Als alles meezit heb ik via MP een kast gescoord voor bij Susanne op haar kamer. Afmetingen van de kast zijn 60x174x26. Hij moet dan van Lunetten naar Zuilen (beide Utrecht ) verscheept worden, maar ben bang dat het achterop mijn fiets niet gaat passen en een aanhanger past er ook niet achter
Iemand hier die mij hierbij kan helpen? Indien er iemand een trekhaak heeft maar geen aanhanger kunnen we die natuurlijk ook op mijn kosten huren.
Het is dat de mijne eerst even naar de garage moet, want ik weet waar je huis woont.. Weet alleen nog niet wanneer de auto gerepareerd wordt. Moet goedkoop hè, dus na werktijd ergens
Ik heb inmiddels mail gekregen dat ze akkoord gaan met mijn bod! Bakfiets zou een optie wegen, ware het niet dat mijn conditie momenteel zo laag is dat ik daarna gelijk aan de zuurstof kan. Hou het wel in gedachten. Thomasstransport in Zeist ziet er leuk uit, maar dan wordt het uiteindelijk nog een duur kastje...
@JK: zowiezo moet eerst het oude bed van Susanne uit haar kamer en haar nieuwe er in, dus het is ook niet zo dat ie morgen al opgehaald moet gaan worden. Denk dat het op zijn vroegst komend weekend gaat worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende: Dan heb je safe = condoom Double dutch = condoom en pil quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit