Doen ze dat dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
dergelijke opmerkingen maken, zie TT
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.quote:
Ligt eraan... Maar weet niet precies waaraan eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.
En hoe vind je dat als ze je op die manier aanspreken?
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ligt eraan... Maar weet niet precies waaraan eigenlijk
Maar als het een sufkut is die aandacht wil, dan vind ik het wat treurig. Kom dan met wat goeds. Is dan vaak zoiets van "lach eens", "kijk niet zo boos" of een grote smile op hun gezicht tekenen met hun vingers.
Vaak meegemaakt. Ik lachte eens vriendelijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
Oke nog nooit meegemaakt/van gehoord.
En hoe vind je dat als ze je op die manier aanspreken?
Ik zou zo´n opmerking nooit maken, maar stel dat? Zo'n opener is toch een manier om iemand te testen. Ik zou er een dikke sarcastische ondertoon in leggen en hoop op een dito reactie. Dus iets in de trant van "ja, slechte jeugd gehad" of "ik voel me erg onzeker in grote groepen". Ik wil merken dat er een beetje pit inzit. Als er niet zo'n reactie komt zou ik er ook heel snel weer klaar mee zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
Interessant topic wel.
Wat vinden jullie de beste manier hoe een vrouw op zo'n opmerking kan reageren? "Wat kijk je boos/Heb je het wel naar je zin"?
Uitgaande van de situatie zoals TS dus bedoelde; als je gewoon neutraal op de dansvloer staat, niet daadwerkelijk sip.
Mensen die dat alleen al vragen, ja daar wil je inderdaad liever vanaf denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef AgLarrr het volgende:
Het ergste wat je kan doen is er serieus op ingaan. Tenzij je van de gast in kwestie af wilt natuurlijk
Echt? Lijkt me echt niet werken...quote:Op zondag 15 januari 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
Volgens een Nederlandse versiercommunity moet je het verpakken in een kritisch compliment.
Oftewel; je geeft haar kritiek, maar gooit er wel een compliment achteraan.
Bijvoorbeeld: "Leuk jurkje, maar jammer van die schoenen.", tja, daar moet je dus een gesprek mee aanknopen.
Gewoon uitlachen en omdraaien, dat komt veel harder aan.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:46 schreef Aliana het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me echt niet werken...
Dan moet je als tegenreactie zeggen: "Leuk lijf, maar jammer van je hoofd." ofzo?
Ja maar als "ze" zeggen dat dit dé manier is..quote:Op zondag 15 januari 2012 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gewoon uitlachen en omdraaien, dat komt veel harder aan.
Reageren met:quote:Op zondag 15 januari 2012 13:40 schreef Crutch het volgende:
Volgens een Nederlandse versiercommunity moet je het verpakken in een kritisch compliment.
Oftewel; je geeft haar kritiek, maar gooit er wel een compliment achteraan.
Bijvoorbeeld: "Leuk jurkje, maar jammer van die schoenen.", tja, daar moet je dus een gesprek mee aanknopen.
Dan klopt die hele theorie dus niet. Niet dat ik dat verwacht had, maar alsnog.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Reageren met:
"Je was een leuke jongen, totdat je je mond opendeed"
Menen ze dit serieus ? Misschien hebben ze een andere belevingswereld.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:49 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja maar als "ze" zeggen dat dit dé manier is..
Nee?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier vol haantjes met expertise en naïeve hennetjes?
Dude, op Fok!, serieus?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zit hier vol haantjes met expertise en naïeve hennetjes?
Serieus als ontstoken bijballen.quote:
Meerdere bijballen?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Serieus als ontstoken bijballen.
Ik mag hopen dat jij er ook 2 stuks van hebt. Eentje bij elke bal vandaan de naam bijbal.quote:
Oh, ik dacht dat je 1 zaadbal en 1 bijbal hebt.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij er ook 2 stuks van hebt. Eentje bij elke bal vandaan de naam bijbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |