Dan heb ik liever dat ze zeggen: Je ziet eruit alsof je toe bent aan seks.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef sherylle het volgende:
Ze denken waarschijnlijk dat je toe bent aan seks, je kijkt zo boos. Seks doet wonderen zeggen ze.
Misschien moet je eens wat vrolijker kijken. Misschien dat ze dan openen met het briljante "wat heb jij een leuke lach" of "volgens mij heb je het wel naar je zin of niet".quote:
Net zo stompzinnig.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vrolijker kijken. Misschien dat ze dan openen met het briljante "wat heb jij een leuke lach" of "volgens mij heb je het wel naar je zin of niet".
Proef het sarcasme.quote:
Hangt van de leeftijd af. Jonge grietjes durven niks te zeggen, die gaan alleen maar irritant voor je dansen. Oudere dames (30 - 35) zijn meestal een stuk directer met als 2e of 3e vraag of je een relatie hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het andersom eigenlijk? Wat zeggen de dames hier tegen een man/jongen als ze willen beginnen met een praatje maken?
Hoi, hoe is het? Met een glimlach.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het andersom eigenlijk? Wat zeggen de dames hier tegen een man/jongen als ze willen beginnen met een praatje maken?
Ik heb al heel wat gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
zolang het vaak maar niet te negatief is. Dan kan je met een hele hoop komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef Silenus het volgende:
Ach het is altijd van alles wat, het gaat er trouwens ook niet op wat je zegt, als het maar met een lach wordt gebracht.
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben als het een leuke jongen was jaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang het vaak maar niet te negatief is. Dan kan je met een hele hoop komen.
(achteraf) de leukste was een jongen die begon met "Dussss" en niet meerHet heeft wel gewerkt
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Silenus het volgende:
Ok het klinkt een beetje lame zo maar in het echt wordt zoiets wel grappig gevonden.
Het enige wat je meot doen is inspelen op de situatie. desnoods zeg je dat dr veter los zit of dat ze moet oppassen met het opstapje. Hoe stompzinnig het ook is, als het maar niet ingestudeerd isquote:Op maandag 16 januari 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou het zelf niet zeggen
Gaat er maar net om hoe het wordt gebracht. Als iemand het helemaal ingestudeerd heeft en hoopt dat het werkt als openingszin dan is het anders dan wanneer het spontaan is/lijkt en het gewoon grappig is/wordt.
O.a. hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op jongens, maar daarom maakt het wel een stuk makkelijker om een vent aan te spreken.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Die eerste 2 vind ik leuker dan die laatste 2quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef sherylle het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens, maar daarom maakt het wel een stuk makkelijker om een vent aan te spreken.omdat ik er niet verlegen voor ben.
Ik zou gewoon zeggen (als ik hetero was);
*Hey, jij ziet er wel leuk uit.... wink
*Wat dans je leuk, zin om samen te dansen?
*Ik zag dat je naar me keek, of zat je nou te dagdromen? of allebei? Ik wel hoor...
*Goh, jij bent hier ook? Ik ken je niet. Nee ik jou ook niet, maar toen ik je zag wilde ik wel meer weten.
Zoiets?
Ja, en vooral met een lach!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die eerste 2 vind ik leuker dan die laatste 2Die laatste 2 komen een beetje over als van die voorbedachte openingszinnen.
Maar het kan allemaal werken als je het leuk brengt
Klinkt als:quote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben als het een leuke jongen was ja
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben omdat het een leuke jongen was ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |