quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
Waar kan je niks mee? en wie zijn de kneuzen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.
Ja maar: Jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !![]()
maar het viel mee...
Ik kan niks met dat soort opmerkingenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar kan je niks mee? en wie zijn de kneuzen?
![]()
Leuk topic trouwens![]()
Dit. Ik ben je hond niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tegen mij dan, altijd gebaren dat ik moet lachen of een opmerking dat ik moet lachen. Ik ben geen cheerleader.
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.
geld is dus maar 1 ding. Zorg dat het lijkt of je status hebt en voila. je zult vrouwen aantrekken, meestal wel de ergste soort het hardst, maargoed.
Ja ja Karina, FOK is ook heel leerzaam, ik wist ook van niksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.
Net zoals Co assistentenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Barkeepers en sportinstructeurs hebben status? Weer wat geleerd.
ik ga me effe verschonenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een topper op de dansvloer:
[ afbeelding ]
Zo uit mijn fotoboek
Geef het topic ook maar eens een kopje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik moet wel effe aan de koffie want ik krijg een wegtrekkertje![]()
Maar goed dat je jezelf even verduidelijkt want ik had het niet doorquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow topic dood?
was een geintje heur![]()
ik ben nog kurkdroog
Heb ik rare smaak, toen ik 18 was heb ik wel iets gehad met een barkeeper, maar ja, gratis drank hequote:
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..
Dat dikgedrukte is natuurlijk zware bs, hij is echt niet geinteresseerd in mijn levensloop of hoe het met me gaatze zien mij, willen iets van mij maar weten niet hoe ze me aan moeten spreken dus komen ze met zo'n opmerking als; wat kijk je boos.
Het is ook niet perse negatief maar gewoon irritant en dom omdat je niet het effect behaalt die je wenst te halen. Het zou meer effect hebben als ze iets zeggen als; wat ben jij mooi of wat zie jij er leuk uit. Maar op de ene of andere manier denken ze dat als ze je beledigen dat ze dan je aandacht krijgen ofso
Omdat die mannen niet geinteresseerd zijn in haar levensloop of hoe het met haar gaat is zij een oppervlakkig kutwijf?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je dus een oppervlakkig kutwijf, geen wonder dat niemand aardig tegen je is
Door dat te veronderstellen van iedere man die haar aanspreekt, daarom is ze een oppervlakkig kutwijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat die mannen niet geinteresseerd zijn in haar levensloop of hoe het met haar gaat is zij een oppervlakkig kutwijf?
Oh zo. Kun je het 'r kwalijk nemen als iemand je aanspreekt met zo'n zin?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door dat te veronderstellen van iedere man die haar aanspreekt, daarom is ze een oppervlakkig kutwijf.
Ik vind van wel, maar volgens mij wordt de optie totaal niet opengehouden dat het wel degelijk leuk en oprecht en geïnteresseerd gebracht kan worden..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh zo. Kun je het 'r kwalijk nemen als iemand je aanspreekt met zo'n zin?
Probeer me dat eens uit te leggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar volgens mij wordt de optie totaal niet opengehouden dat het wel degelijk leuk en oprecht en geïnteresseerd gebracht kan worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |