Graag gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
Ik zou evt. onderdelen over kunnen zetten, incompleet is niet zo'n probleem.
Ik waardeer je actie enorm, wil ik ook ff gezegd hebben.
Ding zeikt al over de system battery dus daarom denk ik dat ie echt kapot is.quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef Rucky het volgende:
Heb je een idee wat er kapot is? Je mag de pc ook wel even bij me langs brengen misschien is het maar iets simpels wat ik nog in huis heb liggen.
Of je moet de batterij vervangen op het moederbordquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ding zeikt al over de system battery dus daarom denk ik dat ie echt kapot is.
Ik ga em niet langs brengen want daarmee maak ik mezelf verantwoordelijk in hun ogen en dat wil ik absoluut niet.
De system battery is niets meer dan een knoopcel batterij vervangen die iets meer dan een euro kost.quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga em niet langs brengen want daarmee maak ik mezelf verantwoordelijk in hun ogen en dat wil ik absoluut niet.
En dan krijg je dus wat ik nu heb staan... zodra je de computer aanzet is het 1 januari 2000quote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
Even een snelle uitleg. Het moederbord heeft een bios chip. Die houd bij welke hardware je hebt en dingen als datum en tijd. Het enige nadeel is dat die chip altijd van spanning moet worden voorzien. Daarvoor is die knoopcel want anders vergeet de chip de instellingen.
Ja nou 't is echt 'n basic ding, hij startte ook niet altijd heel goed op maar dat is waarschijnlijk door 'n meer computertechnisch ingesteld iemand wel te verhelpen. Ik kan helaas niks vervoeren dus dan zou je naar Venlo moeten komen rijden en ik weet niet precies waar je woont maar da's wel 'n beetje vervelend.quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
2 gig lijkt me ruim voldoende, ze is geen gamer en autocad doet ze ook niet aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Michelinmannetje het volgende:
Dat is mooi, hij is inderdaad zeer stil en altijd een fijne machine geweest. Maar na een aantal jaren trouwe dienst mag het beestje een ander blij gaan maken!
Ik heb trouwens geen extra geheugen meer liggen, maar 2gb doet ie het prima op.
Michelinmannetje heeft me er 1 aangeboden en die ga ik morgen halen, bedankt voor je aanbod!quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:46 schreef mrazura het volgende:
Heb je er 1 geregeld? Ik heb er ook nog 1 welke voor basisgebruik nog steeds prima is volgens mij. Browsen en films kijken moet allemaal wel lukken. Is een amd te vergelijken met een pentium 3. Ik moet alleen ff kijken of hij het nog doet![]()
Laat het even weten dan kijk ik deze week nog.
Ook weer mooi dat jij dit voor je nicht doet. Dat mag ook gezegt worden.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
Alles geïnstalleerd en werkt als een tierelier!
Iemand helpen is altijd leuk. Behalve helpen met schilderen, daar he'k een hekel aan.quote:Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook weer mooi dat jij dit voor je nicht doet. Dat mag ook gezegt worden.
Blij is ze zeker!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
Heel mooi dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken, het is ook een fijne machine! Het andere aanbod komt ook die kant op, ik ga zo shoppen en met een beetje mazzel is het snel bij je nichtje.
Dat rijden vind ik niet zo erg, bovendien hebben we na die tijd nog een onverwacht bezoekje gebracht aan een oom en tante van me die bij jullie in de buurt wonen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
En uiteraard ook een pluim voor jou dat je al die moeite doet voor je nichtje, je moest er toch een stukje voor rijden en de moeite doen met installeren etc!
I know, thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
vannelle, zoals beloofd heb ik ook nog een goed aanbod
[GRATIS AANGEBODEN] Goede PC voor de FOK!ker in nood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |