutwijven ook
De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op of waar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vraag me nu wel af...wat voor reactie zouden de mannen die dat zeggen op hopen?
Hihihi nee ik ben helemaal niet chagerijnig grappig dat je het opmerkt...zoiets?
De reactie die ik gegeven heb is:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Djieluh het volgende:
[..]
De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op or waar bemoei je je mee?
Dat weet je toch niet, voor hetzelfde geld zegt ze, nah, ik stond net te denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Djieluh het volgende:
[..]
De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op of waar bemoei je je mee?
Wat zeggen ze dan daarna ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De reactie die ik gegeven heb is:
a) negeermodus
b) nee ik ben niet chagerijnig. Met eventuele glimlach (en toen?)
c) Misschien een hele brutale vraag, maar ben je met die afwijking geboren of heb je gewoon pech gehad? Werkt altijd poesje in het handje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De reactie die ik gegeven heb is:
a) negeermodus
b) nee ik ben niet chagerijnig. Met eventuele glimlach (en toen?)
Heeft iemand dit echt weleens tegen je gezegd ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten we niet vergeten dat er ook een groot verschil zit tussen "heb je het naar je zin?" en "KIJK NIET ZO CHAGRIJNIG JOH ZURE SLOOT"
Ik vind de 2e wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten we niet vergeten dat er ook een groot verschil zit tussen "heb je het naar je zin?" en "KIJK NIET ZO CHAGRIJNIG JOH ZURE SLOOT"
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft iemand dit echt weleens tegen je gezegd ?
Zo flauwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"O want je keek zo chagerijnig hihaho"
Allemaal van die dooddoeners, maar altijd nog beter dan beledigd wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.
Samesame. But different.
Oh, deze vallen nog mee toch.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.
Samesame. But different.
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Allemaal van die dooddoeners, maar altijd nog beter dan beledigd worden
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Vroeger zeiden ze gewoon "heb je een vuurtje", maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer als je in een kroeg zit. Dan moeten ze wat anders verzinnen.
Kan wel. Maar dan wel nog erbij zeggen dat die mee moet lopen naar buiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Vroeger zeiden ze gewoon "heb je een vuurtje", maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer als je in een kroeg zit. Dan moeten ze wat anders verzinnen.
Ja maar al lijkt diegene nog zo leuk, als ie mij in z'n openingszin beledigd is bij mij alle zin weg om met hem te praten eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.
Ik vind het echt een dooddoener dat er de indruk gegeven wordt dat een openingszin goed moet zijn... Het gaat toch echt een beetje om de gewenst-heid van jouw contact. Dat een leuke openingszin daaraan meehelpt maakt een minder goede openingszin nog niet slecht.. Je probeert tenminste wat en als je iemand een beetje leuk vindt ogen moet je hem gewoon een beetje helpen met die contact..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.
Da's waar. Wel wat meer gedoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kan wel. Maar dan wel nog erbij zeggen dat die mee moet lopen naar buiten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef Djieluh het volgende:
Een simpele hey met een big smile werkt het beste.
Nou ja, als je je beledigd voelt door "heb je het wel naar je zin?" Dan ben je wellicht wat te uptight om naar buiten te mogen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar al lijkt diegene nog zo leuk, als ie mij in z'n openingszin beledigd is bij mij alle zin weg om met hem te praten eigenlijk.
Nou ja. Hij moet niet SLECHT zijn. Verder is het idd gewoon een zet die aangeeft ik wil met jou praten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een dooddoener dat er de indruk gegeven wordt dat een openingszin goed moet zijn... Het gaat toch echt een beetje om de gewenst-heid van jouw contact. Dat een leuke openingszin daaraan meehelpt maakt een minder goede openingszin nog niet slecht.. Je probeert tenminste wat en als je iemand een beetje leuk vindt ogen moet je hem gewoon een beetje helpen met die contact..
en dan zegt zei:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef Djieluh het volgende:
Ik vroeg altijd 'een lucifer heb ik al, maar mag ik mag ik je zwavelkop gebruiken om mijn lucifer langs te strijken, met je schuurpapieracne-wangetjes?'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]da's waar die truc werkt niet meer
Jep.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef Djieluh het volgende:
ja, dus dat, dan had je beter in je nest kunnen blijven liggenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, als je je beledigd voelt door "heb je het wel naar je zin?" Dan ben je wellicht wat te uptight om naar buiten te mogen..
Dan zegt hij:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zegt zei:
Wat sta je nou dom te lachener zit trouwens spinazie tussen je tanden
![]()
Wat dan?nou... nou... sta je dan met je bek vol tanden
ik lust geen spinaziequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan zegt hij:
Kan je me helpen me met spinazie verwijderen uit mijn mond. En gaat hij met zijn mond richting jouw mond ...
Dan is het meer van, neeeee mijn lach wat doe jequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zegt zei:
Wat sta je nou dom te lachener zit trouwens spinazie tussen je tanden
![]()
Wat dan?nou... nou... sta je dan met je bek vol tanden
Lekker!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik lust geen spinazie
Van spinazie krijg je spierballenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik lust geen spinazie
Eerst de spinazie dan de cremequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
spinazie a la créme daarentegen
nah.. jah... ik bereid je gewoon op het ergste voor, goed bedoeld advies enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:47 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Dan is het meer van, neeeee mijn lach wat doe je
Haha. Nee maar ik voel me wel beledigd als iemand zegt : "Wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzo" terwijl ik gewoon neutraal kijk. Vinden jullie dat te uptight?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, als je je beledigd voelt door "heb je het wel naar je zin?" Dan ben je wellicht wat te uptight om naar buiten te mogen..
Heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. jah... ik bereid je gewoon op het ergste voor, goed bedoeld advies enzo
Echt ? Dan vind ik dat ze overdreven reageren. Tenzij je echt zoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Nee maar ik voel me wel beledigd als iemand zegt : "Wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzo" terwijl ik gewoon neutraal kijk. Vinden jullie dat te uptight?
Nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Nee maar ik voel me wel beledigd als iemand zegt : "Wat kijk je boos, ben je chagerijnig ofzo" terwijl ik gewoon neutraal kijk. Vinden jullie dat te uptight?
ligt Laysa al in d'r nest ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst de spinazie dan de creme
Wat kijk je zuur tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Ach, tegen mij zeiden ze altijd "wat kijk je boos" (toen was ik 16 en keek ik nooit boos, nu wel)
Soms is het ook wel moeilijk om te weten hoe je echt kijkt. Misschien keek je ook echt boos.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
Ach, tegen mij zeiden ze altijd "wat kijk je boos" (toen was ik 16 en keek ik nooit boos, nu wel)
Nu ga ik nooit meer uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:54 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Wat kijk je zuur tijdens het uitgaan
Het is gewoon verlegenheid, niet weten wat te zeggen, dan dat maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vraag me nog steeds oprecht af wat die gasten er mee proberen te bereiken
Of dat er uberhaubt over nagedacht is of niet
Misschien LEEK het zo, maar het was denk ik meer bedoeld om maar wat te zeggen, wat ik hiervoor zegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Soms is het ook wel moeilijk om te weten hoe je echt kijkt. Misschien keek je ook echt boos.
Niet nagedacht. Ze jagen eerder de vrouwen weg ermee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom denk je dat mannen naar de kroeg gaan? tenminste, de meestequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
Lijkt me een goed ideequote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen naar de kroeg gaan? tenminste, de meeste![]()
ze moeten toch ''iets'' zeggentering doe niet zo moeilijk
![]()
ik ga trouwens naar mijn nest![]()
Net.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ligt Laysa al in d'r nest ?
Trustenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen naar de kroeg gaan? tenminste, de meeste![]()
ze moeten toch ''iets'' zeggentering doe niet zo moeilijk
![]()
ik ga trouwens naar mijn nest![]()
Nou, als dat het enige is dat je in het eerste contact tegen iemand weet te zeggen is het ook wat sneu.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou t zeggen als kritiek. Heb een schijthekel aan chagrijnig volk tijdens t uitgaan. Blijf dan lekker thuis of ontvang petsen.
Dat inderdaad. Blijkbaar zijn veel vrouwen hier zo kortzichtig dat ze denken dat één zinnetje alles zegt over het karakter van een persoon. Bovendien krijg je door die houding dat mannen de 'perfecte' zin in gaan studeren en die half krampachtig opdreunen zodra je luistert en dat maakt het geheel er niet spontaner en dus ook niet leuker op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een dooddoener dat er de indruk gegeven wordt dat een openingszin goed moet zijn... Het gaat toch echt een beetje om de gewenst-heid van jouw contact. Dat een leuke openingszin daaraan meehelpt maakt een minder goede openingszin nog niet slecht.. Je probeert tenminste wat en als je iemand een beetje leuk vindt ogen moet je hem gewoon een beetje helpen met die contact..
Dat zeggen de dames toch niet? Hoe moeilijk is het om gewoon spontaan iets vriendelijks tegen een meisje te zeggen als je contact wil ipv gelijk iets negatiefs te zeggen?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:20 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Blijkbaar zijn veel vrouwen hier zo kortzichtig dat ze denken dat één zinnetje alles zegt over het karakter van een persoon. Bovendien krijg je door die houding dat mannen de 'perfecte' zin in gaan studeren en die half krampachtig opdreunen zodra je luistert en dat maakt het geheel er niet spontaner en dus ook niet leuker op.
Dus wat kan je dan het beste precies zeggen ?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen de dames toch niet? Hoe moeilijk is het om gewoon spontaan iets vriendelijks tegen een meisje te zeggen als je contact wil ipv gelijk iets negatiefs te zeggen?
Gewoon iets vriendelijks wat de situatie past?quote:Op zondag 15 januari 2012 00:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dus wat kan je dan het beste precies zeggen ?
Hoi, met big smile dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon iets vriendelijks wat de situatie past?
Ad rem hoor, zo snel zou ik daar niet op komenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ik zou zo'n "Wat kijk je moeilijk" ook een nogal onbeholpen manier van benaderen vinden, maar afhankelijk van de eerste indruk van de stoethaspel van dienst zou ik kunnen antwoorden:
- Ik ben moeilijk![]()
- Ja, links -2, rechts -3.... dat valt niet mee
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:37 schreef Leandra het volgende:
Ik zou zo'n "Wat kijk je moeilijk" ook een nogal onbeholpen manier van benaderen vinden, maar afhankelijk van de eerste indruk van de stoethaspel van dienst zou ik kunnen antwoorden:
- Ik ben moeilijk![]()
- Ja, links -2, rechts -3.... dat valt niet mee
Daar komt het wel op neer, als iemand die het zegt gelijk afgeserveerd wordt.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen de dames toch niet? Hoe moeilijk is het om gewoon spontaan iets vriendelijks tegen een meisje te zeggen als je contact wil ipv gelijk iets negatiefs te zeggen?
Volgens mij zijn de antwoorden die ik krijg ook meestal in die strekking... Ik zeg het ook met doel om iemand een beetje op te vrolijken..quote:Op zondag 15 januari 2012 02:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, als iemand die het zegt gelijk afgeserveerd wordt.
Verder vind ik "wat kijk je boos/chagerijnig/verveeld" meer een constatering dan een negatieve persoonlijke opmerking. En in het geval die persoon zichzelf oppert om daar verandering in te brengen is het zelfs alleen maar positief. Je kunt ook zeggen "Bedankt voor de interesse, maar er is niks hoor". Maar ja, daar kun je natuurlijk niet over mekkeren op een forum.
Dit jaquote:Op zondag 15 januari 2012 01:07 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat vaak van die onaantrekkelijke lolbroeken, die dat zeggen. Geen interesse.
Je kan toch vragen waarom iemand zo sip kijkt? Waarom is dat beledigend, je doet het toch zelf?quote:Op zondag 15 januari 2012 03:11 schreef Knuffeltutje het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd en het is nergens voor nodig, je kan ook gewoon iets aardigs zeggen maar volgens mij hebben de meeste dames dat hier al uitgelegd![]()
je moet gewoon niet zo smerig kijken in de kroeg! En wat is er positief aan jou als je smerig kijkt?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef wientje23 het volgende:
Haha...
Volgens mij snapt iedereen dat positieve waardering beter valt dan kritiek.
Lijkt me vrij menselijk, zo werkt het ook met medewerkers in een organisatie!
zoals wat zit je haar leuk? Want echt veel valt er niet te verzinnenquote:Op zondag 15 januari 2012 00:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gewoon iets vriendelijks wat de situatie past?
Hangt er dus wel vanaf hoe ze aangesproken wordenquote:Op zondag 15 januari 2012 04:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo smerig kijken in de kroeg! En wat is er positief aan jou als je smerig kijkt?Het leuke is juist dat vrouwen als je ze aanspreekt helemaal opbloeien en je ze eindelijk ziet lachen. Tenzij ze echt kutwijven zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2012 04:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoals wat zit je haar leuk? Want echt veel valt er niet te verzinnen.
Met je posts heb je opzich voor TS en de andere vrouwen in dit topic duidelijker gemaakt wat er in de hoofden van die mannen omgaat als ze met zulk soort opmerkingen komen aanzetten.quote:Op zondag 15 januari 2012 03:58 schreef kingtoppie het volgende:
Het punt is, als je ergens sip om bent weet degeen die je aanspreekt niet waarom je sip bent. Het is dan wel verstandig om eerst te kijken wat er aan de hand is..
Kan jij wel zeggen dat je graag humor hoort als je sip bent, maar voor hetzelfde geld is er iets vervelends gebeurt en sta je echt niet te wachten op grapjes.
Daarnaast: ''hey, wat kijk je sip....?'' Is toch echt in mijn vocubalaire = ''Wat is er aan de hand?'' Alleen bij de 2e zou ik zoiets hebben van: ''Ik ken je niet, bemoei je met je eigen problemen'' en bij de eerste zou ik zoiets hebben van: ''Ja... ditdatdit...''
Bij de eerste wordt namelijk een soort verklaring gevraagd en bij de 2e komt het gelijk erg persoonlijk over - en je kent elkaar niet -
wat voor aardigs moet je zeggen tegen een zuurpruim?quote:Op zondag 15 januari 2012 03:11 schreef Knuffeltutje het volgende:
Het wordt niet gewaardeerd en het is nergens voor nodig, je kan ook gewoon iets aardigs zeggen maar volgens mij hebben de meeste dames dat hier al uitgelegd![]()
Waarom zou je überhaupt een gesprek willen aangaan met iemand die kijkt als 7 dagen onweer?quote:Op zondag 15 januari 2012 06:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat voor aardigs moet je zeggen tegen een zuurpruim?
damsel in distress redden!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Dat is bedoeld als een vlotte, plagende, licht humoristische en uiteindelijk MEGA-PRIKKELENDE opening.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Niemand heeft jouw opvrolijking nodig. Zeker niet tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de antwoorden die ik krijg ook meestal in die strekking... Ik zeg het ook met doel om iemand een beetje op te vrolijken..
Maarja dat bestaat niet volgens users hier... Want het is beledigend.
En waarom doen vrouwen het? En wanneer?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:46 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij begrijpt de helft niet wanneer deze opmerkingen gemaakt worden.
Het hele punt is juist dat die dames vaak niet 'echt' boos of sip kijken, anders zou die man ze inderdaad niet aanspreken. Het gaat er om dat je niet zoals de mannen die dit vragen met een lollige smile keihard mee staat te bleren met de muziek; dat is al voldoende om te vragen 'hee, heb je het niet naar je zin?![]()
![]()
'.. Vreselijk.
Haha, dit dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:46 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij begrijpt de helft niet wanneer deze opmerkingen gemaakt worden.
Het hele punt is juist dat die dames vaak niet 'echt' boos of sip kijken, anders zou die man ze inderdaad niet aanspreken. Het gaat er om dat je niet zoals de mannen die dit vragen met een lollige smile keihard mee staat te bleren met de muziek; dat is al voldoende om te vragen 'hee, heb je het niet naar je zin?![]()
![]()
'.. Vreselijk.
Waarom doen vrouwen wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:53 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En waarom doen vrouwen het? En wanneer?
Nee de 10% die jou aanspreekt, spreekt je voor de 90% van de keren aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 07:51 schreef Aliana het volgende:
Boeiend. Je moet uitgaan om plezier te hebben en te dansen, niet voor mannen.
Wat ze ook zeggen, positief of negatief, weinig van aantrekken.
En een vriendelijk praatje maken kan altijd, maar 90% zit daar met een alternatief doel.![]()
Niet te serieus nemen dus.
Deze veronderstelling vind ik dan weer raar...quote:Op zondag 15 januari 2012 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt een gesprek willen aangaan met iemand die kijkt als 7 dagen onweer?
Dan ben je een vent die wil hebben wat hij niet kan krijgen en er moet kennelijk toch iets intrigerends aan de dame in kwestie zijn.
Maar ik vermoed niet dat er veel mannen "geïnteresseerd grappig" gaan vragen wat er is als er een lelijk, dik mens in de hoek boos zit te kijken, er moet toch iets aantrekkelijks zijn voor ze de vrouw aanspreken, benadruk dat dan.
En nee, "Wat ben je mooi als je boos kijkt" is geen leuke, goede of grappige openingszin.
uote]quote:Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze veronderstelling vind ik dan weer raar...
A ik zou niet naar een meisje dat op onweer staat toe lopen.(Zoals ik eerder al zei is het gewoon om spanning te breken)
B als iemand op onweer staat is mijn insteek ook alles behalve versieren.
[/q[quote]Op zondag 15 januari 2012 11:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze veronderstelling vind ik dan weer raar...
A ik zou niet naar een meisje dat op onweer staat toe lopen.(Zoals ik eerder al zei is het gewoon om spanning te breken)
B als iemand op onweer staat is mijn insteek ook alles behalve versieren.
Dat vind ik dus ookquote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef eleusis het volgende:
Misschien is het wel een goede filterzin.
Want aan de reactie merk je gelijk of je te maken hebt met een zeikkut, of een vrouw met humor.
Als ik boos uit de hoek kom, komt dat door wat vooroordelen van de vrouwen die hier rond-gesmeten worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom wordt jij zo boos over dit onderwerp dan?
Ik denk ook dat er vast wel sommige mannen zijn die er een kick van krijgen om iemand te troosten. De redder types.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef eleusis het volgende:
Want aan de reactie merk je gelijk of je te maken hebt met een negatieve zeikkut, of een vrouw met humor.
Het is namelijk een super goeien grapquote:Op zondag 15 januari 2012 11:23 schreef eleusis het volgende:
Want aan de reactie merk je gelijk of je te maken hebt met een zeikkut, of een vrouw met humor.
Ok joh, het is een grapquote:Op zondag 15 januari 2012 11:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is namelijk een super goeien grap
Lolbroek
Doe niet zo naïef.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee de 10% die jou aanspreekt, spreekt je voor de 90% van de keren aan.
Ja, maar elke vrouw is anders en elke vrouw heeft een mening. De ene vrouw vind het irritant, de andere vrouw vind het juist iets goeds. Bovendien hebben vrouwen de recht om vooroordelen te hebben en wij ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik boos uit de hoek kom, komt dat door wat vooroordelen van de vrouwen die hier rond-gesmeten worden.
Jij vind mij naïef als ik stel dat de jongens die je het vaakst aanspreken het relatief gezien ook een stuk vaker bij andere meisjes doen?quote:
Je gaat te diep in op de stof.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vind mij naïef als ik stel dat de jongens die je het vaakst aanspreken het relatief gezien ook een stuk vaker bij andere meisjes doen?
Nee maar ik denk/weet dat veel jongens wel met een doel de stad in gaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vind mij naïef als ik stel dat de jongens die je het vaakst aanspreken het relatief gezien ook een stuk vaker bij andere meisjes doen?
En die types zullen je dus 10x zo vaak lastigvallen als jongens die om andere redenen uitgaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:30 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee maar ik denk/weet dat veel jongens wel met een doel de stad in gaan.
Mwah, meestal is het gewoon stoerdoenderij en gaan ze gewoon zuipen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:30 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee maar ik denk/weet dat veel jongens wel met een doel de stad in gaan.
Dan is het kut ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Wat vinden jullie de beste manier hoe een vrouw op zo'n opmerking kan reageren? "Wat kijk je boos/Heb je het wel naar je zin"?
Uitgaande van de situatie zoals TS dus bedoelde; als je gewoon neutraal op de dansvloer staat, niet daadwerkelijk sip.
Glimlachen en vervolgens niet zo lang en moeilijk er over na blijven denken maar gewoon een normaal gesprek als ieder ander voeren.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Wat vinden jullie de beste manier hoe een vrouw op zo'n opmerking kan reageren? "Wat kijk je boos/Heb je het wel naar je zin"?
Uitgaande van de situatie zoals TS dus bedoelde; als je gewoon neutraal op de dansvloer staat, niet daadwerkelijk sip.
Het punt is is dat ik over het algemeen niet zo slecht ben in het aflezen van iemands gezicht dat iemand daadwerkelijk ''neutraal'' op de dansvloer staat.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? Daar kom je nu pas achter?
Zeg tegen hem dat het zijn zaak niet is waarom jij zo boos kijkt als hem wilt wegjagen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Hangt af of die man goede of slechte bedoelingen met je heeft.quote:Hoe bedoelen mannen dit soort opmerkingen tijdens het uitgaan?
O ja er zullen ook vast wel genoeg jongens zijn die niet meteen overal op afstappen maar als ik bijvoorbeeld gewoon een leuk gesprek met iemand heb, krijg ik al snel een het gevoel alsof er een verwachting is. Alsof ze meteen iets willen. En dat vind ik ook niet heel raar, het blijven mannen ezoquote:Op zondag 15 januari 2012 11:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En die types zullen je dus 10x zo vaak lastigvallen als jongens die om andere redenen uitgaan.
"Zo zit mijn gezicht het prettigst."quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
dergelijke opmerkingen maken, zie TT
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.quote:
Ligt eraan... Maar weet niet precies waaraan eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.
En hoe vind je dat als ze je op die manier aanspreken?
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ligt eraan... Maar weet niet precies waaraan eigenlijk
Maar als het een sufkut is die aandacht wil, dan vind ik het wat treurig. Kom dan met wat goeds. Is dan vaak zoiets van "lach eens", "kijk niet zo boos" of een grote smile op hun gezicht tekenen met hun vingers.
Vaak meegemaakt. Ik lachte eens vriendelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.
En hoe vind je dat als ze je op die manier aanspreken?
Ik zou zo´n opmerking nooit maken, maar stel dat? Zo'n opener is toch een manier om iemand te testen. Ik zou er een dikke sarcastische ondertoon in leggen en hoop op een dito reactie. Dus iets in de trant van "ja, slechte jeugd gehad" of "ik voel me erg onzeker in grote groepen". Ik wil merken dat er een beetje pit inzit. Als er niet zo'n reactie komt zou ik er ook heel snel weer klaar mee zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Mensen die dat alleen al vragen, ja daar wil je inderdaad liever vanaf denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef AgLarrr het volgende:
Het ergste wat je kan doen is er serieus op ingaan. Tenzij je van de gast in kwestie af wilt natuurlijk
Echt? Lijkt me echt niet werken...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
Volgens een Nederlandse versiercommunity moet je het verpakken in een kritisch compliment.
Oftewel; je geeft haar kritiek, maar gooit er wel een compliment achteraan.
Bijvoorbeeld: "Leuk jurkje, maar jammer van die schoenen.", tja, daar moet je dus een gesprek mee aanknopen.
Gewoon uitlachen en omdraaien, dat komt veel harder aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:46 schreef Aliana het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me echt niet werken...
Dan moet je als tegenreactie zeggen: "Leuk lijf, maar jammer van je hoofd." ofzo?
Ja maar als "ze" zeggen dat dit dé manier is..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gewoon uitlachen en omdraaien, dat komt veel harder aan.
Reageren met:quote:Op zondag 15 januari 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
Volgens een Nederlandse versiercommunity moet je het verpakken in een kritisch compliment.
Oftewel; je geeft haar kritiek, maar gooit er wel een compliment achteraan.
Bijvoorbeeld: "Leuk jurkje, maar jammer van die schoenen.", tja, daar moet je dus een gesprek mee aanknopen.
Dan klopt die hele theorie dus niet. Niet dat ik dat verwacht had, maar alsnog.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Reageren met:
"Je was een leuke jongen, totdat je je mond opendeed"
Menen ze dit serieus ? Misschien hebben ze een andere belevingswereld.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:49 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja maar als "ze" zeggen dat dit dé manier is..
Nee?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier vol haantjes met expertise en naïeve hennetjes?
Dude, op Fok!, serieus?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier vol haantjes met expertise en naïeve hennetjes?
Serieus als ontstoken bijballen.quote:
Meerdere bijballen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Serieus als ontstoken bijballen.
Ik mag hopen dat jij er ook 2 stuks van hebt. Eentje bij elke bal vandaan de naam bijbal.quote:
Oh, ik dacht dat je 1 zaadbal en 1 bijbal hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij er ook 2 stuks van hebt. Eentje bij elke bal vandaan de naam bijbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |