Iemand proberen te laten lachen..?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer me dat eens uit te leggen?
Door te zeggen "wat kijk je chagerijnig/heb je het wel naar je zin"...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand proberen te laten lachen..?
Waar zeg ik dat niemand aardig tegen me isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je is
Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..
Jij kiest voor het eerste.
Waarom ik er mee zit? Ik zit er meer mee dat jij van die rare vooroordeeltjes hebt dat iedereen die niet houdt van een boos gezicht, of zich gewoon simpelweg afvraagt waarom je niet zo blij kijkt gelijk in je broekje wilt komen en geen flikker geeft om jou als persoon / je niet wilt leren kennen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:59 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Waarom zit je er zo mee dat vrouwen niet zo houden van die opmerkingen, als ik vragen mag?
ik kan je alleen vertellen hoe ik het ervaar, ik vind het geen leuke openingszin en ik verzeker je met mij vele andere vrouwen, maar er zullen ook vrouwen zijn die daar anders over denken. En hoe ik het heb ervaren is het nooit oprechte interesse, ik vind het naief als je dat denkt. Ik heb ook weleens na de opmerking; wat kijk je boos, geantwoord met, ik ben helemaal niet boos met een glimlach (sommige avonden trek ik die opmerking beter dan andere avonden) en dan zie je ze echt zo kijken van wat nu en zeggen ze; oh gelukkig..en dat was het.
Bij mij komt het dus over als een wanhoopspoging, ze moeten ff wat zeggen maar weten eigenlijk zelf ook niet altijd wat ze ermee willen bereiken.
En het werkt goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is trouwens als vrouw de ultimate ik-laat-jouw-denken-dat-jij-de-first-move-maakt-move.
Als je zin hebt om te zoenen, even afzonderen van de groep, alleen gaan staan en over de dansvloer kijken.
Mannen zijn makkelijkquote:
Practice makes perfect. En als je alleen zin hebt om te zoenen, krijg je dus vaak precies wat je wil. Al zijn hier ook pijnlijke uitzonderingen op de regel op geldigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen zijn makkelijk![]()
Vergeet niet dat je alleen de grootste players aantrekt, maargoed die zoenen ook beter dusja..
dan moeten ze lekker thuisblijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
Sommige kijken ook heel erg zuur tijdens het uitgaan!
Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:26 schreef Djieluh het volgende:
Sommige kijken ook heel erg zuur tijdens het uitgaan!
Ik zou het zelf in ieder geval nooit zeggen, vind dat zowiezo een kansloze uitspraak om dat als eerste opening tegen iemand te zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar waarom zou je daar iets over zeggen ipv het meisje juist wat vrolijker laten kijken door wat leuks te zeggen?
Ik ben gek denk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hé ! kingtoppie !
Biertje ???![]()
lighten up man
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hiero, krijg je een Biertje van me ....![]()
kutwijven ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |