Ik snap je frustratie, maar het beleid hierin is een poosje geleden veranderd en enquetes zijn toegestaan. Maar als Liesje of ik een enquete zien die in een ander subforum beter past en reacties zal opleveren dan verplaatsen we hem met liefde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Kunnen enquêtes door net geregistreerde fokkers en vervolgens ofline gaan graag even opdonderen uit het fhf forum? Daar is het fhf niet voor bedoelt.
Welliswaar zijn enquetes toegestaan, maar moeten posts niet nog steeds aan de regels van het betreffende forumdeel voldoen? En passen binnen het betreffende forum zou ook wel handig zijn lijkt mequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch wel. Je kan ze vervelend vinden, maar sinds enige tijd zijn ze toegestaan. TS mag zo'n beetje zelf kiezen waar hij / zij 'm opent en het is nog nooit verplicht geweest om daarna te blijven F5-en tot je een ons weegt
Vast en zeker. Maar enquetes passen eiks bijna altijd wel een beetje in FHF. Niet in hoe FHF bedoeld is, maar toch... zeg maar: zo op het eerste gezichtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef frederik het volgende:
Welliswaar zijn enquetes toegestaan, maar moeten posts niet nog steeds aan de regels van het betreffende forumdeel voldoen? En passen binnen het betreffende forum zou ook wel handig zijn lijkt me
Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Rucky het volgende:
Ik heb ook geen moeite met enquêtes maar dit is fokkers helpen fokkers en personen die op elk forum (niet alleen alleen Fok) na registratie een enquête neer pleuren horen hier niet thuis.
Mwoah...quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.
Dat is heel makkelijk google maar eens op de vraag. Dan zie je dat die bij meerdere forums wordt gesteld. En altijd net geregistreerd en vervolgens ergens anders opnieuw doen. En waarom zou je een kloon aanmaken voor een normale enquête vraag? Je krijgt van mij meer sympatie als je dat nou juist niet doet, we zitten niet in het sex forum ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar het is niet zo makkelijk, want sommige mensen zitten al jaren op FOK! en doen het liever onder een kloon. Ook is niet van te voren te beoordelen of ze blijven hangen natuurlijk.
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:55 schreef LookAtMe het volgende:
Mogen kortingscodes/bonnen etc. in FHF gratis aangeboden worden?
wat dat tweede topic betreft: gun de kinders hun speeltuin.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
Kan [GEZ] Inboedel. even opgeschoond worden?
Ik zoek nog iemand die wat klusjes voor me wilt doen ehh
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ohja. Nou ik ken ze ook
En als je debiele kusje kusje kroel kroel posts laat staan omdat ze kusje kusje kroel kroel zijn waar niemand wat aan heeft zie ik niet in waarom je hier post. Heb je geen matras ofzo die je kan doneren?
Ja ik weet het, was al niet meer nodig maar dan heb je tenminste nog wat.
quote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
guus, het gaat om hulp... je biedt iets aan.. of iemand het aanneemt is aan die persoon
en ik moet zeggen dat ik het tof vind.. dat er zo massaal wordt gekeken wat iemand kan doen.
en nee, ik heb geen spullen, ik heb geen geld, maar wel 2 handen en die kan ik aanbieden..
En ik denk dat je nou wel weer ontopic kan...
Ja, als ze nou niet zo ver weg waren geweest, had mijn vriend nog wel interesse gehad in de Chocomel-mokken. Maar ja, Rotterdam-Noord is wat ver weg van Arnhemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:05 schreef Muck het volgende:
Top, dat was snel!
Heel jammer, maar ach, misschien is nu iemand anders er blij mee
quote:
Geschopt en geslot.quote:Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef hexje het volgende:
Zou een van de mods Ipod willen sluiten? Alvast bedankt.
Done!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef Sally het volgende:
Hoi, zou iemand de OP een klein beetje kunnen wijzigen van [aangeboden] Gratis: tweezitsbankje ?
Het gaat om toevoeging van het onderstreepte (niet onderstreept erin zetten, dus):
Gratis op te halen in Arnhem-Zuid: een off-whitekleurig tweezitsbankje van het merk LeoLux, met
Thnxquote:
Check.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:26 schreef summer2bird het volgende:
gezocht: laptopoplader
Mag dicht, oplossing gevonden
Genote en verwijderd, dank je.quote:
de vorige keer dat ik het meldde werd er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Of meld het even bij de mods.
Ik heb de TT en OP aangepast, hopelijk naar wens.
Soms kunnen we er niet meteen voor jullie zichtbaar iets mee. Maar als jullie ons erop wijzen zullen we zulke figuren wel in de gaten houden en als het echt de spuigaten uitloopt passende maatregelen (laten) treffen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik het meldde werd er niks mee gedaanal weet ik ook heus zelf wel dat er op reageren ook geen nut heeft.
Ik zag dat het al opgelost was inderdaad.quote:
Toch heeft de ex van ook ergens wel het recht om van repliek te dienen. Niet op die manier, maar toch.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Ynske het volgende:
denk niet dat dit uitgevochten moet worden op FOK [GEZ] Inboedel #3
Maar dit is niet de plaats hiervoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch heeft de ex van ook ergens wel het recht om van repliek te dienen. Niet op die manier, maar toch.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Rucky het volgende:
Beïnvloedt Acne/puistjes ook jouw dagelijks leven/studie?
Eén topic (en niet hier) vind ik wel voldoende.
prima plek! Als het goed is, is hij nu dicht ( ik zit mobiel voor het eerst te modden.)quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Cooki het volgende:
Mag dit topic svp dicht? de quests zijn verstuurd![]()
(k hoop dat dit de goede plek is, anders roept iemand maar)
ja, gelukt! dankjewel Cat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
prima plek! Als het goed is, is hij nu dicht ( ik zit mobiel voor het eerst te modden.)
Dat zou kunnen maar we hebben er toen voor gekozen geen filters in te stellen. Zoveel topics worden er dagelijks ook weer niet geopend, dus ik denk dat het nog best overzichtelijk is.quote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Kan je Fhf niet beter indelen in net als V&A? Aangeboden/gezocht?
quote:Op maandag 23 april 2012 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
onderste zie ik niet dat het een centraal topic moet worden?
Maar thanks.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:14 schreef vannelle het volgende:
Topic hoeft van mij niet dicht, er zijn namelijk meerdere pc's aangeboden en ik weet zeker dat er mensen zijn die een pc zoeken.
Dat lees ik meer als: misschien kunnen we nog andere mensen blij maken, dan als we kunnen dit topic wel gebruiken om zoveel mogelijk pc's bij elkaar te zoeken om andere mensen blij te maken. Maar ik zal het in de gaten houden.quote:
Zo was het inderdaad ook bedoeld, juist ook omdat er in dat topic meerdere aanbiedingen waren waar een ander misschien iets aan heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lees ik meer als: misschien kunnen we nog andere mensen blij maken, dan als we kunnen dit topic wel gebruiken om zoveel mogelijk pc's bij elkaar te zoeken om andere mensen blij te maken. Maar ik zal het in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:01 schreef Mark het volgende:
[GEZ] Kapitein voor koninginnedag boot Amsterdam!! is wel verleden tijd nu
Best wel he.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
Video's toevoegen op Facebook???
In overleg heeft ts een topic in dig geopent dus hier kan hij dicht.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
nope, en verkeerde forum, en verkapte spam.
Grote opruiming gehouden, thanks!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef JK1982 het volgende:
Deze mogen op slot zo te zien:
[gratis]damesfiets koga
[AANGEBODEN] Witte Eettafel
[AANGEBODEN] TV/hoek meubel
[AANGEBODEN] Kastje
Deze evt. ook? Diablo 3 pas heb een pas maar battlenet doet raar?
Dit nog een keer onder de aandacht en het volgende topic kan dicht volgens TS:quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef vannelle het volgende:
Is het mogelijk om deze (weer) sticky te maken?
[Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Zie toch regelmatig mensen met vervoersvragen en dan is een centraal topic dat makkelijk te vinden is toch wel het makkelijkst lijkt mij.
Done en done.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit nog een keer onder de aandacht en het volgende topic kan dicht volgens TS:
2 kaartjes voor we all love the 80 and 90
Dank!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Rewimo het volgende:
EK Shirt Nederland (Uit)
Die kan wel een vrije schop richting VBL gebruiken
oeeee dat is heel veel kusjes waard, en chocolade!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef vannelle het volgende:
Schopje DIG?
Youtube account koppelen aan een AdSense account
En als niemand geld krijgt? Maar het geld dat gegeven wordt omgezet in ikea-kaarten of iets van dien aard met een laag-bedrag? Die kunnen dan weer met de post verzonden worden. Of wordt ook ruilhandel niet toegestaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp het idee erachter en vind het een mooi idee en leuk dat je meedenkt. Alleen willen we geen geld in FHF, zo'n potje moet beheerd worden en daar komt alleen maar gedoe van. Ook is het dan lastig te beoordelen wanneer iemand wel of niet een klein bedrag "moet" betalen, we kunnen niet in de portomenees kijken van mensen.
Dan nog is er geld mee gemoeid, en dat willen we niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als niemand geld krijgt? Maar het geld dat gegeven wordt omgezet in ikea-kaarten of iets van dien aard met een laag-bedrag? Die kunnen dan weer met de post verzonden worden. Of wordt ook ruilhandel niet toegestaan?
Duidelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan nog is er geld mee gemoeid, en dat willen we niet.
Top!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:01 schreef kahlie het volgende:
[Aangeboden] Bladcadeau (tijdelijks abo tijdschrift) mag dicht. Is vergeven en al gekozen!
Tijdschriften komen hopelijk gauw binnen.
Edit: Zie nu pas de typo in de OP. LOLZ!
Kan je even een lijstje maken met de spullen die erin mogen en spullen die al gereserveerd zijn? Anders moet ik het topic zo doorspitten.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef Hanako het volgende:
[Aangeboden] Wat spullen.
Kan daar even een update achter bij de TT staat weer wat nieuws bij
Mag dicht zowat alles is wegquote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je even een lijstje maken met de spullen die erin mogen en spullen die al gereserveerd zijn? Anders moet ik het topic zo doorspitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |