Nee, je vroeg of die skins het waard zijn om te kopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.
Underpowered heeft mij nog nooit tegengehouden om een champ te kopen die leuk is. Goede spelers redden zich er altijd wel mee.quote:zijn beiden zwaar underpowered volgens mij.
Als je Olaf en Vlad lategame slecht vindt snap je er niet zoveel van denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, ik ging het laastst 15/1/13 met vlad, maar kon mijn team amper carryen, zelfde geld voor olaf. Je staat 50/0 midgame, maar lategame is olaf gewoon zwak. zijn ability scalen niet etc.
Vlads sustain is ook vrijwel weg, lategame, in een teamfight overleef je niet snel, en meestal koop ik zonya's & force of nature & spirit visage op hem.
Nou, dan koop je ze niet. Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Nou, ik ging het laastst 15/1/13 met vlad, maar kon mijn team amper carryen, zelfde geld voor olaf. Je staat 50/0 midgame, maar lategame is olaf gewoon zwak. zijn ability scalen niet etc.
Vlads sustain is ook vrijwel weg, lategame, in een teamfight overleef je niet snel, en meestal koop ik zonya's & force of nature & spirit visage op hem.
Ook terug?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
was meer een vraag of olaf & vladimir goed zijn.
zijn beiden zwaar underpowered volgens mij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Einde van de meta_. M5 kiest ook gewoon AP, AD carry, Support, Jungle en Toplane.
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Einde van de meta_. M5 kiest ook gewoon AP, AD carry, Support, Jungle en Toplane.
zo uniek is het nou ook weer niet.. natuurlijk hebben ze wat opmerkelijke pics maar het verandert de meta niet ineens 180 gradenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
[..]
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.
Tsja dat noem ik wel aanpassingen aan de meta game hoor.
Unieke AP? Ryze? Mordekaiser? Zijn allebei al vaak mid gespeeld. Unieke toplane? Gangplank? Jungle routes zijn wel opmerkelijk ja, zeker met de hele snelle counterjungle van Shyvana ja, maar in feite is het niet meer dan de eerste buff stealen, daar timers van bijhouden en exact op de juiste tijd weer bij die buff staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
[..]
Unieke AP, unieke jungles, unieke toplane, unieke jungle routes.
Tsja dat noem ik wel aanpassingen aan de meta game hoor.
Wut? Olaf zwak late? Olaf is een MONSTER lategame. Enig idee hoe hard je een teamfight kan ownen als je niet geCC'ed kan worden? Zijn W en passive zijn daarnaast zo ongeveer de beste steroids in het hele spel. Zijn enige problemen zijn dat hij nogal van dure itembuilds houdt en dat het moeilijk is om je doelwit te bereiken door het gebrek aan makkelijk te gebruiken CC en een gap closer. Als je goed bent met skillshots kan Q prima werken maar anders ben je de lul.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:43 schreef EpicKnife het volgende:
Ik viel ook niet dood, maarja, ik voel dat ik altijd verlies als ik mijn lane niet winquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Gewoon zorgen dat je early game niet doodgaat. Garen lategame is echt useless. Beide hebben genoeg mobility om niet dood te hoeven gaan door Garen.
lastig als garen consequent opent met silence. Dan kun je hem namelijk niet stunnen voor hij zijn spin2win doet. Enige wat je dus kan doen is uit de buurt blijven en farmen. Vanaf lvl 11/12 is hij niet zo eng meer als hij geen 2 a 3 kills heeft op je.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Salamando het volgende:
Hoe win je het van een Garen top met een Renekton / Riven?
Soraka!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik moet toch maar eens fighters leren spelen. Normaal speel ik altijd casters, maar bijvoorbeeld met Ahri heb ik na een combo echt 3 seconden waarop ALLES op cooldown is. Dan sta ik daar maar als een dweeb te auto-attacken totdat ik weer orb of deception heb (en m'n team afsterft). Zo frustrerend. Is cooldown bouwen dan echt de enige optie voor zoiets?
Binnenkort maar eens Yi proberen. Altijd gefaald met AP (ha, suprise), maar met AD ging 't opzich wel goed.
Iemand die nog een fighter kan aanbevelen, met goede chase/escape a la Tryndamere of Yi (of een soort buff voor het team, zodat ik nog redelijk nuttig ben)?
Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!quote:
Ah, maar ik speel dan ook niet ranked. Aangezien er maar 2 casters zijn waarmee ik goed kan spelen - de rest; nope.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Zeroku het volgende:
Yi wordt op redelijk elo nooit gespeeld. Irelia/Lee Sin zijn op zich goede bruisers met een chase en een escape. Misschien Gangplank ook, alleen heeft die een indirecte escape met W+E.
Ja toch!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:45 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Die heb ik gespeeld (op de full AP manier) nadat ik iemand die suggestie in dit topic zag plaatsen. Werkte goed!
Nah ik wil toch alleen naar de gameplay kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Zet een 2de stream aan met engels commentaar?
het blijft een game... leer ermee te levenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Salamando het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe slecht mensen zijn met toch 900+ wins achter hun naam dan.
en toch kan je bans krijgen door feedenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
het blijft een game... leer ermee te leven
Juustem. Build je hem gewoon verkeerd want ik build hem met omen. Etcquote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef EpicKnife het volgende:
@ al die posts: Olaf is zwak lategameo mdat ik het gevoel heb dat ik squishy blijf, en ook met frozen mallet blijf ik niet aan iemand plakken, ik hit > Q > hit > Q, ik kan niet blijven auto attacken, ookal heb ik frozen mallet. vreemd
Nooit als het goed is, alleen intentioneel feeden is bannable.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:05 schreef kensei het volgende:
Soms lukt gewoon niks, dat soort rondes heb je gewoon. Ik in ieder geval wel.
Bannen om feeden gebeurd in de praktijk zelden toch? Of mogen slechte spelers dit spel niet spelen..
Wickd had laatst na 26 minuten 350 cs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |