Mooi beeld ja....toen er nog geen LCD bestond!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:17 schreef trigt013 het volgende:
Die dingen zijn zwaar, ik heb hem ook gehad.
Wel goede TV en mooi beeld.
Ik heb hem expres op deze zender gezet, ik weet wat jullie leuk vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Erkannn het volgende:
Ik moet zeggen...die omaatjes zijn wel erg geil!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik heb hem expres op deze zender gezet, ik weet wat jullie leuk vinden
Sowieso dat zo'n beeldbuis mooier beeld geeft dan de eerste LCD's. Maar je kijkt vast alleen naar de dikte van de kast erachter?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mooi beeld ja....toen er nog geen LCD bestond!
hmm ok, resoluties zeggen je zeker zeer weinig?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef svefn het volgende:
[..]
Sowieso dat zo'n beeldbuis mooier beeld geeft dan de eerste LCD's. Maar je kijkt vast alleen naar de dikte van de kast erachter?
alsof je dat ziet op 2,5 meter afstandquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmm ok, resoluties zeggen je zeker zeer weinig?
Nou...kom maar eens bij mij kijken zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:15 schreef trigt013 het volgende:
[..]
alsof je dat ziet op 2,5 meter afstand
Je uitspraak is in strijd met natuurkunde, hup terug naar school jijquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nou...kom maar eens bij mij kijken zou ik zeggenMag je zo'n ding met mij oude LCD vergelijken kwa beeldkwaliteit.....sterker nog, ik had precies zo ene bakbeest in mn kamer staan en een LCD. Het verschil was immens
Zelfs op die afstand.
Ga je mij spanken dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je uitspraak is in strijd met natuurkunde, hup terug naar school jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |