abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109870309
Hoi :)

Ik heb vandaag ontdekt dat mijn laptopoplader bijna stuk is.
En dan heb ik het over dat kleine stukje van metaal, aan de andere kant van de stekker.
Het stukje wat je inplugt in je laptop.
Die is verbogen :X

Ik zit heel erg krap bij kas en kan mij het niet veroorloven om een nieuwe aan te schaffen.

Heeft iemand toevallig een laptopoplader (met snoer haha) liggen en die deze naar mij zou kunnen opsturen?

Helaas kan ik 'm niet ophalen, want ik kan geen bus/trein kaartje kopen.

Oh ja, de laptopgegevens zijn:
Packard Bell Easynote
Input rating (als het handig is) 19V ---3.42A.

Ik heb mijn laptop nodig voor school en de accu bedraagt een uur als ik geluk heb.
De oplader stopt vaak na 5 minuten, dus dat is niet zo handig :X
Twiddel
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:51:45 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109870672
Ik heb er geen voor je, maar ik had ditzelfde probleem en heb het met wat prutsen terug weten te buigen zodat ie in een bepaalde stand wel nog oplaadt (moet nu het snoertje met een stukje plakband aan de tafel plakken om 'm in die stand te houden, maar beter dan niks :P ). Lukt dat misschien? Niet geschoten is altijd mis, hij is nu toch al kapot..
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2012 @ 22:17:03 #3
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109872603
Net voor je zitten zoeken, want dacht dat we hier nog eentje hadden liggen... maar blijkbaar is die al weggegeven en was volgens zoon van een Asus (was zeker dat het PB was...) Jammer.

Beetje prutsen zoals Kwiwi zegt, lijkt me ook een optie... Misschien met een pincet het stukje terug de goede kant proberen ombuigen?
Are you fokking to me?
pi_109891235
Waar kom je weg ??
pi_109974509
Waar woon je? Kan misschien je lader wel maken. Heb ook misschien nog liggen, maar moet ik even zoeken.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_109993560
Heb een splinternieuwe liggen mag ze zo hebben van mij
Dus of repareren of een nieuwe universele lader (of beiden ;) )
pi_109993647
Bedankt voor het aanbod O+ maar het hoeft niet meer.
Heb een beetje geprobeerd om er een stukje plastic eronder te schuiven en nu doet de oplader het weer *O*
:*
Twiddel
  One tough cookie vrijdag 6 april 2012 @ 20:44:48 #8
169210 liesje1979
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')