Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Heb je dan inmiddels niet van heel veel vrouwen gehoord dat dit soort opmerkingen juist heel irritant zijn?
Ik vind het irritant omdat het bijdehand is, je hebt het over hoe mijn hoofd staat of je bemoeit je met mn zaken omdat ik chagrijnig ben. Ookal zegt een onwijs knappe man tegen mij; niet zo boos kijken he dan vind ik het al meteen een afknapper.
En ik vind een man pas zielig en wanhopig als hij de hele tijd achter mn reet aanloopt, complimentjes doen het bij mij meestal juist goed.
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat daar iets mis mee is?!
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.
Dus jij vind het niet erg als iemand zo een gesprekje wilt openen met je?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.
Ja, nou zeg ik niks meer, hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ja hey, ik snap het ook niet meer.
- Jij vindt het dus niet erg als iemand op deze manier (provocerend naar jouw mening) een gesprekje opent? -
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou zeg ik niks meer, hoor.
En dan begint er iemand tegen je aan te slijmen en dan ben jij meteen tochtig?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:43 schreef wientje23 het volgende:
Haha...
Volgens mij snapt iedereen dat positieve waardering beter valt dan kritiek.
Lijkt me vrij menselijk, zo werkt het ook met medewerkers in een organisatie!
Dat is 'nee, ik vind het niet erg'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.
He wat dans je leuk. Zit je lekker in je vel en ben je wel helemaal zen? Ying en yang enzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
Oke het is me duidelijk haha...
Ik kan denk ik wat meer met de man die wat meer in touch is met zijn vrouwelijke kant dan met de macho- man.
Een man die gevoelig durft te zijn enzo
Zo eentje waar je samen mee kan shoppen? Die je aanvoelt voordat je wat gezegd hebt? Waar je gewoon lekker jezelf kan zijn? Die mee huilt bij een film? Die mannen bestaan ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
Ik kan denk ik wat meer met de man die wat meer in touch is met zijn vrouwelijke kant dan met de macho- man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Naar mijn ervaring moet een vrouw ten eerste überhaupt aandacht van je willen voordat je het geeft... Daarnaast wilt ze die aandacht vooral voor dingen waarin ze haar best gedaan heeft... Allemaal vrij logisch lijkt me..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan begint er iemand tegen je aan te slijmen en dan ben jij meteen tochtig?
En jij haalt uit die zin dat hij dat niet is? Knap. Ik vind mezelf ook niet bepaald een macho-man maar ik zou prima zo een opmerking kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:47 schreef wientje23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:19 schreef Juup© het volgende:
Zijn op zoek naar een gemakkelijke one night stand.
Zijn woord telt zwaarder dan de mijne dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:53 schreef wientje23 het volgende:
Dat haal ik uit de opeenstapeling van opmerkingen van de_kardinaal.
Aangezien hij het niet tegenspreekt had ik gelijk
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op geld niet op uiterlijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet waar, vrouwen vallen op status. Geld betekent in onze wereld uiteraard ook status, maar ook bijvoorbeeld alfa mannetjes hebben status, of de DJ, of barman. Ik ben barman geweest en ook sportinstructuer en als ik dat werk deed was ik ineens 100x zo interessant voor meiden/jonge vrouwen. Heb er ook wel gebruik van gemaakt mnoet ik toegeven.
geld is dus maar 1 ding. Zorg dat het lijkt of je status hebt en voila. je zult vrouwen aantrekken, meestal wel de ergste soort het hardst, maargoed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou geweldig, zit je met een uitgewoonde temeier opgescheept
Misschien boft ie en mag ie nog een tijdje anti-kraak zitten voordat het onbewoonbaar wordt verklaard.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
Waar kan je niks mee? en wie zijn de kneuzen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Zo herkenbaar dit.
Snap er ook niks van, en kan er niks mee.
Kneuzen.
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef Laysa het volgende:
Nooit last van gehad....dat soort types durfden mij gewoon nooit aan te spreken
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS kijkt waarschijnlijk net niet chagrijnig genoeg.
Ja maar: Jijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hou op schei uit, ik moest ook 6x nadenken voor dat ik dat durfde hoor !![]()
maar het viel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |