SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat bedoel je met het eerste topic?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:07 schreef frederik het volgende:
Misschien is het een idee om een oproep te plaatsen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIV of in FOT een topic te starten als het eerste topic niet zozeer eenmalig werk is, maar meer jezelf beschikbaar stellen aan meerdere mensen.
Maar ht gaat me niet om modellenwerk he, ik zoek gewoon een paar leuke foto's van mezelf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef frederik het volgende:
Met het eerste topic doelde ik op de link naar het topic wat ik gaf
Ik meen (maar ik heb al een tijdje niet meer in FOT gekeken) dat dat topic er juist was voor de koppeling fotograaf, gefotografeerde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ht gaat me niet om modellenwerk he, ik zoek gewoon een paar leuke foto's van mezelf.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef Pagan het volgende:
Misschien kun je user Ynske eens vragen, volgens mij woont ze in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogeltjesdans, waar ergens in Limburg zit je?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Niet zo gek ver bij jou uit de buurt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vogeltjesdans, waar ergens in Limburg zit je?
Zie pm!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vogeltjesdans, waar ergens in Limburg zit je?
Wow, een thema!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef gastoman het volgende:
heb je misschien ook een thema in gedachten?
Bedankt maar met die klikfabriek in Valkenburg heb ik geen goede ervaringen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:12 schreef Klaploper het volgende:
Ik ben een zeer goede fotograaf met erg veel ervaring. Zo heb ik fotoshoots gedaan met diverse leden van de koninklijke familie (waaronder Beatrix) en andere staatshoofden. Ik zou je graag uitnodigen voor een shoot in mijn studio. Ik maak echter enkel erotische foto's.
Nou het is niet heel belangrijk maar wel makkelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wow, een thema!Nee, nog niet eens aan gedacht, is dat belangrijk?
Haha ik hoef ze niet te zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:12 schreef Klaploper het volgende:
Ik ben een zeer goede fotograaf met erg veel ervaring. Zo heb ik fotoshoots gedaan met diverse leden van de koninklijke familie (waaronder Beatrix) en andere staatshoofden. Ik zou je graag uitnodigen voor een shoot in mijn studio. Ik maak echter enkel erotische foto’s.
En dat maakt uit, want?quote:
Ik kreeg geen reactie meer, dus laat maar voorlopig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
loopt dit nou nog steeds?
wanneer ben je in leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |