waarom wil je je dodge rune terug?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:04 schreef Lamabal het volgende:
Jax remake. Kijken hoe dat gaat werken.
Zal riot is gaan aanschrijven of ik me dodge rune terug krijg.
Klopt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar dan hoeft ie niet aan te schrijven, dat proces gebeurt nog een keer, dat is al aangekondigd.
Trolol schreef het even verkeerd. Oh oke. Hopen dat ze dat ding ook nog uit de Rune combiner halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef Cornelis83 het volgende:
ja, dat snap ik maar daarom juist, waarom wil hij zijn dodge runes terug? Of wil ie ze refunded? Maar dan hoeft ie niet aan te schrijven, dat proces gebeurt nog een keer, dat is al aangekondigd.
Te imba op ryze, panth etc. Direct damage low cost nukes waren met red te sterk. Laatste Go4LoL pakte Oce met Cassio red om zn E extra te stacken op lvl4. Was een van de snellere midtowers down die ik heb gezien in pro playquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt!
Over de nerfs: allemaal wel vrij terecht denk ik. Buff op J4 vind ik wel leuk aangezien ik geregeld jungle met Jarvan, en niet onsuccesvol om eerlijk te zijn. Nu gewoon wat meer mana te besteden en dat is altijd lekker.
edit: waitwhut? Blessing of the Lizard Elder no longer triggers on spell damage
Red buff nuttig op casters is dus weer teruggedraaid?
Mjah ik snap het wel hoor, maar het viel me nu pas op zo even tussendoor, en niemand anders noemde het. Is nogal een change die van belang is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Te imba op ryze, panth etc. Direct damage low cost nukes waren met red te sterk. Laatste Go4LoL pakte Oce met Cassio red om zn E extra te stacken op lvl4. Was een van de snellere midtowers down die ik heb gezien in pro play
Voor zover ik weet speel ik niet op 2300 elo of in tournaments. Al zie ik wel eens AP soraka top op 2100+, gister nog: http://i.imgur.com/6njEK.jpg - Reginald heeft een paar AD soraka op own3d staan, maar da's weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
speel je met noobs ofzo? soraka is echt een super slechte carry.... heb je ooit een ESL waardig team zien winnen met een soraka carry?
Vayne :>quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Salamando het volgende:
De free rotation vind ik deze week maar matig.
Is de enige die ik het spelen waard vindt, misschien Shyvana ook.quote:
Komt door te veel champs. Ayequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die free rotation heb ik niet echt meer wat mee, maar misschien heb ik teveel champs. Speel niet echt vaste champs maar een aantal standaard die je toch altijd weer bij uit komt...
Booze n bitches?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb niet zoveel champs. Ik geef meestal me IP uit aan nutteloze dingen.
Zoals 18 AD runes ipv 9?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb niet zoveel champs. Ik geef meestal me IP uit aan nutteloze dingen.
Mjah maar als je maar 9 plekken hebt voor marks heb je zo weinig aan 18 AD marksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
volle flat AD runepage is leuk hoor op bijv panth en GPearlygame facerapen met je Qs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |