Je kan daar niet in kijken, die ruimte is veel te klein. En ik ga daar geen rekening mee houden, omdat het een kraai is en we daar nogal veel last van hebben. Hij hoeft niet dood, maar het is niet de bedoeling dat tie daar een nest gaat zitten maken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:16 schreef Staal het volgende:
Zo te lezen is heeft de kraai al een nest met jongen (onderweg). Waarom kijk je niet even op het dak in de schoorsteen?
En hoeveel moeite is het om er een paar weken rekening mee te houden?
Die zit daar wel, maar blijkbaar kan dat beest daar alsnog in komen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:17 schreef IkWilbert het volgende:
Heb je geen kapje o.i.d op je schoorsteen zitten? Ik zou daar in ieder geval mee beginnen...
daar is het nu te laat voor, gewoon dit seizoen laten zitten en even opletten voor je je haard aanzet en over een paar maanden op de bovenkant van de schoorsteen een rooster zettenquote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Je kan daar niet in kijken, die ruimte is veel te klein. En ik ga daar geen rekening mee houden, omdat het een kraai is en we daar nogal veel last van hebben. Hij hoeft niet dood, maar het is niet de bedoeling dat tie daar een nest gaat zitten maken.
dan is het kapje niet goedquote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Die zit daar wel, maar blijkbaar kan dat beest daar alsnog in komen.
Blijkbaar niet nee, jammer alleen dat tie dan uit +/- 100 huizen uit de omgeving met hetzelfde kapje ons huis kiestquote:
Naja dat is dus geen optie, ik ga hem sowieso uitroken. Maar ik heb wel een idee denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is het nu te laat voor, gewoon dit seizoen laten zitten en even opletten voor je je haard aanzet en over een paar maanden op de bovenkant van de schoorsteen een rooster zetten
Tjah, iemand moet het zijn..quote:Op maandag 2 april 2012 14:30 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee, jammer alleen dat tie dan uit +/- 100 huizen uit de omgeving met hetzelfde kapje ons huis kiest
Doet niet ter zake.quote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Is een kraai niet een beschermde vogel?
Hebben we, maar geen goede blijkbaar.quote:Op maandag 2 april 2012 14:33 schreef A-mineur het volgende:
Je kunt toch gewoon zo'n koepeltje voor over/in je schoorsteen halen?
Dan ben je dus rijkelijk te laat. En als het niet de bedoeling was had je betere voorzorgsmaatregelen kunnen treffen dmv gaas. Als je nu gewoon even een klein maandje wacht. Mochten er jongen zijn kunnen die ook mee uitvliegen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Je kan daar niet in kijken, die ruimte is veel te klein. En ik ga daar geen rekening mee houden, omdat het een kraai is en we daar nogal veel last van hebben. Hij hoeft niet dood, maar het is niet de bedoeling dat tie daar een nest gaat zitten maken.
Het gaat zeer wrs. om een kauw en niet om een kraai.quote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Is een kraai niet een beschermde vogel?
quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Naja dat is dus geen optie, ik ga hem sowieso uitroken. Maar ik heb wel een idee denk ik.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef SiGNe het volgende:
sowieso moeten die takken uit je schoorsteen anders heb je het risico dat je een schoorsteenbrand krijgt.
Datquote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Schunckelstar het volgende:
Wacht gewoon effe tot dat beest zijn jongen groot heeft![]()
het is je eigen schuld dat ie er uberhaupt in kon..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |