SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Die werkt bij mij niet xD Gaf de support ook aan, bij veel mensen werkt dat, bij mij niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zolang die hotfix er nog niet is, zou je natuurlijk nog altijd de workaround gebruiken die stond uitgelegd in een mailtje dat eerder in 1 van de League topics op fok forum was gepost,
Tsja, in dat geval ben je best wel genaaid volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef znarch het volgende:
Lapo oude deel:
[..]
Die werkt bij mij niet xD Gaf de support ook aan, bij veel mensen werkt dat, bij mij niet.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
oh god
rot op met je ahri en bastiaan
Is Rumble zo'n counter voor GP dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dus jij kiest Rumble top en elke APmid voor free wins?
Ik ben nog niet eens level 30, dus ik pak vaak wat mijn team nog niet heeft (behalve support, val maar doodquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dus jij kiest Rumble top en elke APmid voor free wins?
Dunno, maar dubbel Wota is in dat geval wel erg nice hequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Is Rumble zo'n counter voor GP dan?
Nee, GP countert Rumble juist. Kennen top kan wel, heb je alsnog je dubbel WotA.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Is Rumble zo'n counter voor GP dan?
Junglequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Rumble en GP gaan redelijk gelijk op, ligt helemaal aan playerskill (of grotendeels ofc, voor de zeurders)
Junglequote:
Passive - Chilled to the bonesquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[ afbeelding ]
1e geruchten mogelijke nieuwe champ
Volgens mij doen ze een half-half champ met een ander idee uit de foraquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:05 schreef znarch het volgende:
[..]
Passive - Chilled to the bones
As Sejulani takes damage her body slowly turns to solid ice, increasing her defence by x%, upon death her entire body is encased in ice, causing her to shatter, immobilizing those around.
Q - Black Ice
Sejulani freezes the ground in a line in front of her, increasing allies movement speed and slowing enemies who walk over it by X%.
W - Mirror Shield
Sejulani encases her shield in a layer of enchanted ice, reflecting back any spell targeted at her for X seconds. Does not affect area effect spells.
E - Winter's Claw
Sejulani coats her claw in solid ice, extending her melee range and dealing additional damage for 4 hits until the ice shatters.
Champions affected by Black Ice are immobilized for 1.5 seconds if struck.
R - Avalanche
Sejulani slams both claw and shield into the ground, summoning a devastating avalanche that deals x damage and knocking those caught in it forward.
Het was normal dus ja die weten niet eens dat shurelia's ofso misschien wel handig kan zijn. En die warden niks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef ems. het volgende:
Dat werkt alleen als je tegenstand zwaar verstandelijk gehandicapt is
Ik heb mensen gezien die er in liepenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Pritt het volgende:
Argg wat heb ik een hoop failed pantheon ults gezien deze week.
Wat is dat toch voor mooi rood cirkeltje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die er in liepen.
Ik liep er voor weg, terwijl het een teamgenoot wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb mensen gezien die er in liepen.
Vooral omdat de eerste de beste AP carry hem in 1x opblaast nu hij geen health meer krijgt van zijn passive.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
Sowieso was het voor de meeste AD carries al geen goed idee om 1v1 te gaan op jax. Voor teamfights vrees ik dat zijn nieuwe skill verdomd weinig gaat uitmaken voor AD carries. Ik zie er iig niets imba's in.
True true, maar nu kun je er helemaal niets meer tegen doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
Sowieso was het voor de meeste AD carries al geen goed idee om 1v1 te gaan op jax. Voor teamfights vrees ik dat zijn nieuwe skill verdomd weinig gaat uitmaken voor AD carries. Ik zie er iig niets imba's in.
Mordekaisersquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef Salamando het volgende:
Zo'n mordekaiser die mij gruwelijk trashtalkt op mid en verliest, ragende duitsers.
Dat zie je ook vaak terug in de Tribunal, Xins, Mordes, Tryndas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Mordekaisers
Trekt volgens mij altijd een bepaald soort volk aan, zo'n beetje 90% van de mordekaisers die ik tegenkom praten als:
fu ck u bi tch i f uck ur mom
Hihi die game deden we samen. 1 voordeel: bot hoefte ik niet eens naar te KIJKEN voor een gank. Redelijk makkelijke game uiteindelijk. Die Cait ging wel 0/3 ofzo maar had in ieder geval nog die 2 towers bot omgeduwd samen met Mordequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gister nog, support vol AP ignite mordekaiser bot samen met cait. Nog nooit werd een lane zo hard gepushed... Junglers vonden het niet erg
De enige traktaties die ik krijg zijn mensen die er niks van snappenquote:
En Rammus. Lategame echt OP initiaties. Gewoon vol de groep in beuken, er eentje uitpikken om te taunten. Die helemaal kapot slaan en op naar de volgende. Ohja, en nog dikke AoE-damage met ulti, W-shield en sunfire cape.quote:
5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Salamando het volgende:
Is dat tribunal een beetje een IP inkomen of?
Nah, niet het snitchen waard vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef Salamando het volgende:
Is dat tribunal een beetje een IP inkomen of?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.
[ afbeelding ]
Ben trouwens bezig mezelf uit elohell te carrien, lukt aardig.
Ik had precies dezelfde bug, even kijken of het is verholpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Gister hele aparte bug tegengekomen;
Ik was lekker naar de klote, net als mijn hele team dus ik besloot lekker TF mid te gaan (TF kan ik alleen als ik naar de klote ben). Ik word op mid geganked, maar weet -net- te ontsnappen met wat nice jukes.
Krijg ik opeens een disconnect van de game. Dus ik probeer te reconnecten, krijg ik een error over mijn firewall en dat hij het blokkeert. Dus ik dubbelcheck mijn firewall en zet hem uit (nog nooit eerder een probleem mee gehad dus hij stond nog netjes aan) en ik kreeg nog steeds dezelfde error
Uiteindelijk dus niet kunnen reconnecten, hoevaak ik LoL/mijn pc restartte. Nog nooit gehad en ik hoop het niet vaker tegen te komen want niet kúnnen reconnecten terwijl je op skype je team hoort verliezen is één van de gaardere zaken der multiplayer
Als je iedere game standaard Triforce rusht op Nidalee en BT op Lee Sin zul je niet al te ver komen, je bent gewoon te squishy om het goed te doen end-game tegen mensen die weten wat ze doen. Als je je lane hard verslaat kan het goed werken, maar vaak is Wriggles -> Atmogs (of Frozen Mallet + atma) een betere weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
5 per ding in principe en duurt lang voor je ze krijgt.
[ afbeelding ]
Ben trouwens bezig mezelf uit elohell te carrien, lukt aardig.
Gister had ik zelfs dat ik custom games niet kan starten btw, nu is het verholpen nadat ik het opnieuw heb geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Ik was lekker naar de klote, net als mijn hele team dus ik besloot lekker TF mid te gaan (TF kan ik alleen als ik naar de klote ben). Ik word op mid geganked, maar weet -net- te ontsnappen met wat nice jukes.
Krijg ik opeens een disconnect van de game. Dus ik probeer te reconnecten, krijg ik een error over mijn firewall en dat hij het blokkeert. Dus ik dubbelcheck mijn firewall en zet hem uit (nog nooit eerder een probleem mee gehad dus hij stond nog netjes aan) en ik kreeg nog steeds dezelfde error
Uiteindelijk dus niet kunnen reconnecten, hoevaak ik LoL/mijn pc restartte. Nog nooit gehad en ik hoop het niet vaker tegen te komen want niet kúnnen reconnecten terwijl je op skype je team hoort verliezen is één van de gaardere zaken der multiplayer
Klopt, maar ik wist ook tegen wie ik moest en hoe groot de kans was dat ik mijn lane verloor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je iedere game standaard Triforce rusht op Nidalee en BT op Lee Sin zul je niet al te ver komen, je bent gewoon te squishy om het goed te doen end-game tegen mensen die weten wat ze doen. Als je je lane hard verslaat kan het goed werken, maar vaak is Wriggles -> Atmogs (of Frozen Mallet + atma) een betere weg.
Die bug komt hier ook af en toe langs, heel irri ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
Heb ik ook een paar keer gehad, dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef ems. het volgende:
idd heb ik ook, bij mij ging et gelukkig maar om 1 rune die ik verkeerd gekocht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:41 schreef ems. het volgende:
Mooi is dat! En een paar pagina's terug zat ik nog op te scheppen hoe weinig problemen ik de laatste maanden had
Ook schattig: Ik had per ongeluk verkeerde runes gehaald, dus ik mailtje erover gestuurd naar Riot (want 16x AD marks zijn nergens goed voor). Zeggen ze dat ze bij wijze van uitzondering wel bereid zijn om het terug te storten.
Uitzondering?Ik heb verdomme een eurootje of 150-200 in dit spel gestopt. Ze moeten het eens flikken om mij met zoiets kleins te naaien
Veelzijdigheid is ook vereist om hoog te komen. Je kun je focussen op 2 a 3 champions ('mains') om jezelf naar je true elo te carryen, maar als je daar eenmaal zit zul je toch moeten uitbreiden om uiteindelijk beter te worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:27 schreef Keselo het volgende:
2 dagen terug weer teruggevallen van 1600 rating (1598), maar na 5 wins op rij toch weer terug op 1662, jottem
Mid begint steeds makkelijker te worden, moest net tegen een Mantheon lanen, zette hem gewoon op 1-3 (voordat hij ging ganken met zijn ult, hij kwam uiteindelijk 9-3 te staan oid). Moet alleen wel meer specifiek een aantal champions oefenen en van de rest zoveel mogelijk afblijven. Probleem is alleen dat picks te dynamisch zijn om echt aan 1 of 2 champions vast te zitten..
Het grootste probleem is als je support speelt en verliest, op 1-7-16 staat en dat je hele team loco gaat en zegt 'REPORT ALISTAIR PLZ NOOB' zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Zeroku het volgende:
Fatsoenlijk support spelen is echt niet makkelijk. Ik heb al paar keer geprobeerd om het 'perfect' te spelen, d.w.z. flash-timers van tegenstanders bijhouden, wards pingen en timen voor jungler, dragon-timer, buff-timers, warden op de plekken waar het moet en timers daarvan bijhouden en dan nog je carry levend houden, wards clearen met oracle/pink wards etc.
Niemand kan het perfect. Maar ook niemand speelt de perfecte AD carry. Perfecte games bestaan niet, je kan er hoogstens naar streven. Jungle timers kan de jungler imo ook prima zelf bijhouden, flash timers bijhouden doet volgens mij bijna niemand, behalve op het allerhoogste tournament niveau en zelfs daar hebben ze het vaak mis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Zeroku het volgende:
Fatsoenlijk support spelen is echt niet makkelijk. Ik heb al paar keer geprobeerd om het 'perfect' te spelen, d.w.z. flash-timers van tegenstanders bijhouden, wards pingen en timen voor jungler, dragon-timer, buff-timers, warden op de plekken waar het moet en timers daarvan bijhouden en dan nog je carry levend houden, wards clearen met oracle/pink wards etc.
enigste wat Ik ze altijd bij zie houden zijn de buffs van de tegenstander en hun wards. De summoner spells gokken ze maar een beetje. Bv ocelote die roept gewoon gogo flash down. En dan worden ze geganked met flashquote:Op zondag 15 januari 2012 01:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand kan het perfect. Maar ook niemand speelt de perfecte AD carry. Perfecte games bestaan niet, je kan er hoogstens naar streven. Jungle timers kan de jungler imo ook prima zelf bijhouden, flash timers bijhouden doet volgens mij bijna niemand, behalve op het allerhoogste tournament niveau en zelfs daar hebben ze het vaak mis.
Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
AD Sona lijkt trouwens best interessant. Leuk sowieso
Je kan riot aanschrijven , ze refunden nog wel eens (een gedeelte van) de verkeerde runes.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:44 schreef Lamabal het volgende:
Ik gister AD runes gekocht. Had ik ze al. Helaas waste of IP maar boeiend.
Ik ging dus die rune combinen en BAM krijg ik een dodge rune :>.
Dus ik win als nog IP als ze het refunden.
AD Janna? Ik heb haar toevallig de afgelopen tijd een paar keer gespeeld, maar dan wel 'normaal', zeg maar. Ad klinkt ook wel interessantquote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens AD Janna proberen... + damage shield en gratis movement speed met passive en W.
Anyway, net weer paar games met Wukong gedaan, gaat steeds beter. Begint m'n main te worden zo onderhand.
Mjah dat weten wij, maar de meeste anderen niet... die picken gewoon wat zij willen spelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Normals, ik ga me nog niet aan ranked drafts wagen, zit nog gewoon te blind pickenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In draft of normals?
In draft sowieso altijd je bruiser en ap mid als laatste kiezen. Blijven de 2 plekken het meest gevoelig voor counterpicks...
Ohja, dat is waarquote:Op maandag 16 januari 2012 14:10 schreef nyny83 het volgende:
In normals kun je overigens ook draftpicken hoor... is wel eens goed om te oefenen voor je ranked gaat doen.
helaas kun je maar 1x "ongestraft" queuedodgen. Zodra je het binnen een lange tijd een tweede keer queuedodged mag je gelijk 14 minuten uit je neus gaan zitten vreten. Erg irritant want soms kom je bij mensen in de team die troll champ/summoner spells combinaties instalocken en dan snap ik maar nooit waarom ik daarvoor gestraft wordt als ik door queuedodge dat soort flippo's ontwijk...quote:Op maandag 16 januari 2012 14:26 schreef nyny83 het volgende:
Zodra je kan starten wel ja. Mijn ervaring is dat bij draft mensen afhaken als hun champ geband of gepickt is, er staat toch geen straf op behalve 5 min. wachten op je volgende game. In ranked doen mensen dat minder vanwege ELO verlies (alhoewel ik eergister geloof ik 5 pogingen moest doen), maar in normals zorgt dat ervoor dat het soms bijna 10 min. duurt voor je een game kan starten.
Als je wat meer wint op normal rating dan krijg je ook in blind pick nog nauwelijks mensen die zomaar iets pakken instalocken. In blind picks krijg ik 9 van de 10 keer gewoon netjes een bruiser top, jungler, ap mid, en support/ad bot.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Is het niveau daar een beetje hoger dan blindpicken? In blindpick heb ik vaak het gevoel dat mensen gewoon de champ pakken die ze willen en instalock doen zonder enige vorm van communicatie.
Ik ben pas een halve week 30 natuurlijk, maar dan nog zitten mensen met 1000+ wins maar te kankeren dat degene die niet instalocked maar een support moet pakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je wat meer wint op normal rating dan krijg je ook in blind pick nog nauwelijks mensen die zomaar iets pakken instalocken. In blind picks krijg ik 9 van de 10 keer gewoon netjes een bruiser top, jungler, ap mid, en support/ad bot.
Ranked bedoel je? Ik heb wel maar 1180 ELO....quote:Op maandag 16 januari 2012 14:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wij moeten ook maar es duoqueuen perv
WTF?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Op 1.20. Wist helemaal niet dat dat bestond.
Las het vandaag op reddit ja. Vreemde is dat het filmpje al maanden online stond. Vreemd dat het nu pas opvalt.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
Op 1.20. Wist helemaal niet dat dat bestond.
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Zith het volgende:
Weer met AP soraka gecarriedMensen die denken dat ze met zn tweeen AP soraka aan kunnen
Ben er een compilatie van aan het maken. Most kills, most dmg done, most healing done
![]()
Reginald won met AP Janna ook van Salce's Annie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?
ik ook niet en dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat je ability power niet genoeg schaalt met items. oftewel waar anderen sterker worden, wordt jij zwakker naar mate je leveled.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef Soldt het volgende:
soraka =niet janna.
in tournaments hebben janna en zilean mids kunnen winnen.
op streams heb ik nog nooit een mid soraka zien winnen.
zoek maar op YouTube: TSM vs EGquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:27 schreef witte_fantasie het volgende:
tijdens een game voor serieuze knaken???
Zilean heeft helemaal niks met janna en soraka te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:28 schreef Soldt het volgende:
soraka =niet janna.
in tournaments hebben janna en zilean mids kunnen winnen.
op streams heb ik nog nooit een mid soraka zien winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie
nerfs:
ahri, shaco, vayne, tryn, skarner , riven, graves
buffs:
vladimir (misschien beetje teveel), vollibear, jarvan, mundo
Vayne in mijn ogen niet genoeg generfed, de movementspeed is niet wat je molt maar haar W op max lvl. Riven hebben ze een beetje omgedraaid qua skilldmg. Ahri goede nerf, skarner goede nerf, graves goede nerf. Tryn... ach ja, tryn he. Shaco kan nu niet meer dubbelbuff hebben meteen aan begin.
Vlad is borderlinegevalletje... Mundo speelt niemand en Jarvan buffs niet goed genoeg om hem echt beter te maken dan andere junglers/toplaners.
Wat ik nog mis zijn buffs op Viktor. Champ is 2 weken uit, zuigt aan alle kanten en niets mee gebeurd...
waarom wil je je dodge rune terug?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:04 schreef Lamabal het volgende:
Jax remake. Kijken hoe dat gaat werken.
Zal riot is gaan aanschrijven of ik me dodge rune terug krijg.
Klopt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar dan hoeft ie niet aan te schrijven, dat proces gebeurt nog een keer, dat is al aangekondigd.
Trolol schreef het even verkeerd. Oh oke. Hopen dat ze dat ding ook nog uit de Rune combiner halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, dat snap ik maar daarom juist, waarom wil hij zijn dodge runes terug? Of wil ie ze refunded? Maar dan hoeft ie niet aan te schrijven, dat proces gebeurt nog een keer, dat is al aangekondigd.
Te imba op ryze, panth etc. Direct damage low cost nukes waren met red te sterk. Laatste Go4LoL pakte Oce met Cassio red om zn E extra te stacken op lvl4. Was een van de snellere midtowers down die ik heb gezien in pro playquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt!
Over de nerfs: allemaal wel vrij terecht denk ik. Buff op J4 vind ik wel leuk aangezien ik geregeld jungle met Jarvan, en niet onsuccesvol om eerlijk te zijn. Nu gewoon wat meer mana te besteden en dat is altijd lekker.
edit: waitwhut? Blessing of the Lizard Elder no longer triggers on spell damage
Red buff nuttig op casters is dus weer teruggedraaid?
Mjah ik snap het wel hoor, maar het viel me nu pas op zo even tussendoor, en niemand anders noemde het. Is nogal een change die van belang is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Te imba op ryze, panth etc. Direct damage low cost nukes waren met red te sterk. Laatste Go4LoL pakte Oce met Cassio red om zn E extra te stacken op lvl4. Was een van de snellere midtowers down die ik heb gezien in pro play
Voor zover ik weet speel ik niet op 2300 elo of in tournaments. Al zie ik wel eens AP soraka top op 2100+, gister nog: http://i.imgur.com/6njEK.jpg - Reginald heeft een paar AD soraka op own3d staan, maar da's weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?
Vayne :>quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Salamando het volgende:
De free rotation vind ik deze week maar matig.
Is de enige die ik het spelen waard vindt, misschien Shyvana ook.quote:
Komt door te veel champs. Ayequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die free rotation heb ik niet echt meer wat mee, maar misschien heb ik teveel champs. Speel niet echt vaste champs maar een aantal standaard die je toch altijd weer bij uit komt...
Booze n bitches?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb niet zoveel champs. Ik geef meestal me IP uit aan nutteloze dingen.
Zoals 18 AD runes ipv 9?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb niet zoveel champs. Ik geef meestal me IP uit aan nutteloze dingen.
Mjah maar als je maar 9 plekken hebt voor marks heb je zo weinig aan 18 AD marksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
volle flat AD runepage is leuk hoor op bijv panth en GPearlygame facerapen met je Qs
Janna heeft ook niets met Soraka te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zilean heeft helemaal niks met janna en soraka te maken.
Jawel, het zijn beide supports en ook AP Soraka is toen die Q gebuffed werd gewoon viable geweest en nog steeds tegen sommige heroes, net als Janna dat is. Zilean doet met AP tegen nagenoeg iedere AP mid ziek veel damage met die bommen en met die ulti erbij is het gewoon een viable mid die de afgelopen toernooien veel gebanned/gepicked is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef Soldt het volgende:
[..]
Janna heeft ook niets met Soraka te maken.
48/6 ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Hoogste score ooit in een PVP gevecht, jongens?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:48 schreef Lamabal het volgende:
Dit Klopt. Leukste aan de patch
[ afbeelding ]
Dominion is echtquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja en nu perongeluk weer dominion kiezen
Classic map is gewoon wat er gespeeld gaat worden. Dit is niet Battlefield 2. Kijk bijv. naar ander games in deze genre: allemaal hebben ze een vierkante map met een top/mid/bot lane en een jungle ertussen. Het gaat niet om de map maar juist om de champions en strategie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dominion is echtsucky sucky 5 dorrar.
Komen er nog meer maps uit of blijft het bij dit handje vol ?
Meleeattacks zijn het niet waard, al je abilities scalen van AP maar je moet al tanky AP om niet genuked te worden. Helaas doe je met tanky AP zelf ook geen kloot damage. Ult is een leuke initiate maar de rest van de champ is behoorlijk sucky.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Oh, cool, nu kan ik kijken welke 3 champions ik het meeste speel
Iemand trouwens al een mening over de kwaliteiten van de nieuwe champion?
En wat de mappen betreft. Het zou een verandering zijn volgens mij, als ze een spiegeling maken van de summoners rift en dat afwisselen met de huidige summoners rift.
En toch zou het door vage psychologische meuk de map heel anders lijken volgens mij. Je moet links en rechts opeens omdraaien etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Een spiegeling van summoners rift zou hetzelfde zijn , maar dan gespiegeld....
Het paarse team heeft standaard meer vorodeel met het huidige map inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar dan blijft het dezelfde mapde map is niets mis mee imo, misschien dat ze drag en baron kunnen omwisselen, krijg je al heeeele andere matches
ehm... daar roepen ze juist dat het blauwe team meer voordeel heeftquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Het paarse team heeft standaard meer vorodeel met het huidige map inderdaad.
zie o.a. http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1680483
True, maar er is vast wel een mogelijkheid tot wat andere maps.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Classic map is gewoon wat er gespeeld gaat worden. Dit is niet Battlefield 2. Kijk bijv. naar ander games in deze genre: allemaal hebben ze een vierkante map met een top/mid/bot lane en een jungle ertussen. Het gaat niet om de map maar juist om de champions en strategie.
Dota: http://blog.ocad.ca/wordp(...)ta-Allstars-Map2.png
HoN: http://neantvert.eu/publi(...)r_Kzimir/hon-map.png
Zal niet snel gebeuren, vergelijk het met voetbal. Leuk om af en toe ook op een pleintje te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
True, maar er is vast wel een mogelijkheid tot wat andere maps.
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan killsquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef kensei het volgende:
Na 2x falen met Rammus, nu eindelijk beetje door hoe ik hem moet spelen. Heerlijke champ![]()
[ afbeelding ]
Ik gun meestal mijn kills aan teammates. Liever hun gefeed dan ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan kills
Minder killstealen en het is helemaal prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef kensei het volgende:
Na 2x falen met Rammus, nu eindelijk beetje door hoe ik hem moet spelen. Heerlijke champ![]()
[ afbeelding ]
Ninja tabi + Randuins Omen + Thornmail + Sunfire Cape + Warmogs + Guardian Angelquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je dan full damge gegaan met hem, want ik kom met hem normaal altijd uit op meer assists dan kills
Mijn team bestond uit een stel premade fransen die met achterlijke combinaties in een lane wilden, en ook absoluut nergens naar wilden luisteren. Dat soort mensen gun ik helemaal niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik gun meestal mijn kills aan teammates. Liever hun gefeed dan ik.
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Ninja tabi + Randuins Omen + Thornmail + Sunfire Cape + Warmogs + Guardian Angel
Ik moet er wel bij zeggen dat de tegenstander zo dom was om allemaal AD champs te nemen, dat maakte het eens tuk makkelijker
[..]
Mijn team bestond uit een stel premade fransen die met achterlijke combinaties in een lane wilden, en ook absoluut nergens naar wilden luisteren. Dat soort mensen gun ik helemaal niks
Thornmailquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.
Thornmail zit in mijn standaard build als rammus. Dus echt damage, nah.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Thornmail
Maar je hebt wel gelijk, als ik met normale mensen zou spelen, zou ik de carry wel de kills gunnen hoor
Wel leuk als een glasscanon yi je aanvalt met ulti, shield aan zetten en hij mept zichzelf doodquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Thornmail zit in mijn standaard build als rammus. Dus echt damage, nah.
Jup. Daarom is het 1 van de handigste builds op rammus. Met zijn W + thornmail etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel leuk als een glasscanon yi je aanvalt met ulti, shield aan zetten en hij mept zichzelf dood
Zal je nog verbazen hoeveel dps Rammus kan doen met alleen defense. 195 AoE dps met ult voor 10 seconden, dan singletarget nog veel meer met thornmail + W + E + auto-attack (die je zeker niet moet uitvlakken bij hem door zijn passive).quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar een gefeede rammus die full defense gaat overleeft maar dealt weinig damage.
Penta's hangen dan ook vooral af van puur geluk hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:15 schreef Zeroku het volgende:
Er zijn genoeg mensen die na 2 jaar nog geen pentakill hebben.
+ dat het met sommige champs gewoon makkenlijker is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:31 schreef Thanatos45 het volgende:
Penta's hangen dan ook vooral af van puur geluk hebben.
dat is briljant !! dat moet ik een keer proberen met mijn evequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Gisteren met een maat Zilean/Evelynn in bot lane gespeeld - hij farmed met Zilean, ik tank/support met Evelynn. We stonden 9-0 na 10 minuten en ze gaven na 20 minuten op toen ik 9-0-7 stond
Onzichtbare bommetjes OP!
Briljant! Dit MOET ik een keer gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:08 schreef Hamilcar het volgende:
Gisteren met een maat Zilean/Evelynn in bot lane gespeeld - hij farmed met Zilean, ik tank/support met Evelynn. We stonden 9-0 na 10 minuten en ze gaven na 20 minuten op toen ik 9-0-7 stond
Onzichtbare bommetjes OP!
Wat vind je er fijn aan dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef znarch het volgende:
Ik vind btw die kleurenblind optie erg fijn! En ik ben voor de duidelijkheid niet kleurenblind
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.quote:
Je zou het ook zo kunnen zien:quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:30 schreef ems. het volgende:
Muh, oracle vind ik altijd wat overdreven op level 1
Ben ik ook benieuwd naar, maar dat is er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.
$$$ .. Kog'Maw is gewoon niet leuk late game met al z'n attack speed en damage. Speel je rankeds of normals?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef jespertje het volgende:
Volgens mij is Zith in de war met een oracle en een pink vision ward
Dat is ook het nut van een teamfight, een goeie tank gaat op de AD of AP carry. Om die uit te schakelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
enige wat je dan kan doen is frozen mallet halen en proberen ze te kiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
![]()
Speel beide, had deze trouwens op normal, wel 2 quadra kills op ranked. Maar inderdaad, als ik mijn teammates niet mee heb pffff. Ik join meestal solo que of met mijn vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
$$$ .. Kog'Maw is gewoon niet leuk late game met al z'n attack speed en damage. Speel je rankeds of normals?
Dat heb ik ook of inderdaad dubble kill, trippel kill omg neeeeeeeee. Of de andere leuke variant 2 keer dubble kill.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:58 schreef ems. het volgende:
Ik had eergister ook bijna pentakill op ezreal, maar de laatste hit op de laatste champ moest alistar zo nodig pakken
ja ik kijk hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand hier die IEM Kiev kijkt? Gisteren TSM dat SK gewoon opblies met een epische Chaoxen vandaag M5 (Russisch team) wat Dignitas gewoon opvreet. Denk dat dat de finale gaat worden, beide teams zijn echt extreem goed.
Stond jij gisteren trouwens rond 3 uur op Eindhoven CSquote:
Ik speel bijna al mijn games met kogmaw en ik verlies er eigenlijk gezegd erg weinig. ( het is dan ook mijn main met epic skin )quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou Kog'Maw sowieso niet in soloqueue spelen, het is wel een van de sterkste lategamers, maar het ligt gewoon teveel aan de CC van je teammaten hoe je tot lategame komt en dat risico kun je met soloqueue imo niet lopen.
Een maat van me speelt al met regelmaat AD kennen top. Grappig dat zoveel de conventies volgen ipv zelf na te denken. Je zal binnenkort ook wel meer Jungle Mundo's zien omdat zijn clearing times echt belachelijk zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, bereidt je maar voor op een week Kennen AD. M5 heeft zojuist Sypher met 21-1 verslagen met Kennen AD die carry-de.
Het is meer Alex Ich die met Ryze absurd goed is de afgelopen potjes imo. En Shyvana waarmee M5 goed kan counterjunglen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, bereidt je maar voor op een week Kennen AD. M5 heeft zojuist Sypher met 21-1 verslagen met Kennen AD die carry-de.
Flash+w met Ryze en dan een Shyvana met d'r ult = gg. Die Russen denken gewoon heel simpel over dat soort zaken en dat werkt. Ryze wordt altijd tegen z'n toren aangedrukt tot hij 6+ is met blue, dus er komen zat opportunities om te ganken op zo'n manier. De jungler heeft geen hard CC nodig als de laner heeft~quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is meer Alex Ich die met Ryze absurd goed is de afgelopen potjes imo. En Shyvana waarmee M5 goed kan counterjunglen.
Runes begin ik pas aan vanaf level 20 denk ik. Voorlopig maar sparen voor de hero's die ik echt graag wilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:34 schreef Aloria het volgende:
ah ryze heb nog een full mana page speciaal van hem, ohh ryze, you dont have any ability power. Dont you use runes ???
Dan zijn skill use q,w, q,e,q,r,q echt machtig q hit voor 600 tot 800 per hit. ( vroeger voor de nerf was het echt een beest !! )
Alle meleetjes huilen omdat ze niet door je w kunnen ( jeej kiten ) Dan komt er een melee en doet geen shit damage vanwege je core item armor build.![]()
![]()
Hmmm mischien ryze maar weer eens uit het stof halen kan ik gelijk zien hoe hij er met skin uitziet. Meen dat ik nog een skin voor hem gekocht had aantal weken geleden.
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Runes begin ik pas aan vanaf level 20 denk ik. Voorlopig maar sparen voor de hero's die ik echt graag wil
Ja maar dan moet ik nu al vastleggen wat ik over 8 levels wil gaan spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20
zonde van je punten... kan je maar heel kort van genieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20
Stimmt. Ook laatste potje weer, flash ulti Galio heeft echt heel veel kills opgeleverd voor M5. Ging het op begin iets gelijk op, daarna walste M5 echt hard over aAa heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Flash+w met Ryze en dan een Shyvana met d'r ult = gg. Die Russen denken gewoon heel simpel over dat soort zaken en dat werkt. Ryze wordt altijd tegen z'n toren aangedrukt tot hij 6+ is met blue, dus er komen zat opportunities om te ganken op zo'n manier. De jungler heeft geen hard CC nodig als de laner heeft~
Op lvl 20 kun je tier 3 runes kopen..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
zonde van je punten... kan je maar heel kort van genieten.
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:37 schreef ems. het volgende:
Dat kunnen wij toch niet weten. Voor de ene is het het waard, de ander vind het geldverspilling.
oh wacht, nu zie ik wie het is
Nee, je vroeg of die skins het waard zijn om te kopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.
Underpowered heeft mij nog nooit tegengehouden om een champ te kopen die leuk is. Goede spelers redden zich er altijd wel mee.quote:zijn beiden zwaar underpowered volgens mij.
Als je Olaf en Vlad lategame slecht vindt snap je er niet zoveel van denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, ik ging het laastst 15/1/13 met vlad, maar kon mijn team amper carryen, zelfde geld voor olaf. Je staat 50/0 midgame, maar lategame is olaf gewoon zwak. zijn ability scalen niet etc.
Vlads sustain is ook vrijwel weg, lategame, in een teamfight overleef je niet snel, en meestal koop ik zonya's & force of nature & spirit visage op hem.
Nou, dan koop je ze niet. Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, ik ging het laastst 15/1/13 met vlad, maar kon mijn team amper carryen, zelfde geld voor olaf. Je staat 50/0 midgame, maar lategame is olaf gewoon zwak. zijn ability scalen niet etc.
Vlads sustain is ook vrijwel weg, lategame, in een teamfight overleef je niet snel, en meestal koop ik zonya's & force of nature & spirit visage op hem.
Ook terug?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.
zijn beiden zwaar underpowered volgens mij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Einde van de meta_. M5 kiest ook gewoon AP, AD carry, Support, Jungle en Toplane.
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Einde van de meta_. M5 kiest ook gewoon AP, AD carry, Support, Jungle en Toplane.
zo uniek is het nou ook weer niet.. natuurlijk hebben ze wat opmerkelijke pics maar het verandert de meta niet ineens 180 gradenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
[..]
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.
Tsja dat noem ik wel aanpassingen aan de meta game hoor.
Unieke AP? Ryze? Mordekaiser? Zijn allebei al vaak mid gespeeld. Unieke toplane? Gangplank? Jungle routes zijn wel opmerkelijk ja, zeker met de hele snelle counterjungle van Shyvana ja, maar in feite is het niet meer dan de eerste buff stealen, daar timers van bijhouden en exact op de juiste tijd weer bij die buff staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
[..]
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.
Tsja dat noem ik wel aanpassingen aan de meta game hoor.
Wut? Olaf zwak late? Olaf is een MONSTER lategame. Enig idee hoe hard je een teamfight kan ownen als je niet geCC'ed kan worden? Zijn W en passive zijn daarnaast zo ongeveer de beste steroids in het hele spel. Zijn enige problemen zijn dat hij nogal van dure itembuilds houdt en dat het moeilijk is om je doelwit te bereiken door het gebrek aan makkelijk te gebruiken CC en een gap closer. Als je goed bent met skillshots kan Q prima werken maar anders ben je de lul.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Ik viel ook niet dood, maarja, ik voel dat ik altijd verlies als ik mijn lane niet winquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Gewoon zorgen dat je early game niet doodgaat. Garen lategame is echt useless. Beide hebben genoeg mobility om niet dood te hoeven gaan door Garen.
lastig als garen consequent opent met silence. Dan kun je hem namelijk niet stunnen voor hij zijn spin2win doet. Enige wat je dus kan doen is uit de buurt blijven en farmen. Vanaf lvl 11/12 is hij niet zo eng meer als hij geen 2 a 3 kills heeft op je.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Salamando het volgende:
Hoe win je het van een Garen top met een Renekton / Riven?
Soraka!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik moet toch maar eens fighters leren spelen. Normaal speel ik altijd casters, maar bijvoorbeeld met Ahri heb ik na een combo echt 3 seconden waarop ALLES op cooldown is. Dan sta ik daar maar als een dweeb te auto-attacken totdat ik weer orb of deception heb (en m'n team afsterft). Zo frustrerend. Is cooldown bouwen dan echt de enige optie voor zoiets?
Binnenkort maar eens Yi proberen. Altijd gefaald met AP (ha, suprise), maar met AD ging 't opzich wel goed.
Iemand die nog een fighter kan aanbevelen, met goede chase/escape a la Tryndamere of Yi (of een soort buff voor het team, zodat ik nog redelijk nuttig ben)?
Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!quote:
Ah, maar ik speel dan ook niet ranked. Aangezien er maar 2 casters zijn waarmee ik goed kan spelen - de rest; nope.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Zeroku het volgende:
Yi wordt op redelijk elo nooit gespeeld. Irelia/Lee Sin zijn op zich goede bruisers met een chase en een escape. Misschien Gangplank ook, alleen heeft die een indirecte escape met W+E.
Ja toch!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!
Nah ik wil toch alleen naar de gameplay kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Zet een 2de stream aan met engels commentaar?
het blijft een game... leer ermee te levenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Salamando het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe slecht mensen zijn met toch 900+ wins achter hun naam dan.
en toch kan je bans krijgen door feedenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
het blijft een game... leer ermee te leven
Juustem. Build je hem gewoon verkeerd want ik build hem met omen. Etcquote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
@ al die posts: Olaf is zwak lategameo mdat ik het gevoel heb dat ik squishy blijf, en ook met frozen mallet blijf ik niet aan iemand plakken, ik hit > Q > hit > Q, ik kan niet blijven auto attacken, ookal heb ik frozen mallet. vreemd
Nooit als het goed is, alleen intentioneel feeden is bannable.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:05 schreef kensei het volgende:
Soms lukt gewoon niks, dat soort rondes heb je gewoon. Ik in ieder geval wel.
Bannen om feeden gebeurd in de praktijk zelden toch? Of mogen slechte spelers dit spel niet spelen..
Wickd had laatst na 26 minuten 350 cs.quote:
U sure? Want zoveel minions spawnen er niet in die tijd in een lanequote:Op zondag 22 januari 2012 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wickd had laatst na 26 minuten 350 cs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |