Duh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
is het een poging om een praatje te beginnen?
Ze vinden je een frigide trut of ze willen in je broekje. Mannen denken alleen zwart/wit. Dat wij grijs denken is politiek correcte onzin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Even n vraagje! Vooral voor de mannen
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Is dat bedoelt als "kritiek" of is het een poging om een praatje te beginnen?
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
Kijk niet zo sip joh.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tegen mij dan, altijd gebaren dat ik moet lachen of een opmerking dat ik moet lachen. Ik ben geen cheerleader.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze vinden je een frigide trut of ze willen in je broekje. Mannen denken alleen zwart/wit. Dat wij grijs denken is politiek correcte onzin.
Dat zijn nerds die regels uit hun hoofd hebben geleerd om een vrouw te versieren. Een uiterst triest gebeuren.quote:
pua = pick up artist. Beetje sneue bedoeling als je het mij vraagt.quote:
Of wat kijk je boosquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tegen mij dan, altijd gebaren dat ik moet lachen of een opmerking dat ik moet lachen. Ik ben geen cheerleader.
Tuurlijk wel. Je kijkt hoe ze reageert op die opmerking en je begint een gesprek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Wat is er dan logisch aan wat ze willen? Een simpele ONS (zoals Juup zegt) bereik je toch niet met zo'n opmerking...
Klopt, maar daar denkt dat soort man/vrouw toch echt anders over.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Wat is er dan logisch aan wat ze willen? Een simpele ONS (zoals Juup zegt) bereik je toch niet met zo'n opmerking...
Aandacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
Niet zo'n goeie, blijkbaar. Het enige effect is dat het doelwit de volgende dag op een forum komt vragen wat het betekent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aandacht.
Blijkbaar zie je er appetijtelijk uit.
Een van de taktieken voor het versieren van vrouwen door de zogeheten versierkunstenaars is ervoor zorgen dat jij je onzeker voelt.
Spread the word zodat alle mannen het weten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo'n goeie, blijkbaar. Het enige effect is dat het doelwit de volgende dag op een forum komt vragen wat het betekent.
Dat weet ik niet hoor. Goeie kans dat ze inderdaad denken dat je en makkelijk doelwit bent als je niet zo goed in je vel zit. Dan kunnen ze nog wel zelfverzekerd zijn (en een klootzak, natuurlijk).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
@ crutch: oke, maar dan kan ik wel concluderen dat de mannen die dit soort opmerkingen moeten maken zelf onzeker zijn, neem ik aan?
Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Niet per se onzeker, eerder geil.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
@ crutch: oke, maar dan kan ik wel concluderen dat de mannen die dit soort opmerkingen moeten maken zelf onzeker zijn, neem ik aan?
Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Ik zal het even voor je vertalen:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef wientje23 het volgende:
Even n vraagje! Vooral voor de mannen
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Is dat bedoelt als "kritiek" of is het een poging om een praatje te beginnen?
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
Precies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
Je moet je er eigenlijk ook niet zo druk om maken.quote:Ik kan me namelijk ook niet echt voorstellen dat een normale kerel, die lekker in zn vel zit en lekker aan het uitgaan is, zn tijd gaat verdoen met het letten op meisjes die niet dansen en die niet kijken alsof ze het naar hun zin hebben!
Als je met een bonkende snikkel rondloopt zoek je niet naar de knappe dames op de dansvloer die bekeken worden door 400 man, maar op de nog niet ontdekte muurbloempjes bij de muur. Jij bent echt nieuw is het niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
mannen letten altijd op vrouwen, of ze nou onzeker zijn of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:34 schreef wientje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:28 schreef wientje23 het volgende:
quote:Wat kijk je moeilijk? Zal ik ervoor zorgen dat je morgenochtend weer blij bent?
Hmmm, wilde gok, maar ik denk: dat je wat blijer gaat kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Of wat kijk je booswat denken ze hiermee te bereiken
Nee, want dan heb je 300 concurrenten. Je kan je beter op één richten. Verdeel en heers zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:58 schreef wientje23 het volgende:
Et voila:
grandupaaaaah snapt het.
Wat heeft het voor zin om met een kritische opmerking op een meisje af te stappen, dat kan toch alleen maar averechts werken?
Als je een snelle ONS wilt moet je volgens mij bij het type meisje zijn dat er alles aan doet om oogcontact te maken met alle mannen uit de disco. Die meisjes willen alle aandacht, want die meisjes halen daar zelfbevestiging uit.
Vrouwen vallen op geld niet op uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef wientje23 het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je een onaantrekkelijke kerel bent... Als je het daarvan moet hebben.
Zou je denken he, helaas ben ik niet zo goedgelovigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hmmm, wilde gok, maar ik denk: dat je wat blijer gaat kijken.
Waar geloof je dan wel in?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Zou je denken he, helaas ben ik niet zo goedgelovig
Of gewoon makkelijk wil scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:01 schreef wientje23 het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je een onaantrekkelijke kerel bent... Als je het daarvan moet hebben.
Of gewoon geen tactiek hebt en denkt dat je dat wel hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon makkelijk wil scoren
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je met een bonkende snikkel rondloopt zoek je niet naar de knappe dames op de dansvloer die bekeken worden door 400 man, maar op de nog niet ontdekte muurbloempjes bij de muur. Jij bent echt nieuw is het niet?
Met jou of met zijn bedoelingen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er ''iets'' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |