De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op of waar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vraag me nu wel af...wat voor reactie zouden de mannen die dat zeggen op hopen?
Hihihi nee ik ben helemaal niet chagerijnig grappig dat je het opmerkt...zoiets?
De reactie die ik gegeven heb is:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Djieluh het volgende:
[..]
De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op or waar bemoei je je mee?
Dat weet je toch niet, voor hetzelfde geld zegt ze, nah, ik stond net te denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:32 schreef Djieluh het volgende:
[..]
De reactie die je krijgt is volgens mij: flikker op of waar bemoei je je mee?
Wat zeggen ze dan daarna ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De reactie die ik gegeven heb is:
a) negeermodus
b) nee ik ben niet chagerijnig. Met eventuele glimlach (en toen?)
c) Misschien een hele brutale vraag, maar ben je met die afwijking geboren of heb je gewoon pech gehad? Werkt altijd poesje in het handje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De reactie die ik gegeven heb is:
a) negeermodus
b) nee ik ben niet chagerijnig. Met eventuele glimlach (en toen?)
Heeft iemand dit echt weleens tegen je gezegd ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten we niet vergeten dat er ook een groot verschil zit tussen "heb je het naar je zin?" en "KIJK NIET ZO CHAGRIJNIG JOH ZURE SLOOT"
Ik vind de 2e wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laten we niet vergeten dat er ook een groot verschil zit tussen "heb je het naar je zin?" en "KIJK NIET ZO CHAGRIJNIG JOH ZURE SLOOT"
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft iemand dit echt weleens tegen je gezegd ?
Zo flauwquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"O want je keek zo chagerijnig hihaho"
Allemaal van die dooddoeners, maar altijd nog beter dan beledigd wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.
Samesame. But different.
Oh, deze vallen nog mee toch.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik krijg altijd de "heb je het naar je zin", "mooi gezicht he?", "lekkere sfeer he?", "ga je zo nog even dansen?" versies.
Samesame. But different.
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Allemaal van die dooddoeners, maar altijd nog beter dan beledigd worden
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Vroeger zeiden ze gewoon "heb je een vuurtje", maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer als je in een kroeg zit. Dan moeten ze wat anders verzinnen.
Kan wel. Maar dan wel nog erbij zeggen dat die mee moet lopen naar buiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Vroeger zeiden ze gewoon "heb je een vuurtje", maar ja, dat kan tegenwoordig niet meer als je in een kroeg zit. Dan moeten ze wat anders verzinnen.
Ja maar al lijkt diegene nog zo leuk, als ie mij in z'n openingszin beledigd is bij mij alle zin weg om met hem te praten eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.
Ik vind het echt een dooddoener dat er de indruk gegeven wordt dat een openingszin goed moet zijn... Het gaat toch echt een beetje om de gewenst-heid van jouw contact. Dat een leuke openingszin daaraan meehelpt maakt een minder goede openingszin nog niet slecht.. Je probeert tenminste wat en als je iemand een beetje leuk vindt ogen moet je hem gewoon een beetje helpen met die contact..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om WAT er gezegd wordt. Iemand geeft aan een gesprek met je te willen. Je gaat er op in of niet.
Da's waar. Wel wat meer gedoe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kan wel. Maar dan wel nog erbij zeggen dat die mee moet lopen naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |