abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106815865
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Probeer me dat eens uit te leggen?
Iemand proberen te laten lachen..?
Rustig aan.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:29:18 #127
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106816359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand proberen te laten lachen..?
Door te zeggen "wat kijk je chagerijnig/heb je het wel naar je zin"...?
Heaven is a place on earth with you
pi_106817121
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je is }:|
Waar zeg ik dat niemand aardig tegen me is :')
pi_106817531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..
Jij kiest voor het eerste.
Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?

ik kan je alleen vertellen hoe ik het ervaar, ik vind het geen leuke openingszin en ik verzeker je met mij vele andere vrouwen, maar er zullen ook vrouwen zijn die daar anders over denken. En hoe ik het heb ervaren is het nooit oprechte interesse, ik vind het naief als je dat denkt. Ik heb ook weleens na de opmerking; wat kijk je boos, geantwoord met, ik ben helemaal niet boos met een glimlach (sommige avonden trek ik die opmerking beter dan andere avonden) en dan zie je ze echt zo kijken van wat nu en zeggen ze; oh gelukkig..en dat was het.

Bij mij komt het dus over als een wanhoopspoging, ze moeten ff wat zeggen maar weten eigenlijk zelf ook niet altijd wat ze ermee willen bereiken.
pi_106817890
Al die mannen hier die zeggen dat het een versiertruc is gaan duidelijk nooit met vrouwen uit. Als je in een club staat wil je dat je entourage een beetje z'n best doet om in ieder geval zichzelf te vermaken. Niets is vervelender dan dat er een partypooper mee is gegaan om het moraal te verzieken terwijl de rest een leuke avond heeft. Als iemand zoiets tegen je zegt moet je er wat aan doen of thuis blijven.
Graag op anoniem
pi_106818162
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?

ik kan je alleen vertellen hoe ik het ervaar, ik vind het geen leuke openingszin en ik verzeker je met mij vele andere vrouwen, maar er zullen ook vrouwen zijn die daar anders over denken. En hoe ik het heb ervaren is het nooit oprechte interesse, ik vind het naief als je dat denkt. Ik heb ook weleens na de opmerking; wat kijk je boos, geantwoord met, ik ben helemaal niet boos met een glimlach (sommige avonden trek ik die opmerking beter dan andere avonden) en dan zie je ze echt zo kijken van wat nu en zeggen ze; oh gelukkig..en dat was het.

Bij mij komt het dus over als een wanhoopspoging, ze moeten ff wat zeggen maar weten eigenlijk zelf ook niet altijd wat ze ermee willen bereiken.
Waarom ik er mee zit? Ik zit er meer mee dat jij van die rare vooroordeeltjes hebt dat iedereen die niet houdt van een boos gezicht, of zich gewoon simpelweg afvraagt waarom je niet zo blij kijkt gelijk in je broekje wilt komen en geen flikker geeft om jou als persoon / je niet wilt leren kennen.

Je draait het allemaal om door te stellen dat de essentie van dit geschil bij mij ligt.

In welk opzicht is een 2e reactie met: ''Oh gelukkig'' Een wanhoopspoging? Ze hebben daarmee precies aangetoond dat het niet eens een versier poging was.

Waarom moet alle aandacht van een onbekend persoon van het andere geslacht gelijk het kopje ''versierpoging'' ingedrukt worden, dat is niet zo. Dat vind ik een erg treurige gedachtegang.

Ok, wat ze ermee willen bereiken:
Precies hetzelfde als mensen die naast elkaar in een bushokje zitten... Het samenzijn in een bepaalde omgeving vergemakkelijken door de spanning van het niks tegen elkaar zeggen weg te halen... Kortom door het makkelijker te maken om iets tegen elkaar te zeggen door middel van überhaupt iets te zeggen. Die jongens voelen zich wellicht gewoon ongemakkelijk met een verzuurd ogend meisje dat naast hem staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 14-01-2012 23:21:42 ]
Rustig aan.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2012 @ 23:18:58 #132
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106818246
Vooral de zaken over-analyseren!
pi_106818250
Het is trouwens als vrouw de ultimate ik-laat-jouw-denken-dat-jij-de-first-move-maakt-move.

Als je zin hebt om te zoenen, even afzonderen van de groep, alleen gaan staan en over de dansvloer kijken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106818399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is trouwens als vrouw de ultimate ik-laat-jouw-denken-dat-jij-de-first-move-maakt-move.

Als je zin hebt om te zoenen, even afzonderen van de groep, alleen gaan staan en over de dansvloer kijken.
En het werkt goed?
Rustig aan.
pi_106818429
Iedere keer weer :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_106818431
Negatieve aandacht is ook aandacht. Dit soort gelul hoor ik ongeveer van alle vrouwen die ik ken, ik zie het als een onhandige manier om een gesprek te openen. Het helpt iig niet om tot een leuk gesprekje te komen, want je voelt je in de verdediging gedrongen of negatief aangesproken. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_106818471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedere keer weer :')
Mannen zijn makkelijk ^O^
Vergeet niet dat je alleen de grootste players aantrekt, maargoed die zoenen ook beter dusja.. 8)7
Rustig aan.
pi_106818499
:o wat een verhalen :o even teruglezen :P
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:26:28 #139
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_106818520
Sommige kijken ook heel erg zuur tijdens het uitgaan!
pi_106818554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mannen zijn makkelijk ^O^
Vergeet niet dat je alleen de grootste players aantrekt, maargoed die zoenen ook beter dusja.. 8)7
Practice makes perfect. En als je alleen zin hebt om te zoenen, krijg je dus vaak precies wat je wil. Al zijn hier ook pijnlijke uitzonderingen op de regel op geldig :D
pi_106818565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
dan moeten ze lekker thuisblijven :{w
pi_106818604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_106818631
Hé ! kingtoppie !

Biertje ??? :D

lighten up man :')
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:29:15 #144
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_106818634
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?
Ik zou het zelf in ieder geval nooit zeggen, vind dat zowiezo een kansloze uitspraak om dat als eerste opening tegen iemand te zeggen.
pi_106818665
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hé ! kingtoppie !

Biertje ??? :D

lighten up man :')
Ik ben gek denk. -O-
Rustig aan.
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2012 @ 23:31:04 #146
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106818702
Tja, ik vind het altijd maar vervelend als al die vrouwen mij aanspreken. -O-
pi_106818704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben gek denk. -O-
Nah... hiero, krijg je een Biertje van me .... *;

kutwijven ook :(
pi_106818724
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah... hiero, krijg je een Biertje van me .... *;

kutwijven ook :(
O+ :*
Rustig aan.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:31:33 #149
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106818726
Ik vraag me nu wel af...wat voor reactie zouden de mannen die dat zeggen op hopen?

Hihihi nee ik ben helemaal niet chagerijnig grappig dat je het opmerkt...zoiets?
Heaven is a place on earth with you
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:32:21 #150
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106818761
Ik vind het toch raar dat ze zoiets zeggen. In plaats daarvan kunnen ze beter iets zeggen om een meisje op te vrolijken toch ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')