Jouw bloem, mijn boter. Even een boterbloempje maken?quote:
''smelt''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jouw bloem, mijn boter. Even een boterbloempje maken?
Waarom provocerend? Heb je een dergelijke hekel aan dansen ofzo? Wat doe je dan op de dansvloer?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Het is een beetje provocerend. Misschien zijn die jongens wel benieuwd hoe je reageert.
Weet ik toch!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''smelt''
Het werkt !
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom provocerend? Heb je een dergelijke hekel aan dansen ofzo? Wat doe je dan op de dansvloer?
Waarom kan iemand niet vragen waarom je de indruk wekt dat je het niet naar je zin hebt, en waarom je stilstaat op een dansvloer?quote:
Ja, als ekte playboy plaats je doorgaans altijd een neg, zeker bij meiden boven de 7/10 want die krijgen al genoeg complimenten. Lelijkere meiden ( bij gebrek aan beter ) benader je positief en bleer je wat aardigs uit. Conclusie is dat TS een mooie meid is!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:07 schreef wientje23 het volgende:
@ de_kardinaal: dus het werkt bij sommige meisjes, om ze aan te spreken door kritiek te leveren? Ik kan het me nog steeds niet voorstellen maar jij en anderen geloven er schijnbaar in en zien het zelfs als makkelijke prooien, de ongezellige muurbloempjes..
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met jou of met zijn bedoelingen?
Ik denk dat hij een praatje met je wilt maken omdat je interessant oogt maar dat je sip kijkt en dat hij wilt kijken of hij jou vrolijk kan maken zodat jij hem wellicht leuk gaat vinden...
Of gewoon omdat je sip kijkt en hij zich afvraagt waarom dat is, waarop ook een leuk gesprekje kan beginnen...
In negatieve context kan ik het niet plaatsen...
Je moet de boel van te voren goed in vetten met boter anders blijft de worst aan de pan plakken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zit ik wel met een broek vol gesmolten boter , verdomme DK !
Dat mag iemand van mij best vragen, maar ik vind het provocerender dan 'kom je hier vaker?'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kan iemand niet vragen waarom je de indruk wekt dat je het niet naar je zin hebt, en waarom je stilstaat op een dansvloer?
In welk opzicht is dat een provocerende vraag? Je vraagt er haast zelf om
Nogmaalsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:15 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik denk je wilt een diep gesprek beginnen..
Dat dikgedrukte is natuurlijk zware bs, hij is echt niet geinteresseerd in mijn levensloop of hoe het met me gaatze zien mij, willen iets van mij maar weten niet hoe ze me aan moeten spreken dus komen ze met zo'n opmerking als; wat kijk je boos.
Het is ook niet perse negatief maar gewoon irritant en dom omdat je niet het effect behaalt die je wenst te halen. Het zou meer effect hebben als ze iets zeggen als; wat ben jij mooi of wat zie jij er leuk uit. Maar op de ene of andere manier denken ze dat als ze je beledigen dat ze dan je aandacht krijgen ofso
Ik vind het best een luchtige opmerking... Als ik zoiets zou zeggen zou ik het vanuit het oogpunt zeggen om te achterhalen of je het wel naar je zin hebt.. en om een gesprek te openen.. Of je dan leuk bent of niet zal je zelf moeten bewijzen door er luchtig en leuk op te reageren... Dus indirect checken of je wel echt een nors depressed persoon bent, of dat er wel degelijk een leuk persoon in je schuilt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag iemand van mij best vragen, maar ik vind het provocerender dan 'kom je hier vaker?'
Ik zeg nog maar een keer... Ik hoor van de meeste vrouwen om me heen dat het wanhopig overkomt..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:22 schreef wientje23 het volgende:
@kingtoppie:
als je direct versiert en je ziet er goed uit, dan komt dat niet zielig en wanhopig over, maar eerder zelfverzekerd en intelligent (want dan begrijp je tenminste een beetje wat vrouwen prettig vinden).
Als je lelijk bent en heel direct vraagt: hoi, zeg heb jij een vriendje, zullen we anders wat gaan drinken? Dan kom je natuurlijk nogal sneu over..
Dan kan ik het toch nog steeds een beetje een provocerende vraag vinden? Daar bedoel ik niks anders mee dan dat het een beetje prikkelt en uitdaagt, omdat het niet zo'n geijkte vraag is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het best een luchtige opmerking... Als ik zoiets zou zeggen zou ik het vanuit het oogpunt zeggen om te achterhalen of je het wel naar je zin hebt.. en om een gesprek te openen.. Of je dan leuk bent of niet zal je zelf moeten bewijzen door er luchtig en leuk op te reageren... Dus indirect checken of je wel echt een nors depressed persoon bent, of dat er wel degelijk een leuk persoon in je schuilt..
Waarom precies jij dan aangesproken wordt? Omdat je opvalt met je uitstraling.
Heb je dan inmiddels niet van heel veel vrouwen gehoord dat dit soort opmerkingen juist heel irritant zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nogmaals
Ik kan het niet in negatieve context plaatsen.. Waarom is het een belediging?
Ten 2e... Waarom zou een random persoon geen interesse hebben om nieuwe mensen te leren kennen, in deze context sta je in een discotheek... Een van de meest bekende en meest gebruikte plekken om mensen te leren kennen..
Maar jij wilt dus dat mannen heel direct versieren? Dat kan, maar van de meeste vrouwen hoor ik dat de mannen die dat doen zielig en wanhopig zijn.
Of je bent daadwerkelijk een nors persoon op een dansvloer, of ik snap niet zo goed wat er mis is met dat beetje prikkelende uitdagende karakter van die woorden...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch nog steeds een beetje een provocerende vraag vinden? Daar bedoel ik niks anders mee dan dat het een beetje prikkelt en uitdaagt, omdat het niet zo'n geijkte vraag is.
Waar zeg ik dan dat daar iets mis mee is?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je bent daadwerkelijk een nors persoon op een dansvloer, of ik snap niet zo goed wat er mis is met dat beetje prikkelende uitdagende karakter van die woorden...
Wat is er dan precies mis met een beetje prikkelen / uitdagen?
Maybe... Vrouwen vatten dingen blijkbaar eerder negatief op.. Ik verzeker je dat uitstraling en manier van spreken bij bepaalde woorden heel erg veel uitmaakt op de manier waarop jij iets interpreteert.. Je kan het interpreteren als ''hoe je hoofd staat'' Je kan het ook interpreteren als oprechte interesse waarom je het niet ''naar je zin lijkt te hebben''..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:26 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Heb je dan inmiddels niet van heel veel vrouwen gehoord dat dit soort opmerkingen juist heel irritant zijn?
Ik vind het irritant omdat het bijdehand is, je hebt het over hoe mijn hoofd staat of je bemoeit je met mn zaken omdat ik chagrijnig ben. Ookal zegt een onwijs knappe man tegen mij; niet zo boos kijken he dan vind ik het al meteen een afknapper.
En ik vind een man pas zielig en wanhopig als hij de hele tijd achter mn reet aanloopt, complimentjes doen het bij mij meestal juist goed.
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat daar iets mis mee is?!
Nee, maar ik vind het wel irritant als iemand zo slecht snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem het woord provoceren misschien verkeerd - negatief - op.
Dus jij vind het niet erg als iemand zo een gesprekje wilt openen met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |