Wat vind je er fijn aan dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef znarch het volgende:
Ik vind btw die kleurenblind optie erg fijn! En ik ben voor de duidelijkheid niet kleurenblind
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.quote:
Je zou het ook zo kunnen zien:quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:30 schreef ems. het volgende:
Muh, oracle vind ik altijd wat overdreven op level 1
Ben ik ook benieuwd naar, maar dat is er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.
$$$ .. Kog'Maw is gewoon niet leuk late game met al z'n attack speed en damage. Speel je rankeds of normals?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef jespertje het volgende:
Volgens mij is Zith in de war met een oracle en een pink vision ward
Dat is ook het nut van een teamfight, een goeie tank gaat op de AD of AP carry. Om die uit te schakelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
enige wat je dan kan doen is frozen mallet halen en proberen ze te kiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
![]()
Speel beide, had deze trouwens op normal, wel 2 quadra kills op ranked. Maar inderdaad, als ik mijn teammates niet mee heb pffff. Ik join meestal solo que of met mijn vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:53 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
$$$ .. Kog'Maw is gewoon niet leuk late game met al z'n attack speed en damage. Speel je rankeds of normals?
Dat heb ik ook of inderdaad dubble kill, trippel kill omg neeeeeeeee. Of de andere leuke variant 2 keer dubble kill.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:58 schreef ems. het volgende:
Ik had eergister ook bijna pentakill op ezreal, maar de laatste hit op de laatste champ moest alistar zo nodig pakken
ja ik kijk hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand hier die IEM Kiev kijkt? Gisteren TSM dat SK gewoon opblies met een epische Chaoxen vandaag M5 (Russisch team) wat Dignitas gewoon opvreet. Denk dat dat de finale gaat worden, beide teams zijn echt extreem goed.
Stond jij gisteren trouwens rond 3 uur op Eindhoven CSquote:
Ik speel bijna al mijn games met kogmaw en ik verlies er eigenlijk gezegd erg weinig. ( het is dan ook mijn main met epic skin )quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou Kog'Maw sowieso niet in soloqueue spelen, het is wel een van de sterkste lategamers, maar het ligt gewoon teveel aan de CC van je teammaten hoe je tot lategame komt en dat risico kun je met soloqueue imo niet lopen.
Een maat van me speelt al met regelmaat AD kennen top. Grappig dat zoveel de conventies volgen ipv zelf na te denken. Je zal binnenkort ook wel meer Jungle Mundo's zien omdat zijn clearing times echt belachelijk zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, bereidt je maar voor op een week Kennen AD. M5 heeft zojuist Sypher met 21-1 verslagen met Kennen AD die carry-de.
Het is meer Alex Ich die met Ryze absurd goed is de afgelopen potjes imo. En Shyvana waarmee M5 goed kan counterjunglen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:02 schreef Zith het volgende:
Nou jongens, bereidt je maar voor op een week Kennen AD. M5 heeft zojuist Sypher met 21-1 verslagen met Kennen AD die carry-de.
Flash+w met Ryze en dan een Shyvana met d'r ult = gg. Die Russen denken gewoon heel simpel over dat soort zaken en dat werkt. Ryze wordt altijd tegen z'n toren aangedrukt tot hij 6+ is met blue, dus er komen zat opportunities om te ganken op zo'n manier. De jungler heeft geen hard CC nodig als de laner heeft~quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is meer Alex Ich die met Ryze absurd goed is de afgelopen potjes imo. En Shyvana waarmee M5 goed kan counterjunglen.
Runes begin ik pas aan vanaf level 20 denk ik. Voorlopig maar sparen voor de hero's die ik echt graag wilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:34 schreef Aloria het volgende:
ah ryze heb nog een full mana page speciaal van hem, ohh ryze, you dont have any ability power. Dont you use runes ???
Dan zijn skill use q,w, q,e,q,r,q echt machtig q hit voor 600 tot 800 per hit. ( vroeger voor de nerf was het echt een beest !! )
Alle meleetjes huilen omdat ze niet door je w kunnen ( jeej kiten ) Dan komt er een melee en doet geen shit damage vanwege je core item armor build.![]()
![]()
Hmmm mischien ryze maar weer eens uit het stof halen kan ik gelijk zien hoe hij er met skin uitziet. Meen dat ik nog een skin voor hem gekocht had aantal weken geleden.
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Runes begin ik pas aan vanaf level 20 denk ik. Voorlopig maar sparen voor de hero's die ik echt graag wil
Ja maar dan moet ik nu al vastleggen wat ik over 8 levels wil gaan spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20
zonde van je punten... kan je maar heel kort van genieten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ga sparen voor een full rune build op lvl 20
Stimmt. Ook laatste potje weer, flash ulti Galio heeft echt heel veel kills opgeleverd voor M5. Ging het op begin iets gelijk op, daarna walste M5 echt hard over aAa heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Flash+w met Ryze en dan een Shyvana met d'r ult = gg. Die Russen denken gewoon heel simpel over dat soort zaken en dat werkt. Ryze wordt altijd tegen z'n toren aangedrukt tot hij 6+ is met blue, dus er komen zat opportunities om te ganken op zo'n manier. De jungler heeft geen hard CC nodig als de laner heeft~
Op lvl 20 kun je tier 3 runes kopen..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
zonde van je punten... kan je maar heel kort van genieten.
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:37 schreef ems. het volgende:
Dat kunnen wij toch niet weten. Voor de ene is het het waard, de ander vind het geldverspilling.
oh wacht, nu zie ik wie het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |