Jaa maar wat zoek je nu, een huurmoordenaar, loodgieter of een cementdraaier?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Spoens het volgende:
Het punt is dat ze contact op moet nemen met mijn mentrix en zo mijn ouders kan benaderen. Ook zijn alle uren die ik gemist heb geoorloofd. Ook zegt ze dus dingen die niet waar zijn.
Ik wil gewoon niet onnodige stress, klaar.
Niemand van FOK! wilt een irritant kut jong helpenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:52 schreef Dophertje het volgende:
Als je ze kunt vinden dan kun je de Fok!-knokploeg inhuren.
Wees blij dat iemand zich om jou bekommert, puber. Voor hetzelfde geld denkt ze: "laat die lamlul maar verrekken".quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:51 schreef Spoens het volgende:
Het punt is dat ze contact op moet nemen met mijn mentrix en zo mijn ouders kan benaderen. Ook zijn alle uren die ik gemist heb geoorloofd. Ook zegt ze dus dingen die niet waar zijn.
Ik wil gewoon niet onnodige stress, klaar.
was in dit geval misschien wel terrecht ...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand zich om jou bekommerd, puber. Voor hetzelfde geld denkt ze: "laat die lamlul maar verrekken".
Met als gevolg dat wij zijn uitkering mogen betalen. Nee dank je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:55 schreef Egberts het volgende:
was in dit geval misschien wel terrecht ...
Niet zo brutaal jongeman.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef Spoens het volgende:
Liet ze me maar verrekken, zonder dat gezeik haal ik mijn school ook wel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met als gevolg dat wij zijn uitkering mogen betalen. Nee dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |