Wat vind je er fijn aan dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:45 schreef znarch het volgende:
Ik vind btw die kleurenblind optie erg fijn! En ik ben voor de duidelijkheid niet kleurenblind
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.quote:
Je zou het ook zo kunnen zien:quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:30 schreef ems. het volgende:
Muh, oracle vind ik altijd wat overdreven op level 1
Ben ik ook benieuwd naar, maar dat is er nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom er niet zo'n systeem is voor normals. Zelf speel ik niet of nauwelijks ranked maar ik ben wel erg benieuwd hoe ik het met bepaalde champions doe in normals.
$$$ .. Kog'Maw is gewoon niet leuk late game met al z'n attack speed en damage. Speel je rankeds of normals?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef jespertje het volgende:
Volgens mij is Zith in de war met een oracle en een pink vision ward
Dat is ook het nut van een teamfight, een goeie tank gaat op de AD of AP carry. Om die uit te schakelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
Penta Kill !!!Met kogmaw, gister gehaald, maarja nog steeds verloren want het komplete 5 man team van de tegenstanders sprongen gelijk boven op mij als het op team gevechten aankwam.
![]()
enige wat je dan kan doen is frozen mallet halen en proberen ze te kiten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef Aloria het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |